Δύο αγώνες μέχρι στιγμής φέτος στο WEC, δύο νίκες για τη Ferrari, που έχει κάνει το απόλυτο μέχρι στιγμής. Στο Autodromo Enzo e Dino Ferrari της Imola, οι Antonio Giovinazzi, James Calado και Alessandro Pier Guidi μετέτρεψαν την pole position σε νίκη εμπρός από 65.000 tifosi.
Σε έναν αγώνα που κρίθηκε από τις στρατηγικές ικανότητες και την έξυπνη επιλογή ελαστικών, με δύο παρεμβάσεις αυτοκινήτου ασφαλείας και άλλα δύο VSC, η Ferrari AF Corse 499P Hypercar #51 φαινόταν πάντα το φαβορί για τη νίκη.
Σε ένα σημείο του αγώνα είχε αναπτύξει προβάδισμα σχεδόν μισού λεπτού από τον πλησιέστερο διώκτη της, αλλά μια σειρά από περιστατικά και ανατροπές σήμαινε ότι το αποτέλεσμα δεν μπορούσε ποτέ να θεωρηθεί δεδομένο.
Η δεύτερη επέμβαση του αυτοκινήτου ασφαλείας με λίγο περισσότερο από δύο ώρες να απομένουν για την καρό σημαία ανακάτεψε τα σχέδια της Ferrari, αλλά παρά την πίεση που δέχτηκε από τις Porsche, Toyota και BMW, το πλήρωμα #51 διατήρησε την ψυχραιμία του.
Εντέλει, πήρε την καρό σημαία με διαφορά σχεδόν 10 δευτερολέπτων, παρότι πραγματοποίησε το τελικό pit stop του μόλις 12 λεπτά πριν από την καρό σημαία. Πρόκειται για την πρώτη νίκη της Ferrari στη γενική κατάταξη αγώνα επί ιταλικού εδάφους στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής από το 1973.
Οι BMW και Alpine εκμεταλλεύτηκαν μια εναλλακτική στρατηγική για να διεκδικήσουν τις υπόλοιπες δύο θέσεις στο βάθρο. Παρότι ο Rene Rast υπέστη ζημιά στην πίσω αεροτομή σε μια σύγκρουση με την Toyota του Mike Conway, αλλά το Hypercar #20 της BMW M Team WRT, το οποίο ο Γερμανός μοιράζεται με τους Robin Frijns και Sheldon van der Linde, πάλεψε σκληρά για να τερματίσει στη δεύτερη θέση.
Η Alpine αξιοποίησε στο έπακρο τις δυνατές επιδόσεις των κατατακτήριων δοκιμών και συμπλήρωσε το βάθρο με τους Mick Schumacher, Jules Gounon και Frederic Makowiecki να τερματίζουν λιγότερο από 4 δλ. πιο πίσω.
ΒΜW και Alpine ισοφάρισαν τα καλύτερα αποτελέσματά τους στο WEC, έχοντας κάνει νωρίτερα το τελευταίο τους pit stop, ανεβαίνοντας στην κατάταξη στα τελικά στάδια του αγώνα, όταν οι αντίπαλοί τους άρχισαν να επισκέπτονται για pits για έναν σύντομο ανεφοδιασμό που θα τους εξασφάλιζε ότι θα έφταναν μέχρι την καρό σημαία.
Η AF Corse με την ιδιωτική κίτρινη Ferrari 499P τερμάτισε στην 4η θέση με πλήρωμα τους Robert Kubica, Philip Hanson και Yifei Ye (έχοντας κάνει pit stop 8 λεπτά πριν από την καρό σημαία), ακολουθούμενη από την το αυτοκίνητο #8 της Toyota Gazoo Racing. Ο Sebastien Buemi ήταν ένας από τους πρωταγωνιστές του αγώνα κατά τη διάρκεια του διαστήματος που πέρασε πίσω από το τιμόνι.
Ο Ελβετός έδωσε σκληρή μάχη με τον Antonio Fuoco της Ferrari, που οδήγησε σε επαφή μεταξύ τους, με το ιταλικό αυτοκίνητο να καταλήγει στα χαλίκια της Tamburello και να υποστεί αστοχία πίσω αριστερού ελαστικού, που άφησε το πλήρωμα της Scuderia στη 15η θέση στον τερματισμό.
Η BMW #15 ήταν άλλος ένας πρωταγωνιστής του βάθρου πριν τελικά υποχωρήσει στην 6η θέση, μπροστά από την Toyota #7. Οι Πρωταθλητές του 2024 Kevin Estre και Laurens Vanthoor (Porsche Penske) σημείωσαν τους πρώτους τους βαθμούς στη φετινή σεζόν τερματίζοντας στην 8η θέση. To τρίτο μέλος του πληρώματος, ο Matt Campbell, ξεχώρισε έχοντας αποκρούσει με αυτοπεποίθηση έναν αποφασισμένο Giovinazzi στην 4η ώρα του αγώνα, με ελαστικά που είχαν κάνει περισσότερους γύρους.
Στην κατηγορία LMGT3, ο Valentino Rossi με την ομάδα της BMW WRT έχασε τη νίκη για μόλις 0,3 δλ., παρά τις προσπάθειες του team-mate του, Kelvin van der Linde, στον τελευταίο γύρο να προσπεράσει την #92 Porsche 911 GT3-R της Manthey που οδηγούσε ο Richard Lietz, μαζί με τους Ryan Hardwick και Riccardo Pera, οι οποίοι ανέβηκαν στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου.
Ο Rossi έδειχνε ότι θα μετέτρεπε την πρώτη του pole position στο WEC με μια παρθενική νίκη, μέχρι που ήρθε σε επαφή με τη Ferrari 296 GT3 #21 που οδηγούσε ο Simon Mann, στην προσπάθειά του να ανακτήσει την πρωτοπορία. Η ποινή διέλευσης που δέχθηκε, στέρησε στο πλήρωμα μια σχεδόν σίγουρη νίκη.