F1 – GP Αυστρίας FP1: Ο Verstappen επικεφαλής

Ο Max Verstappen ήταν ο ταχύτερος οδηγός της μοναδικής περιόδου ελεύθερων δοκιμών πριν από τη διεξαγωγή των κατατακτήριων.

F1 – GP Αυστρίας FP1: Ο Verstappen επικεφαλής

Ο Max Verstappen ήταν ο ταχύτερος οδηγός της μοναδικής περιόδου ελεύθερων δοκιμών πριν από τη διεξαγωγή των κατατακτήριων.

Ο Max Verstappen σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο του FP1 για το GP Αυστρίας, με διαφορά 0,25 δλ. από τον 2ο, Charles Leclerc, ο οποίος βελτίωσε την επίδοσή του κατά 1 δέκατο του δλ. στα τελευταία λεπτά της διαδικασίας, σημειώνοντας πολύ γρήγορο χρόνο στο τελευταίο sector. Στην 3η θέση βρέθηκε ο George Russell με την Mercedes, ενώ ο Sergio Perez κατετάγη 4ος με έναν γρήγορο γύρο στις τελευταίες στιγμές της διαδικασίας.

Ο Μεξικανός δεν ήταν ευχαριστημένος από τη συμπεριφορά του μονοθεσίου του και πραγματοποίησε αρκετές αλλαγές στο στήσιμο. Στην 5η θέση κατετάγη ο Lewis Hamilton, ο οποίος για αυτό το Σαββατοκύριακο δεν έχει τον συνηθισμένο μηχανολόγο αγώνα Peter Bonnington να του μιλάει στο ασύρματο, καθώς έχει παραμείνει στο εργοστάσιο της ομάδας στο Brackley. Ο μηχανολόγος απόδοσης του Hamilton, Marcus Dudley είναι αυτός που του θα μιλάει αυτό το Σαββατοκύριακο στον Βρετανό 7 φορές Πρωταθλητή.

Ο διευθυντής της Mercedes, Toto Wolff δήλωσε ότι υπήρχαν μερικές λύσεις στο μονοθέσιο του Russell που πιθανότατα θα υιοθετηθούν και σε αυτό του Hamilton. Η γερμανική ομάδα δεν φαίνεται να αντιμετωπίζει προβλήματα αναπηδήσεων στο Red Bull Ring. Σε πολύ καλή θέση βρέθηκε ο Kevin Magnussen, ο οποίος σημείωσε τον 6ο ταχύτερο χρόνο, για να βρεθεί εμπρός από τη Ferrari του Carlos Sainz. Πίσω από τον συμπατριώτη του, ο Fernando Alonso κατετάγη 8ος με τη μέση γόμα, καθώς οι Alpine και οι McLaren δεν χρησιμοποίησαν τη μαλακή. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν ο Mick Schumacher με την άλλη Haas και ο Yuki Tsunoda με την AlphaTauri.

H ημέρα δεν πήγε καλά για την McLaren. Ο Daniel Ricciardo αντιμετώπισε πρόβλημα με το πτερύγιο της πίσω αεροτομής να κυματίζει όταν το DRS ήταν ανοιχτό. Η ομάδα βελτίωσε την κατάσταση με την προσθήκη ενός gurney flap -ένα κάθετο στοιχείο από ανθρακονήματα που αυξάνει την παραγωγή αεροδυναμικού φορτίου- στο χείλος εκφυγής του πτερυγίου.

Ο Lando Norris αναγκάστηκε να σταματήσει στο 20ό λεπτό στην πίστα, με καπνό να βγαίνει κάτω από το κάθισμά του. Παρότι το μονοθέσιο επεστράφη στην ομάδα κατά τη διάρκεια της 2ης κόκκινης σημαίας (που προκλήθηκε όταν ξεκόλλησε ένα λάστιχο στο εξωτερικό ενός kerb), ο Βρετανός δεν επέστρεψε στην πίστα. Αναφέρεται ότι επρόκειτο για παλιά μονάδα ισχύος. Ο Norris θα χρησιμοποιήσει την 3η φετινή μονάδα ισχύος στην Αυστρία, χωρίς ποινή.

Αντιθέτως, από το πίσω μέρος της σειράς εκκίνησης θα ξεκινήσει τον αγώνα της Κυριακής ο Valtteri Bottas, καθώς η Alfa Romeo τοποθέτησε στο μονοθέσιό του την φετινή μονάδα ισχύος της Ferrari. O Φινλανδός χρησιμοποιεί καινούργιο κιβώτιο αυτό το τριήμερο, όπως και ο team-mate του, Guanyu Zhou, που χρησιμοποιεί και καινούργιο πλαίσιο έπειτα από το ατύχημα του Silverstone, χωρίς ποινή.

Επίσης χωρίς ποινή, καινούργιο κιβώτιο χρησιμοποιούν στην Αυστρία οι Leclerc και Verstappen. Η Red Bull είναι από τις ελάχιστες ομάδες που έχουν φέρει αναβαθμίσεις απόδοσης, τροποποιώντας τα διαχωριστικά στην είσοδο των καναλιών που απομακρύνουν τους ακανόνιστους στροβιλισμούς αέρα που δημιουργούνται από την περιστροφή των εμπρός τροχών μακριά από το δάπεδο.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!