O Sebastien Ogier στο τιμόνι του νέου Toyota Yaris Rally1

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής δοκίμασε για δύο ημέρες το ολοκαίνουργιο υβριδικό αγωνιστικό αυτοκίνητο στην τελική του μορφή, την οποία είδαμε για πρώτη φορά

O Sebastien Ogier στο τιμόνι του νέου Toyota Yaris Rally1

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής δοκίμασε για δύο ημέρες το ολοκαίνουργιο υβριδικό αγωνιστικό αυτοκίνητο στην τελική του μορφή, την οποία είδαμε για πρώτη φορά

Στις Γαλλικές Άλπεις οδήγησε ο Sebastien Ogier το υβριδικό Toyota Yaris Rally1, ενόψει του Ράλλυ Μόντε-Κάρλο που θα διεξαχθεί από τις 20 έως τις 23 Ιανουαρίου 2022. Ο οκτάκις  παγκόσμιος πρωταθλητής, που θα συμμετάσχει σε επιλεγμένους αγώνες την επόμενη χρονιά, απόλαυσε την πρώτη του επαφή με το 500+ ίππων Yaris, το οποίο συνδυάζει την ισχύ ενός ηλεκτροκινητήρα 134 ίππων με εκείνη του βενζινοκινητήρα 1.6 turbo.

«Αυτή η νέα τεχνολογία είναι, φυσικά, μια πρόκληση για τις ομάδες και θα είναι πρόκληση και για τους οδηγούς. Είναι διαφορετική», είπε ο Ogier. «Αλλά το πρώτο τεστ ήταν θετικό για μένα. Η πρώτη μου εντύπωση ήταν θετική. Το αυτοκίνητο αντιδρά διαφορετικά από ό,τι έχουμε συνηθίσει τα τελευταία πέντε χρόνια. Υπάρχουν νέες παράμετροι τις οποίες πρέπει να συνηθίσουμε. Πρέπει να προσαρμοστούμε στην ανάκτηση ενέργειας και στον τρόπο που θα  χρησιμοποιούμε την (ηλεκτρική) ώθηση».

Ο τεχνικός διευθυντής της Toyota Gazoo Racing, Tom Fowler, επιβεβαίωσε ότι το GR Yaris που χρησιμοποίησε στις δοκιμές ο Sebastien Ogier διαθέτει τις προδιαγραφές με τις οποίες θα τρέξει στον πρώτο αγώνα της υβριδικής εποχής του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ. «Οι προδιαγραφές μας για το Μόντε Κάρλο μέχρι τις τελευταίες λεπτομέρειες, είναι έτοιμες και αυτή τη στιγμή κατασκευάζουμε τα αυτοκίνητα για τον αγώνα. Η ομάδα δουλεύει πυρετωδώς αυτό τον καιρό. Περάσαμε την επιθεώρηση πιστοποίησης της FIA την περασμένη εβδομάδα και απλώς κάνουμε μερικές τελευταίες αλλαγές στα έγγραφα με τη FIA, αλλά όλα εξελίσσονται ομαλά», είπε ο Fowler.

Το αυτοκίνητο πρόκειται να πάρει την τελική πιστοποίηση την 1η Ιανουαρίου και ο Fowler παραδέχτηκε ότι προσπάθησε να μπερδέψει τους ανταγωνιστές της Toyota αλλάζοντας την εμφάνιση του αυτοκινήτου στις δοκιμές. «Κανένα από αυτά τα αμαξώματα που έχετε δει πριν από αυτό το μοντέλο δεν προοριζόταν για να χρησιμοποιηθεί. Ήταν για να αφιερώσουν χρόνο και ενέργεια στην ανάλυσή τους η Hyundai και η Ford. Το ίδιο κάναμε το 2015 και το 2018 όταν όλοι έλεγαν ότι όλα ήταν λάθος και παράνομα», είπε χαμογελώντας.

Οι διήμερες δοκιμές σηματοδότησαν την αρχή μιας νέας συνεργασίας για τον Ogier, καθώς δίπλα του δεν θα βρίσκεται πλέον ο μέχρι τώρα συνοδηγός του Julien Ingrassia, αλλά ο Benjamin Veillas. Ο Veillas έχει βρεθεί δίπλα στον οκτώ φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή Ράλλυ, σε πολλές δοκιμές, αλλά αυτή ήταν η πρώτη φορά που το πλήρωμα ετοιμάζεται για έναν αγώνα στον οποίο θα τρέξουν μαζί.

Οι δοκιμές της Toyota συνεχίζονται με τους Takamoto Katuta και Elfyn Evans να παίρνουν θέση πίσω από το τιμόνι του υβριδικού Yaris πριν από τον Kalle Rovanpera. Η ομάδα έχει προγραμματίσει ένα τελευταίο τεστ την εβδομάδα πριν από το Ράλλυ στο Μόντε Κάρλο.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!