Formula E – Λονδίνο: Πρωταθλητής ο Jake Dennis

Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από τον προτελευταίο αγώνα της φετινής σεζόν της Formula E στο Λονδίνο, όπου ο Jake Dennis της Andretti χρίστηκε Παγκόσμιος Πρωταθλητής σε ένα τρελό αγώνα.

Στην pole position του προτελευταίου αγώνα της φετινής σεζόν της Formula E, που διεξήχθη στο Λονδίνο είχε βρεθεί ο έτερος διεκδικητής του τίτλου, Nick Cassidy (Envision), έπειτα από την ποινή 5 θέσεων στη σειρά εκκίνησης που εξέτισε ο Mitch Evans (ταχύτερος στις κατατακτήριες δοκιμές με την Jaguar) για τη σύγκρουσή του με τον Cassidy στη Ρώμη.

Ο Cassidy είχε άψογη εκκίνηση, ενώ ο team-mate του Sebastien Buemi κατάφερε να επικρατήσει στη μάχη του με τον Jake Dennis (Andretti), και να ανέβει στη 2η θέση. Αυτό του επέτρεψε να καθυστερήσει τους αντιπάλους του για να επιτρέψει στον Cassidy να πάρει και τα δύο attack mode του και να παραμείνει επικεφαλής.

Όταν ο Cassidy άφησε τον Buemi να περάσει μπροστά για να πάρει εκείνος τα δικά του attack mode χωρίς να χάσει πολλές θέσεις, ο Evans κατάφερε να περάσει μπροστά από τον Cassidy, o οποίος έστρεψε το ενδιαφέρον του στη μάχη με τον Dennis, που βρισκόταν πίσω του.

Ο Dennis, με ένα πολύ ωραίο προσπέρασμα κατάφερε να περάσει μπροστά από τον Cassidy, αλλά αμφότεροι έχασαν χρόνο και αυτό επέτρεψε στο Rene Rast (McLaren) να περάσει μπροστά τους. Λίγους γύρους αργότερα, ο Cassidy αντεπιτέθηκε και πέρασε ξανά τον Dennis.

O Cassidy βρέθηκε πίσω από τον team-mate του Buemi, ο οποίος υπερασπιζόταν τη θέση του, ακολουθώντας αμυντικές γραμμές. Ο Cassidy προσπάθησε να περάσει από την εξωτερική στην 1η στροφή, όπως είχε κάνει με τον Dennis, αλλά ο Buemi του έκλεισε την πόρτα, γεγονός που κατέστρεψε την εμπρός αεροτομή της Envision του διεκδικητή του τίτλου.

Ο Cassidy επισκέφθηκε τα pits πριν εγκαταλείψει, για να αποχαιρετίσει οποιαδήποτε ελπίδα για τον τίτλο… Το αυτοκίνητο ασφαλείας κλήθηκε να επέμβει, με τον Evans να είναι επικεφαλής εμπρός από τους Buemi, Rast και Pascal Wehrlein (Porsche). O Γερμανός υπερασπιζόταν τη θέση του από τον Dennis, παρά τα παράπονα του τελευταίου, που ένιωθε ότι θα έπρεπε να έχει ευνοϊκή μεταχείριση, καθώς η Andretti χρησιμοποιεί πελατειακά μονοθέσια της Porsche.

Ακολούθησαν χειρότερα νέα για τον Dennis, ο οποίος έχασε τη ζώνη ενεργοποίησης του attack mode και έπεσε στην 6η θέση. Ωστόσο, ευνοήθηκε από το πάθημα του Wehrlein, που είχε επαφή με τον Rast, λίγο πριν διακοπεί ο αγώνας με κόκκινη σημαία, μόλις 4 γύρους πριν από τον τερματισμό, λόγω του ατυχήματος των Sergio Sette Camara (Nio) και Sacha Fenestraz, του οποίου το Nissan απογειώθηκε, χωρίς ευτυχώς επιπτώσεις για τον οδηγό.

Ένας επιπλέον γύρος προστέθηκε στη συνολική διάρκεια του αγώνα λόγω της κόκκινης σημαίας, ενώ ο Rast μεταφέρθηκε στην τελευταία θέση επειδή αντικαταστάθηκε η εμπρός αεροτομή του μονοθεσίου του κατά τη διάρκεια της διακοπής.

Οι Evans και Buemi πήραν το δεύτερο attack mode τους, με το Νεοζηλανδό να παραμένει επικεφαλής και τον Ελβετό να πέφτει 4ος, και στη συνέχεια να επιβραδύνει πολύ για να χάσει επαφή με τους τρεις πρώτους. Ο Norman Nato (Nissan), προσπάθησε να περάσει τον Buemi, ο οποίος όμως του έκλεισε την πόρτα και τους χτύπησε και ο Sam Bird (Jaguar), που ακολουθούσε από κοντά, με αποτέλεσμα να φραχθεί η πίστα και να διακοπεί ο αγώνας με δεύτερη κόκκινη σημαία.

Η κατάταξη δεν άλλαξε στους 2 τελευταίους γύρους, με τον Mitch Evans να κατακτά τη νίκη, εμπρός από τον Felix da Costa (Porsche), ο οποίος όμως δέχθηκε ποινή τριών λεπτών επειδή βρέθηκε η πίεση του εμπρός δεξιού ελαστικού του κάτω από το επιτρεπτό όριο. Ο ίδιος ισχυρίστηκε ότι είχε απώλεια πίεσης επειδή είχε πατήσει θραύσματα και ήταν ιδιαίτερα εκνευρισμένος με την απόφαση των αγωνοδικών.

Αυτό προώθησε τον Jake Dennis στη δεύτερη θέση. Ο Βρετανός χρειαζόταν να τερματίσει 3ος για να εξασφαλίσει τον τίτλο και η 2η θέση απλά επιβεβαίωσε το γεγονός, με τον 28χρονο να πανηγυρίζει την κατάκτηση του Πρωταθλήματος με την ομάδα της Andretti.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!