F1: Δεν θα αντικατασταθεί το GP Ρωσίας

Η φετινή σεζόν θα απαρτίζεται τελικά από 22 Grand Prix καθώς η Formula 1 ανακοίνωσε ότι δεν θα αντικαταστήσει το ακυρωμένο GP Ρωσίας.

F1: Δεν θα αντικατασταθεί το GP Ρωσίας

Η φετινή σεζόν θα απαρτίζεται τελικά από 22 Grand Prix καθώς η Formula 1 ανακοίνωσε ότι δεν θα αντικαταστήσει το ακυρωμένο GP Ρωσίας.

Έπειτα από την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία, η Formula 1 ακύρωσε το Grand Prix που ήταν προγραμματισμένο να λάβει χώρα στο Sochi στις 25 Σεπτεμβρίου. Αυτό σημαίνει ότι η φετινή σεζόν θα αποτελείται από 22 αγώνες και θα δημιουργηθεί κενό δύο Σαββατοκύριακων μεταξύ του τελευταίους ευρωπαϊκού GP Ιταλίας (11 Σεπτεμβρίου) και του GP Σιγκαπούρης, που είναι προγραμματισμένο για τις 2 Οκτωβρίου.

Παρότι η Formula 1 προσπάθησε αμέσως μετά την ακύρωση του GP Ρωσίας να βρει εναλλακτικές λύσεις, δεν τα κατάφερε. Ένας από τους υποψήφιους προορισμούς ήταν το Κατάρ, το οποίο στη συμφωνία του με τηn F1 είχε επιλέξει να παρακάμψει τη φετινή σεζόν, λόγω των προετοιμασιών του για τη διοργάνωση του Παγκόσμιου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου της FIFA, που θα ξεκινήσει στις 21 Νοεμβρίου.

Στα paddock της Μελβούρνης κυκλοφόρησαν φήμες ότι υπήρχε η πιθανότητα να διοργανωθούν δύο αγώνες στους δρόμους της Σιγκαπούρης σε δύο διαδοχικά Σαββατοκύριακα. Υποψήφιοι προορισμοί υπήρχαν και στην Ευρώπη, με το Hockenheim να προσφέρεται να διοργανώσει την επιστροφή του GP Γερμανίας.

Ωστόσο, λόγω του αγώνα της Σιγκαπούρης στις 2 Οκτωβρίου, δε θα ήταν εύκολο να διοργανωθεί Grand Prix στην Ευρώπη μόλις μία εβδομάδα νωρίτερα και οι ομάδες να είναι έτοιμες για τη μετάβασή τους στο τροπικό νησί της Ασίας. Ωστόσο, ο πιο σημαντικός λόγος για τον οποίο δε βρέθηκε αγώνας να αντικαταστήσει το GP Ρωσίας, είναι οικονομικός.

Η Formula 1 βρίσκεται πλέον σε πολύ διαφορετική θέση από τα προηγούμενα δύο χρόνια, που λόγω της πανδημίας διοργάνωσε πολύ φθηνούς ή ακόμα και δωρεάν αγώνες κεκλεισμένων των θυρών, ώστε να συμπληρώσει έναν ικανοποιητικό αριθμό Grand Prix, ιδίως για τη σεζόν του 2020.

Δεδομένου του αυξημένου πληθωρισμού και του κόστους μεταφορικών, ένας καινούργιος αγώνας θα έπρεπε να συμφέρει οικονομικά τόσο τις ομάδες όσο και το ίδιο το σπορ και κανένας από τους υποψήφιους προορισμούς δεν πληρούσε τις προϋποθέσεις. Λογικά, οι ομάδες θα καλωσορίσουν την είδηση αυτή, καθώς μάχονται να διατηρήσουν τα έξοδά τους κάτω του ανώτατου ορίου του budget cap.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!