Οι δύσκολες και βραχώδεις ειδικές διαδρομές της Ελλάδας, σε συνδυασμό με τις υψηλές θερμοκρασίες που ξεπερνούσαν τους 40° C, αποτέλεσαν μια εξαιρετικά δύσκολη πρόκληση για το Toyota GR Yaris Rally1, τα πληρώματα και τα ελαστικά. Οι χαλαρές πέτρες και οι βράχοι που δημιουργούσαν ανωμαλίες στο δρόμο αποτελούσαν συνεχή κίνδυνο στις διαδρομές της Παρασκευής, ενώ οι στενοί και γεμάτοι στροφές δρόμοι στα βουνά των δύο τελευταίων ημερών σήμαιναν ότι ακόμη και το παραμικρό λάθος θα τιμωρούνταν αυστηρά.
Ο Sebastien Ogier είχε και πάλι κορυφαίο ρυθμό, παρά το γεγονός ότι ξεκινούσε δεύτερος στους μπόσικους χωματόδρομους των ειδικών διαδρομών της Παρασκευής, βοηθώντας να καθαρίσει τη γραμμή για τους αντιπάλους που ξεκινούσαν πιο πίσω.
Ξεκινώντας την τελική διαδρομή της Κυριακής 43,6 δευτερόλεπτα πίσω από τον Ott Tanak (Hyundai), η τρίτη νίκη σε ισάριθμα ράλι φαινόταν απίθανη για τον Ogier και τον συνοδηγό του Vincent Landais, αλλά εξακολούθησαν να διαπρέπουν την Κυριακή, κερδίζοντας τόσο την προτελευταία ειδική διαδρομή όσο και την Power Stage, τερματίζοντας στην κορυφή της κατάταξης της Κυριακής και εξασφαλίζοντας 10 επιπλέον βαθμούς, εκτός από τους 17 για τη δεύτερη θέση στη συνολική κατάταξη.
- Mercedes-Benz: Νέες εκδόσεις Iconic με όφελος τιμής έως και 6.000 ευρώ
- Toyota Relax: Το νέο πρόγραμμα εγγύησης που φτάνει έως και τα 11 χρόνια
- Nissan All Clear Service με έκπτωση 25% σε ανταλλακτικά & αξεσουάρ
- Το νέο SUV που πρωταγωνιστεί στην ηλεκτροκίνηση
- Το SUV που αναβαθμίστηκε και είναι διαθέσιμο με όφελος 5.000 €
Ο Elfyn Evans και ο Scott Martin τερμάτισαν στην 4η θέση της γενικής κατάταξης και παρέμειναν επικεφαλής στη βαθμολογία του Πρωταθλήματος. Ως πρώτο αυτοκίνητο στο δρόμο την Παρασκευή, ο Evans αντιμετώπισε μια δύσκολη μάχη, αλλά με ήρεμη και συγκεντρωμένη οδήγησή του καθ’ όλη τη διάρκεια του ράλλυ, αποφεύγοντας τις παγίδες του Ακρόπολις, εξασφάλισε μια σημαντική συγκομιδή πόντων.
Βρέθηκε στην τρίτη θέση της κατάταξης της Super Sunday και σημείωσε τον τέταρτο ταχύτερο χρόνο στην Power Stage. Πλέον, προηγείται του Ogier κατά 9 βαθμούς και του Tanak κατά 12 βαθμούς.
Αναγκασμένη να αρκεστεί στη δεύτερη θέση σε ένα ράλλυ για πρώτη φορά το 2025, η Toyota Gazoo Racing World Rally Team συνεχίζει να προηγείται στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών στο μέσο της σεζόν με προβάδισμα 65 βαθμών.
Ο Kalle Rovanpera, ο Takamoto Katsuta και ο Sami Pajari επέστρεψαν όλοι στη δράση για να ολοκληρώσουν την τελευταία μέρα. Ο Rovanpera, ο οποίος είχε σταματήσει λόγω βλάβης στην 4η ειδική διαδρομή του Σαββάτου έχοντας χάσει τα φρένα για μία στροφή, αναγκάστηκε να σταματήσει και να αλλάξει ελαστικό στην ΕΔ15, αλλά κατάφερε να τερματίσει δεύτερος στην Power Stage και να πάρει τέσσερις βαθμούς, μαζί με τον συνοδηγό του Jonne Halttunen.
Ο Takamoto Katsuta και ο συνοδηγός του Aaron Johnston, είχαν επίσης εγκαταλείψει το Σάββατο το απόγευμα μετά από ένα λάθος και έβαλαν στόχο να κάνουν μια δυνατή προσπάθεια στην Power Stage, αλλά έπρεπε να σταματήσουν και να αλλάξουν ένα ελαστικό, γεγονός που έθεσε τέλος σε οποιαδήποτε ελπίδα τους να σημειώσουν βαθμούς.
Ο Sami Pajari έδειξε δυνατό ρυθμό με τη δεύτερη ομάδα της Toyota Gazoo Racing, παλεύοντας για μια θέση στο βάθρο το πρωί της Παρασκευής με τον συνοδηγό του, Marko Salminen. Ένα τεχνικό πρόβλημα που σχετίζεται με το σύστημα καυσίμου τον ανάγκασε να αποσυρθεί, αλλά επέστρεψε την Κυριακή και απέκτησε πολύτιμη εμπειρία ανοίγοντας το δρόμο σε έναν αγώνα του WRC για πρώτη φορά.
Στην κατηγορία WRC2, ο Oliver Solberg εξασφάλισε άνετα την τρίτη νίκη της σεζόν για το Toyota GR Yaris Rally2, επικρατώντας με άνεση, για να ανέβει στην πρώτη θέση της βαθμολογίας, τερματίζοντας 6ος στη γενική κατάταξη με το αυτοκίνητο της Printsport. Οι Kajetan Kajetanowicz (Rallylab Technology) και Alejandro Cachon (Teo Martín Motorsport) έφεραν τα GR Yaris Rally2 στις στην πρώτη πεντάδα της κατηγορίας και στην πρώτη δεκάδα της γενικής κατάταξης.