Το φετινό Ράλλυ Ιταλίας Σαρδηνίας του WRC ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες, με θερμοκρασίες που ξεπέρασαν τους 30 βαθμούς Κελσίου και δύσκολους, γεμάτους πέτρες χωματόδρομους που δοκίμασαν οδηγούς, αυτοκίνητά και ελαστικά.
Η Toyota Gazoo Racing World Rally Team αντιμετώπισε μια πρόκληση για να συνεχίσει τη νικηφόρα πορεία της, με τρεις από τους οδηγούς της να «καθαρίζουν» τις χωμάτινες ειδικές διαδρομές για τους αντιπάλους τους την Παρασκευή, αλλά ο Sebastien Ogier και ο συνοδηγός του, Vincent Landais, απέδωσαν δυνατά και κατάφεραν να πάρουν ένα μικρό προβάδισμα στην τελευταία ειδική διαδρομή της ημέρας.
Το Σάββατο, η διεκδίκηση της νίκης μετατράπηκε σε μία ακόμη μονομαχία μεταξύ του Ogier και του αντιπάλου και φίλου του Ott Tanak (Hyundai), όπως είχε συμβεί και στον προηγούμενο αγώνα στην Πορτογαλία, καθώς και πέρυσι στη Σαρδηνία.
- Mercedes-Benz: Νέες εκδόσεις Iconic με όφελος τιμής έως και 6.000 ευρώ
- Toyota Relax: Το νέο πρόγραμμα εγγύησης που φτάνει έως και τα 11 χρόνια
- Nissan All Clear Service με έκπτωση 25% σε ανταλλακτικά & αξεσουάρ
- Το νέο SUV που πρωταγωνιστεί στην ηλεκτροκίνηση
- Το SUV που αναβαθμίστηκε και είναι διαθέσιμο με όφελος 5.000 €
Ο Ogier ξεκίνησε με προβάδισμα 11,1 δευτερολέπτων στην απαιτητική τελευταία ημέρα, η οποία περιλάμβανε δύο περάσματα από δύο νέες ειδικές διαδρομές, και συνέχισε να αυξάνει το πλεονέκτημά του κατά τη διάρκεια του πρωινού, αφού κέρδισε την πρώτη ειδική διαδρομή.
Ωστόσο, υπήρξε μία δύσκολη στιγμή στις βαθιές αυλακώσεις της Power Stage που ολοκλήρωσε το ράλλυ, όταν ο Ogier έχασε το πίσω μέρος και κατευθύνθηκε προς ένα δέντρο. Αναγκάστηκε να βάλει όπισθεν, αλλά κατάφερε να διατηρηθεί επικεφαλής και να κατακτήσει τη νίκη με διαφορά 7,9 δευτερολέπτων.
Με την πέμπτη νίκη του στη διοργάνωση, ο Ogier γίνεται ο πιο επιτυχημένος οδηγός από τότε που το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ της FIA ξεκίνησε να επισκέπτεται τη Σαρδηνία το 2004. Είναι η τρίτη νίκη του σε τέσσερις εκκινήσεις μέχρι στιγμής φέτος. Παράλληλα, η Toyota Gazoo Racing παραμένει αήττητη στη φετινή σεζόν.
Όπως και στην Πορτογαλία, ο Kalle Rovanpera ολοκλήρωσε ένα διπλό βάθρο τερματίζοντας στην 3η θέση. Είχε βρεθεί 2ος την Παρασκευή, και μαζί με το συνοδηγό του, Jonne Halttunen, έδειξαν να είναι γρήγοροι και απέφυγαν τα προβλήματα. Κράτησαν την καλύτερη απόδοσή τους για την Power Stage, όπου ήταν ταχύτεροι όλων με διαφορά 8,1 δλ. γεγονός που τους επέτρεψε να πάρουν την 1η θέση στην κατάταξη της Super Sunday.
Ο Elfyn Evans και ο συνοδηγός του, Scott Martin, είχαν το δύσκολο έργο να ανοίγουν το δρόμο την Παρασκευή, αλλά η υπομονετική τους προσέγγιση απέδωσε καρπούς με την 4η θέση στη γενική κατάταξη, παρά το γεγονός ότι έχασαν περίπου 2 λεπτά για να αλλάξουν ένα ελαστικό το Σάββατο το απόγευμα. Ο Evans τερμάτισε επίσης 4ος στη Super Sunday και 5ος στην Power Stage. Συνεχίζει να προηγείται στο Πρωτάθλημα Οδηγών, με 19 βαθμούς διαφορά από τον Ogier και 20 από τον Rovanpera. Παράλλληλα, η Toyota Gazoo Racing αύξησε το προβάδισμά της στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών στους 69 βαθμούς.
Ο Takamoto Katsuta έχασε χρόνο με μία ανατροπή σε ένα αργό σημείο και μια στάση για αλλαγή ελαστικού το Σάββατο, αλλά τερμάτισε 5ος στη γενική κατάταξη. Ο Sami Pajari έδωσε καλά δείγματα με το GR Yaris Rally1 της δεύτερης ομάδας της Toyota Gazoo Racing, έχοντας βρεθεί στην 4η θέση στο τέλος της Παρασκευής, αλλά και αυτός έχασε χρόνο αλλάζοντας ένα ελαστικό το Σάββατο και στη συνέχεια είχε μία έξοδο στην πρώτη ειδική διαδρομή της Κυριακής, που προκάλεσε ζημιά στην ανάρτηση, και τελικά τερμάτισε 7ος.