F1 – GP Καναδά FP2: Verstappen και πάλι

Ο Max Verstappen ήταν ταχύτερος σε αμφότερες τις διαδικασίες ελεύθερων δοκιμών Παρασκευής στο Μόντρεαλ, όπου αποκαλύφθηκε ότι ο Charles Leclerc θα δεχθεί ποινή 10 θέσεων στη σειρά εκκίνησης.

F1 – GP Καναδά FP2: Verstappen και πάλι

Ο Max Verstappen ήταν ταχύτερος σε αμφότερες τις διαδικασίες ελεύθερων δοκιμών Παρασκευής στο Μόντρεαλ, όπου αποκαλύφθηκε ότι ο Charles Leclerc θα δεχθεί ποινή 10 θέσεων στη σειρά εκκίνησης.

Αφότου είχε επικρατήσει στο FP1, o Max Verstappen σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο και στο FP2, για να κυριαρχήσει τις διαδικασίες της Παρασκευής. Ωστόσο, η διαφορά του Ολλανδού οδηγού της Red Bull από τον 2ο, Charles Leclerc, με την πολύ καλή στην ανάβαση των kerb Ferrari, ήταν μόλις 81 χλστ. του δλ.

O Μονεγάσκος χρησιμοποίησε δύο σετ μαλακής γόμας, ένδειξη ότι διαφυλάσσει σετ μέσης και σκληρής γόμας για τον αγώνα, έχοντας υπόψη ότι θα δεχθεί ποινή 10 θέσεων στη σειρά εκκίνησης, επειδή θα χρησιμοποιήσει την 3η μονάδα ελέγχου ηλεκτρονικών, ενώ επιτρέπονται 2 για ολόκληρη τη σεζόν. Αυτό ενδέχεται να ωθήσει τη Ferrari να επιλέξει να χρησιμοποιήσει και 4ο turbo, το οποίο θα επιφέρει άλλες 5 θέσεις ποινή.

Στην αρχή της διαδικασίας, ο Μονεγάσκος δεν είχε τη δυνατότητα να πραγματοποιήσει burnouts πριν από μία δοκιμαστική εκκίνηση και το pit wall τον ενημέρωσε ότι αυτό συνέβαινε λόγω του turbo, το οποίο προέρχεται από την φετινή μονάδα ισχύος. Στην 3η θέση βρέθηκε ο Carlos Sainz, o οποίος είχε παράπονα ότι οι αναπηδήσεις της Ferrari είχαν αυξηθεί σε σύγκριση με το FP1. Αξίζει να επαναληφθεί εδώ ότι τα καινούργια μέτρα της FIA για τις αναπηδήσεις δεν θα εφαρμοστούν από το GP Καναδά, στο οποίο απλά θα συλλεχθούν δεδομένα για το φαινόμενο, ώστε να καθοριστούν οι περιορισμοί για μελλοντικούς αγώνες.

Πολύ καλό χρόνο σημείωσαν οι έμπειροι Sebastian Vettel και Fernando Alonso, οι οποίο κατέλαβαν την 4η και 5η θέση, αντίστοιχα, με την Aston Martin και την Alpine να δείχνουν ανταγωνιστικές την Παρασκευή. Η γαλλική ομάδα διεξήγαγε τις προσομοιώσεις αγώνα με τη σκληρή γόμα και ο διευθυντής της, Otmar Szafnauer, χαρακτήρισε τους χρόνους των οδηγών του ενθαρρυντικούς. Πίσω τους, στην 6η θέση, βρέθηκε ο Pierre Gasly με την AlphaTauri. Ο Γάλλος δυσκολεύτηκε με την ισορροπία πρόσφυσης μεταξύ των δύο αξόνων καθώς και με την καταπόνηση των ελαστικών στις προσομοιώσεις αγώνα.

Έπειτα από την έλλειψη πρόσφυσης στον πίσω άξονα που συνάντησε στο FP1 η Mercedes, αποφάσισε να υιοθετήσει πολύ διαφορετικό στήσιμο στα δύο μονοθέσιά της, με τη μεγαλύτερη απόκλιση που έχει δοκιμάσει μέχρι στιγμής φέτος. Ο George Russell βρέθηκε στην 7η θέση, ωστόσο ο Lewis Hamilton ήταν 13ος, αναφέροντας στον ασύρματο ότι δε μπορούσε να οδηγήσει το μονοθέσιο. Ο Βρετανός Πρωταθλητής χαρακτήρισε ότι το FP2 ήταν σκέτη καταστροφή και δήλωσε ότι η αίσθηση της W13 στο Μόντρεαλ είναι η χειρότερη που είχε στην καριέρα του από μονοθέσιο στη συγκεκριμένη πίστα.

Ο Hamilton δήλωσε επίσης ότι πάλευε να διατηρήσει την Mercedes μακριά από τους τοίχους, καθώς όταν ανακτά πρόσφυση μετά από αναπήδηση, ακολουθεί απρόβλεπτη κατεύθυνση. Επανέλαβε επίσης ότι οποιοδήποτε πείραμα και αν δοκιμάζει η ομάδα με το στήσιμο, δε φαίνεται να λειτουργεί. Ένα από τα βασικά προβλήματα της Mercedes είναι ότι δεν μπορεί να επιτεθεί στα kerb, λόγω του σκληρού στησίματος που έχει, καθώς με το που τα ακουμπήσει, το μονοθέσιο αναπηδά. Ο Russell πιστεύει ότι η Mercedes έχει τη δυνατότητα να παρατάξει το 3ο ταχύτερο μονοθέσιο όσον αφορά ρυθμό αγώνα, αλλά αν δεν καταφέρει να έχει ένα καλό αποτέλεσμα στις κατατακτήριες δοκιμές, όπου υστερεί περισσότερο, ίσως να έχει να αντιμετωπίσει μια πιο δύσκολη Κυριακή.

Παρά τις χαμηλές τελικές ταχύτητες της McLaren, οι δύο οδηγοί της βρέθηκαν στην πρώτη δεκάδα. Ο Lando Norris δήλωσε ότι η βρετανική ομάδα έχει σημειώσει πρόοδο τις τελευταίες εβδομάδες και είναι ανταγωνιστική, αλλά δεν ήταν ευχαριστημένος από το ρυθμό του μονοθεσίου της στο Μόντρεαλ. Ο Daniel Ricciardo ήταν -όπως και στο Μπακού- πολύ κοντά στους χρόνους του team-mate του, αν και πιστεύει ότι είναι πολύ νωρίς ακόμα για να είναι σίγουρος ότι βρήκε το δρόμο του με τη φετινή McLaren.

O Esteban Ocon με τη δεύτερη Alpine συμπλήρωσε την πρώτη δεκάδα, εμπρός από τον Sergio Perez, ο οποίος βρέθηκε 1 δλ. πίσω από τον επικεφαλής των χρόνων team-mate του στη Red Bull. O Μεξικανός δοκίμαζε διαφορετικό στήσιμο στο δικό του μονοθέσιο, με το οποίο αντιμετώπισε πρόβλημα το οποίο εντοπίστηκε, όπως ανέφερε. Αυτό οδήγησε σε πολύ συχνά μπλοκαρίσματα φρένων όταν πίεζε στο όριο. Ο Perez ανέφερε επίσης στον ασύρματο ότι δε μπορούσε να είναι προοδευτικός με το γκάζι κατά την επιτάχυνση από τις αργές στροφές.

H κατάρα του Valtteri Bottas στο FP2 χτύπησε ξανά, καθώς το μονοθέσιο της Alfa Romeo αντιμετώπισε και πάλι προβλήματα. Οι μηχανικοί εργάζονταν στο μονοθέσιό του για πολλή ώρα μετά το ξεκίνημα της διαδικασίας, πριν καταφέρει να βγει στην πίστα για μόλις 3 αργούς γύρους, καθώς είχε πρόβλημα στα ηλεκτρονικά, με το κιβωτιο να επιλέγει νεκρά σε κάθε κατέβασμα.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!