H Alpine παρουσίασε την A110 για την ανάβαση του Pikes Peak

H Alpine αποκάλυψε το αυτοκίνητο με το οποίο θα συμμετάσχει στη διάσημη ανάβαση του Pikes Peak που διοργανώνεται κάθε χρόνο στο Κολοράντο των ΗΠΑ.

H Alpine παρουσίασε την A110 για την ανάβαση του Pikes Peak

H Alpine αποκάλυψε το αυτοκίνητο με το οποίο θα συμμετάσχει στη διάσημη ανάβαση του Pikes Peak που διοργανώνεται κάθε χρόνο στο Κολοράντο των ΗΠΑ.

Η Alpine αποκάλυψε μια πολύ ειδική έκδοση της A110, σχεδιασμένη ειδικά για να αντιμετωπίσει μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού στον πλανήτη. Το γαλλικό coupe με την άγρια εμφάνιση θα μεταβεί στις Ηνωμένες Πολιτείες στις 25 Ιουνίου για να συμμετάσχει στη φημισμένη ανάβαση Pikes Peak International Hill Climb.

Το «Hill» (λόφος) υποβαθμίζει ελαφρώς τη σοβαρότητα του εγχειρήματος: η διαδρομή ανηφορίζει στο βουνό Pikes Peak στο Κολοράντο μέσω μιας ανηφορικής διαδρομής 19,93 χλμ. και 156 στροφών προς τη γραμμή τερματισμού, η οποία βρίσκεται σε υψόμετρο 4.302 μ. πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας.

Η Alpine A110 Pikes Peak που έχει ήδη ολοκληρώσει το πρώτο της shakedown στη Γαλλία μεταξύ 25-26 Απριλίου, θα αγωνιστεί στην κατηγορία Time Attack 1. Αυτή η κατηγορία που περιλαμβάνει αυτοκίνητα παραγωγής, επιτρέπει όμως τη δυνατότητα για πολλές αεροδυναμικές προσθήκες που βοηθούν τα αυτοκίνητα να αναπτύξουν περισσότερη πρόσφυση σε έναν αγώνα όπου η παραγωγή του μέγιστου εφικτού αεροδυναμικού φορτίου είναι ζωτικής σημασίας.

Το shakedown ολοκληρώθηκε από τον Raphael Astier, τον Πρωταθλητής του FIA R-GT Cup 2022, που θα βρεθεί πίσω από το τιμόνι και την ανάβαση του Pikes Peak. Ο Γάλλος κατέχει επίσης το ρεκόρ της κατηγορίας Time Attack 1 στο Pikes Peak, έχοντας σημειώσει χρόνο 9:23.721, οδηγώντας μια υπερτροφοδοτούμενη Porsche 993 GT3 Cup το 2019. Το απόλυτο ρεκόρ κατέχει ο συμπατριώτης του Romain Dumas, με το αμιγώς ηλεκτρικό VW I.D. R με χρόνο 7:57.148.

Ανάμεσα στις πιο εντυπωσιακές προσθήκες της Alpine για τον «αγώνα προς τα σύννεφα» είναι ένα πτερύγιο καρχαρία (sharkfin) που συναντάται σε πρωτότυπα του Le Mans, το οποίο εκτείνεται προς τα πίσω, χωρίζοντας στη μέση μια τεράστια διπλή πίσω αεροτομή. Ένα επιθετικό splitter εμπρός, χαμηλές πλαϊνές ποδιές και ένας μεγάλος διαχύτης στο πίσω μέρος θα δημιουργούν αεροδυναμικό φορτίο που θα «πιέζει» την A110 Pikes Peak στην άσφαλτο, ενώ τα επίπεδα καλύμματα τροχών συμβάλλουν στη μείωση της οπισθέλκουσας.

Πιστή στο εργοστασιακό χρώμα της Alpine, η Α 110 Pikes Peak χρησιμοποιεί τα χρώματα της γαλλικής σημαίας (μπλε, λευκό και κόκκινο), με ένα νεύμα στην αμερικανική διοργάνωση, καθώς υπάρχουν 50 αστέρια στην οροφή.

Καθώς η πυκνότητα του ατμοσφαιρικού αέρα είναι πολύ χαμηλότερη στην κορυφή της ανάβασης, μία εισαγωγή αέρα έχει τοποθετηθεί στην οροφή για να τροφοδοτεί όσο το δυνατόν περισσότερη ροή αέρα στον κεντρικά τοποθετημένο κινητήρα. Για να αντιμετωπιστούν οι αναπόφευκτες απώλειες απόδοσης στο αυξημένο υψόμετρο, ο 4κύλινδρος turbo κινητήρας 1,8 λίτρων έχει ενισχυθεί από τους 300 ίππους που αποδίδει το αυτοκίνητο παραγωγής, στους σχεδόν 500 ίππους.

Με βάρος 1.082 κιλά, η A110 R δεν είναι βαριά ακόμα και στην έκδοση παραγωγής, αλλά οι τεχνικοί της Alpine κατάφεραν να μειώσουν το βάρος της Pikes Peak στα 950 κιλά. Οι αλλαγές που έγιναν για να μειωθεί το βάρος περιλαμβάνουν την κατάργηση των στάνταρ προβολέων για λεπτές μπάρες κομμένες με λέιζερ. Σε ένα άλλο νεύμα προς το Le Mans, τα πίσω φώτα έχουν μετακινηθεί στα κάθετα τμήματα της πίσω αεροτομής και σε το sharkfin.

Οι εργασίες εξέλιξης της Alpine για το Pikes Peak πραγματοποιήθηκαν σε συνεργασία με την αγωνιστική ομάδα της Signatech. Η γαλλική ομάδα έχει ήδη μακρόχρονη ιστορία με την Alpine, έχοντας κατακτήσει δύο τίτλους LMP2 στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) και παράγοντας μια A110 αγωνιστικών προδιαγραφών για την κατηγορία GT4.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!