F1 – GP Σαουδικής Αραβίας FP3: Τριπλέτα του Charles Leclerc

O Charles Leclerc ήταν ταχύτερος σε όλες τις περιόδους ελεύθερων δοκιμών του GP Σαουδικής Αραβίας, ωστόσο η διαφορά του από τον Max Verstappen ήταν μόλις 33 χλστ. του δλ.

F1 – GP Σαουδικής Αραβίας FP3: Τριπλέτα του Charles Leclerc

O Charles Leclerc ήταν ταχύτερος σε όλες τις περιόδους ελεύθερων δοκιμών του GP Σαουδικής Αραβίας, ωστόσο η διαφορά του από τον Max Verstappen ήταν μόλις 33 χλστ. του δλ.

Από τις επικεφαλίδες, θα πίστευε κανείς ότι ο Charles Leclerc, με τη Ferrari, έχει κυριαρχήσει τις ελεύθερες δοκιμές στη Jeddah. Ωστόσο και πάλι η Red Bull ήταν αυτή που έδειχνε πιο εντυπωσιακή στην πίστα. Ο Leclerc κατάφερε να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο στις τελευταίες στιγμές της διαδικασίας. Φαίνεται ότι όπως συνέβη και στο Μπαχρέιν, η Ferrari έχει επιλέξει, μέχρι στιγμής, ρυθμίσεις παραγωγής υψηλότερων τιμών αρνητικής άντωσης, γεγονός που την κάνει ταχύτερη στο πρώτο τμήμα της πίστας, αλλά χάνει στα άλλα δύο, όπου μετράει περισσότερο η τελική ταχύτητα.

Στη Ferrari του Carlos Sainz, που σημείωσε τον 4ο χρόνο, το φαινόμενο των ταλαντώσεων ήταν και πάλι πολύ έντονο στην προσέγγιση της στροφής 13, γεγονός που ενδέχεται επίσης να επηρεάζει την απόδοση της F1-75 στα ταχύτατα κομμάτια της Jeddah. O λόγος για τον οποίο η Red Bull έδειξε και πάλι καλύτερη στην πίστα, ήταν ότι ο Max Verstappen, στην τελευταία του γρήγορη προσπάθεια, ήταν 3 δέκατα του δλ. ταχύτερος μέχρι να φτάσει στη στροφή 22, όπου έκανε ένα λάθος και βγήκε εκτός πίστας. Συνεπώς, οι Red Bull μπορούν να αντλήσουν περαιτέρω απόδοση από την RB18. Απόδειξη ήταν και το γεγονός ότι και ο Sergio Perez βρέθηκε εμπρός από τον Carlos Sainz, με τους τρεις πρώτους να βρίσκονται εντός ενός δεκάτου του δλ. μεταξύ τους.

Πίσω από τους οδηγούς των δύο κορυφαίων ομάδων κατετάγη ο εντυπωσιακός Valtteri Bottas, με την Alfa Romeo και χρόνο μόλις 21 χλστ. του δλ. πιο αργό από αυτόν του Sainz. H Alpine είδε και πάλι αμφότερα τα μονοθέσιά της εντός της πρώτης δεκάδας, με τον Esteban Ocon 6ο και τον Fernando Alonso 9ο. Οι δύο οδηγοί χρησιμοποιούσαν διαφορετικές ρυθμίσεις στην εμπρός αεροτομή, με αυτή του Γαλλου να έχει gurney flap καθ’ όλο το πλάτος της -αυξάνοντας την παραγωγή αρνητικής άντωσης- και του Ισπανού μόνο στα άκρα της.

Και η AlphaTauri είδε αμφότερους τους οδηγούς της στην πρώτη δεκάδα, με τον Pierre Gasly 7ο και τον Yuki Tsunoda 10o. Ωστόσο, η ημέρα της ιταλικής ομάδας δεν ήταν χωρίς προβλήματα, καθώς ο Γάλλος αναγκάστηκε να σταματήσει στην έξοδο του pit lane λίγο μετά το μέσο της διαδικασίας με πρόβλημα στο ημιαξόνιο. Eπίσης, η ομάδα τοποθέτησε στο μονοθέσιο του Tsunoda δεύτερο κινητήρα εσωτερικής καύσης, τούρμπο, MGU-H και MGU-K, ενώ και ο Gasly χρησιμοποιεί ήδη τη δεύτερη φετινή μονάδα ισχύος του. Απογοητευτική ήταν η διαδικασία και για την ομάδα της Mercedes, τα μονοθέσια της οποίας βρέθηκαν εκτός δεκάδας, με τον Lewis Hamilton 11ο και τον George Russell 14o με διαφορά 1 δλ. από τους κορυφαίους…

Στην έξοδό του από τα pits με το δεύτερο καινούργιο σετ μαλακής γόμας μάλιστα, ο Russell πάτησε τη λευκή γραμμή που οριοθετεί την το pit lane, σε ένα συμβάν το οποίο η διεύθυνση αγώνα σημείωσε. Αξίζει να αναφερθεί ότι η διεύθυνση αγώνα προειδοποίησε τους οδηγούς ότι απαγορεύεται να επιβραδύνουν χωρίς λόγο στις τελευταίες στροφές της πίστας κατά τη διάρκεια των κατατακτήριων δοκιμών για να δημιουργήσουν απόσταση από τον προπορευόμενο. Τέλος, καλό θα είναι να προστεθεί ότι όλα τα μονοθέσια με μονάδα ισχύος Mercedes βρέθηκαν στο δεύτερο μισό του πίνακα των χρόνων.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!