Η Hyundai Shell Mobis World Rally Team επιστρέφει στο περίφημο σκηνικό του Μονακό για το Ράλλυ Μόντε Κάρλο (23-26 Ιανουαρίου), τον πρώτο γύρο της σεζόν 2025 του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ (WRC) της FIA, στοχεύοντας σε ένα ισχυρό αποτέλεσμα. Η ομάδα θα αγωνιστεί με τον ίδιο χρωματισμό που είχαμε δει από το 2ο περυσινό αγώνα.
Ξεκινώντας τη νέα σεζόν, έχουν τεθεί νέοι στόχοι για την ομάδα, συμπεριλαμβανομένης της διεκδίκησης του τίτλου Κατασκευαστών. Ωστόσο, με νέους κανονισμούς, νέο κατασκευαστή ελαστικών, απρόβλεπτες συνθήκες και ισχυρό ανταγωνισμό, δεν θα είναι εύκολο να επιτευχθεί σε αυτό το δύσκολο χειμερινό αγώνα.
Μια τριάδα πληρωμάτων θα βρίσκεται στο cockpit των τριών Hyundai i20 N Rally1 στο πριγκιπάτο: οι εν ενεργεία Πρωταθλητές Thierry Neuville/Martijn Wydaeghe πλαισιώνονται και πάλι από τους Ott Tanak/Martin Jarveoja, ενώ οι Adrien Fourmaux/Alexandre Coria, ξεκινούν την πορεία τους με τη Hyundai Motorsport.
- Opel: “Bazaar Μεταχειρισμένων” αυτοκινήτων με 5 χρόνια εγγύηση
- Το νέο Ford Capri, τώρα διαθέσιμο κάτω από 32.000 ευρώ
- Cupra: Νέο προωθητικό πρόγραμμα για τα E-Hybrid μοντέλα
- Alfa Romeo Junior με χαμηλότερη τιμή από 25.320 €
- MG3 Hybrid+: 5 λόγοι που το έχρισαν “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025” >>
Το φετινό Ράλλυ Μόντε Κάρλο διαθέτει μια ανανεωμένη διαδρομή που έχει σχεδιαστεί για να αυξήσει την πρόκληση για τα αγωνιζόμενα πληρώματα, με συνολικά 343,8 χιλιόμετρα νέων ή και γνώριμων δρόμων σε σύγκριση με την έκδοση του 2024.
Ο Thierry Neuville δήλωσε: «Φυσικά θα ήθελα να κερδίσω το Ράλλυ Μόντε Κάρλο για τρίτη φορά, αλλά είναι επίσης ένας από τους πιο δύσκολους αγώνες για να κερδίσεις. Εκτός από τις συνήθεις δυσκολίες στο Μόντε Κάρλο, έχουμε και την πρόκληση των νέων ελαστικών, οπότε θα υπάρξουν πολλές εκπλήξεις σε συνθήκες που δεν έχουμε δοκιμάσει ακόμα. Πρέπει να το πάμε βήμα-βήμα για να προσεγγίσουμε το όριο».
«Αυτή τη στιγμή περιμένουμε πιο χειμερινές συνθήκες από ό,τι είχαμε τα τελευταία χρόνια, γεγονός που θα κάνει τον αγώνα ακόμη πιο δύσκολο, αν και γνωρίζουμε ότι στο Μόντε Κάρλο οι συνθήκες δεν είναι ποτέ εγγυημένες. Ο πρώτος στόχος είναι πάντα ο τερματισμός, οπότε αν είμαστε στη μάχη προς το τέλος του Σαββατοκύριακου, σίγουρα θα πιέσουμε παραπάνω».
Ο Ott Tanak δήλωσε: «Είναι δύσκολο να ξέρουμε τι να περιμένουμε. Το Μόντε είναι πάντα άγνωστο, οπότε κάνει τη μακροπρόθεσμη προετοιμασία αρκετά δύσκολη. Οι καιρικές συνθήκες είναι το κύριο χαρακτηριστικό και πρέπει να είμαστε έτοιμοι για κάθε πιθανότητα κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου. Το κύριο πράγμα που πρέπει να λάβουμε υπόψη μας σχετικά με αυτό είναι τα ελαστικά, τα οποία είναι αρκετά μεγάλο στοιχείο στο ράλλυ μας».
«Πρόκειται για έναν αρκετά μεγάλο άνγωστο παράγοντα, και νομίζω ότι αυτό θα κάνει το Μόντε πολύ ενδιαφέρον. Είναι πάντα μια δύσκολη διοργάνωση, έχουμε βρεθεί στο βάθρο, αλλά ποτέ δεν ήμασταν αρκετά δυνατοί για να το κερδίσουμε. Είναι πραγματικά ένας μοναδικός αγώνας με μεγάλη ιστορία, και μια νίκη εδώ είναι κάτι που θα εκτιμούσα πολύ. Αυτός είναι πάντα ο στόχος, και ας πούμε ότι αυτό το τρόπαιο θα έμπαινε σε ξεχωριστή θέση».
Ο Adrien Fourmaux δήλωσε: «Η πρώτη μου συμμετοχή στο WRC ήταν στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο και κατάφερα να σημειώσω τους πρώτους μου βαθμούς εκεί, οπότε μου έχω καλές αναμνήσεις. Λέγοντας αυτό, είναι το πιο δύσκολο ράλλυ της χρονιάς λόγω των συνθηκών».
«Είναι δύσκολο να περιγράψω το συναίσθημα εδώ, είναι πραγματικά κάτι ξεχωριστό. Συνεργαζόμαστε στενά με την ομάδα σχετικά με τα ελαστικά που πρέπει να χρησιμοποιήσουμε, μερικές φορές εξετάζοντας τι θα είναι το ταχύτερο για το σύνολο των ειδικών διαδρομών και όχι για κάθε μία ξεχωριστά.
«Για μένα, ο στόχος στο Μόντε Κάρλο είναι να βοηθήσω όσο το δυνατόν περισσότερο την ομάδα στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, αλλά ξέρω επίσης ότι χρειάζομαι ένα καλό ξεκίνημα για να βεβαιωθώ ότι θα συγκεντρώσω κάποιους βαθμούς για την έναρξη του δικού μου Πρωταθλήματος. Είναι σαν ένας εντός έδρας αγώνας για μένα, με πολλές ειδικές διαδρομές στη Γαλλία, οπότε το να τα πάω καλά εδώ θα σήμαινε πολλά για μένα».