F1: Η Imola εξασφάλισε Grand Prix έως το 2025

Η Formula 1 ανακοίνωσε ότι υπέγραψε νέο συμβόλαιο με τους διοργανωτές του Grand Prix της Emilia-Romagna, που εξασφαλίζει τη διατήρηση του αγώνα στο Πρωτάθλημα έως το 2025.

F1: Η Imola εξασφάλισε Grand Prix έως το 2025

Η Formula 1 ανακοίνωσε ότι υπέγραψε νέο συμβόλαιο με τους διοργανωτές του Grand Prix της Emilia-Romagna, που εξασφαλίζει τη διατήρηση του αγώνα στο Πρωτάθλημα έως το 2025.

H πίστα της Imola φιλοξένησε για πρώτη φορά Grand Prix της Formula 1 το 1980. Ήταν η μοναδική φορά στην ιστορία του Πρωταθλήματος από το 1950 που το GP Ιταλίας διεξήχθη σε άλλη πίστα, πέραν της Monza, καθώς πραγματοποιούνταν εργασίες αναβάθμισης στο «ναό της ταχύτητας».

Ο πρώην… τσάρος της Formula 1, Bernie Ecclestone, αντιλαμβανόμενος την εμπορική επιτυχία που θα είχε ένας αγώνας δίπλα από την έδρα της Ferrari, προσέθεσε το GP Σαν Μαρίνο στο Πρωτάθλημα, το οποίο φιλοξενούσε Από το 1981 έως το 2006, η πίστα της Imola, μια μικρή κωμόπολη κοντά στην Bologna, δίπλα από τον ποταμό Santerno. Η πίστα είχε μέχρι το 1988 το όνομα του υιού του Enzo Ferrari, Dino, ο οποίος έφυγε από τη ζωή στην τρυφερή ηλικία των 24 ετών, πάσχοντας από μυϊκή δυστροφία και έπειτα το θάνατο του Commendatore, προστέθηκε και το δικό του όνομα. Στην πίστα Enzo e Dino Ferrari έχασε τη ζωή του το 1994 ο Ayrton Senna.

Με την έλευση της πανδημίας, η Imola ήταν μια από τις πίστες που κλήθηκαν να αντικαταστήσουν άλλους αγώνες που ακυρώθηκαν, τόσο το 2020 όσο και το 2021 και τώρα, υπογράφοντας νέα συμφωνία με τη Formula 1, το Grand Prix της Emilia-Romagna, εξασφάλισε τη θέση του στο Πρωτάθλημα έως το 2025.

H κυβέρνηση της Ιταλίας υποστηρίζει οικονομικά τον αγώνα, υπό την ομπρέλα της καμπάνιας «Made in Italy», που διοργανώνει η επιτροπή εμπορίου της γειτονικής χώρας. Στόχος της καμπάνιας είναι να επεκτείνει τις διεθνείς συναλλαγές ιταλικών επιχειρήσεων και να προσελκύσει ξένες επιχειρήσεις στην Ιταλία.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η Ιταλική κυβέρνηση θα πληρώσει 14 εκατομμύρια δολάρια για το Grand Prix, η τοπική αυτοδιοίκηση της Emilia Romagna 6 εκατομμύρια, και άλλα 3,5 εκατομμύρια θα προέλθουν από τοπικούς πόρους. Η αξία του συμβολαίου του Grand Prix Emilia-Romagna εκτιμάται στα 25 εκατομμύρια δολάρια ανά έτος, αλλά υπάρχει πρόβλεψη το κόστος για τους διοργανωτές να πέσει κάτω από τα 10 εκατομμύρια, εάν ο αγώνας διεξαχθεί κεκλεισμένων των θυρών.

Ο Stefano Domenicali, πρόεδρος και CEO της Formula 1, δήλωσε: «Είμαι πολύ χαρούμενος που θα συνεχίσουμε την εξαιρετική συνεργασία μας με την Imola για το Grand Prix της Emilia-Romagna μέχρι το 2025. Η πίστα είναι εμβληματική, αποτελεί μέρος της ιστορίας του σπορ μας και οι διοργανωτές έχουν κάνει απίστευτη δουλειά φιλοξενώντας δύο αγώνες κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Είναι μια περήφανη στιγμή για τους Ιταλούς οπαδούς να φιλοξενούν δύο αγώνες και για όλους τους οπαδούς μας σε όλο τον κόσμο να βλέπουν αυτή τη φανταστική πίστα στο Πρωτάθλημα και στο μέλλον».

«Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους συμμετείχαν στην πραγματοποίηση αυτού του γεγονότος και το έργο της Περιφέρειας της Emilia-Romagna, ιδιαίτερα τον Πρόεδρο της Λέσχης Αυτοκινήτου της Ιταλίας, Angelo Sticchi Damiani, τον Πρόεδρο της Emilia-Romagna, Stefano Bonaccini, το Υπουργείο Οικονομικών, το Υπουργείο Εξωτερικών και την πόλη της Imola. Ανυπομονούμε όλοι να επιστρέψουμε στην Imola τον Απρίλιο για να προσφέρουμε συγκινήσεις στους οπαδούς μας».

Ο πρόεδρος της Λέσχης Αυτοκινήτου της Ιταλίας (ACI), Angelo Sticchi Damiani, δήλωσε: «Η σημερινή συμφωνία επικυρώνει την παρουσία του Grand Prix Made in Italy και της Emilia Romagna στην πίστα Enzo και Dino Ferrari στην Imola μέχρι το 2025. Η Imola, η σπουδαία ιστορία της και ο ισχυρός δεσμός της περιοχής με τον κόσμο των αυτοκινήτων άξιζαν αυτή την αναγνώριση. Δεν πρόκειται μόνο για μια μεγάλη επιτυχία για τον αθλητισμό στην Ιταλία, αλλά και για εμπλουτισμό στην κορυφαία διεθνή σειρά μηχανοκίνητου αθλητισμού που έχει εξασφαλίσει στο Πρωτάθλημά του εδώ για αρκετά χρόνια έναν από τους πιο δύσκολους αγώνες, αλλά και από τους σπουδαιότερους, αυτόν που αγαπούν περισσότερο τόσο οι οδηγοί όσο και οι ομάδες».

«Φυσικά, οι μακρές διαπραγματεύσεις που διεξήγαγε η Λέσχη Αυτοκινήτου της Ιταλίας πέτυχαν τον επιθυμητό στόχο χάρη στη σημαντική υποστήριξη που έλαβαν από διάφορες τοπικές αρχές. Μεταξύ όλων, θα ήθελα να υπογραμμίσω το ενθουσιώδες έργο της Περιφέρειας της Emilia Romagna και του Προέδρου της Stefano Bonaccini».

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!