Όλα τα πληρώματα της M-Sport Ford World Rally Team ολοκλήρωσαν το απαιτητικό Ράλλυ Χιλής του WRC, έναν αγώνα που επεφύλασσε ένα πολλά υποσχόμενο ξεκίνημα, αλλά στη συνέχεια χαρακτηρίστηκε από κακή τύχη για την ομάδα και δύσκολες καιρικές συνθήκες. Οι Adrien Fourmaux, Gregoire Munster και Martins Sesks αγωνίστηκαν σκληρά στη Νότια Αμερική, αλλά οι σταθερές επιδόσεις και των τριών πληρωμάτων δυστυχώς δεν απέδωσαν θέσεις στο βάθρο.
Κάνοντας το ντεμπούτο τους στη Χιλή φέτος, οι Adrien Fourmaux και Alex Coria ξεκίνησαν την Παρασκευή με πολύ δυνατό ρυθμό και ήταν τρίτοι μετά τον πρωινό κύκλο ειδικό διαδρομών. Το απόγευμα θα συνέχιζαν την προσπάθειά τους για μια θέση στο βάθρο. Δυστυχώς, στο οδικό τμήμα μετά την ΕΔ4, διαπιστώθηκε ζημιά στον ιμάντα του εναλλάκτη, που απαιτούσε επισκευή στο δρόμο.
Κατά τη διάρκεια της επισκευής, ένας από τους σωλήνες νερού υπέστη ζημιά και οι επιπλέον επισκευές που απαιτούνταν θα κόστιζαν πολύτιμο χρόνο στο γαλλικό πλήρωμα, πράγμα που σήμαινε ότι έφτασαν στο σημείο ελέγχου για την εκκίνηση της ΕΔ5 με καθυστέρηση, λαμβάνοντας ποινή 1 λεπτού.
Με την απογοήτευση να τον τροφοδοτεί, ο Fourmaux κατέκτησε στη συνέχεια τη νίκη στην ΕΔ6 με διαφορά 1,6 δλ., αλλά ήταν μια γλυκόπικρη νίκη. Στο τέλος της Παρασκευής, χωρίς την ποινή ενός λεπτού, ο Fourmaux θα ήταν 2ος στη γενική κατάταξη, μόλις 2 δευτερόλεπτα μακριά από την κορυφή.
Με το υπόλοιπο του Σαββατοκύριακου να έχει γίνει πιο δύσκολο, ο Fourmaux επικεντρώθηκε στην ανάκτηση εδάφους. Οδηγώντας επιδέξια στις προκλητικές συνθήκες ομίχλης του απογεύματος του Σαββάτου, θα ανακτούσε τρεις θέσεις κατά τη διάρκεια της ημέρας, την οποία ολοκλήρωσε με άλλη μια νίκη σε ειδική διαδρομή. Η 5η θέση στο τέλος του Σαββάτου θα έφερνε στον Γάλλο 8 προσωρινούς βαθμούς στο Πρωτάθλημα.
Με καθαρή οδήγηση την Κυριακή, που παρεμποδίστηκε μόνο από… μισό τετ-α-κέ, οι Fourmaux και Coria προστάτευσαν τη θέση τους στη γενική κατάταξη και πήραν άλλους 2 βαθμούς στην κατάταξη της Super Sunday.
Οι Gregoire Munster και Louis Louka είχαν ένα θετικό Σαββατοκύριακο στη Χιλή, κάνοντας την επιστροφή τους στον αγώνα μετά το ντεμπούτο τους στο Rally1 εκεί την περυσινή χρονιά. Θέτοντας ανταγωνιστικούς χρόνους από την αρχή, το πλήρωμα αξιοποίησε την καλή θέση του στο δρόμο την πρώτη ημέρα, γράφοντας τον 3ο χρόνο στην ΕΔ3 και βρέθηκε στην 5η θέση της γενικής κατάταξης στο τέλος της ημέρας.
Αντιμετωπίζοντας την πρόκληση των δύσκολων καιρικών συνθηκών του Σαββάτου, ο Munster χρησιμοποίησε την εμπειρία του για να πλοηγηθεί στην πυκνή ομίχλη. Η ανταμοιβή του ήταν η 3η ταχύτερη επίδοση στην ΕΔ11. Οι Munster και Louka τερμάτισαν στην 7η θέση της γενικής κατάταξης, ολοκληρώνοντας τον τελευταίο χωμάτινο αγώνα της σεζόν με ένα καλό παράδειγμα έξυπνης και σίγουρης οδήγησης.
Οι Martins Sesks και Renars Francis έκαναν και αυτοί το ντεμπούτο τους εδώ στη Χιλή με ένα μη υβριδικό Ford Puma Rally1. Δυστυχώς, η εναρκτήρια ημέρα θα αποδεικνυόταν ένα δύσκολο μάθημα για τον Sesks, με το λετονικό πλήρωμα να παθαίνει δύο κλαταρίσματα ελαστικών στην ίδια στροφή στην ΕΔ3. Με μόνο ένα εφεδρικό ελαστικό, ο Sesks αναγκάστηκε να εγκαταλείψει για την ημέρα.
Ξεκινώντας και πάλι από την αρχή το Σάββατο, ο Sesks επικεντρώθηκε στην απόκτηση της μέγιστης δυνατής εμπειρίας για τις υπόλοιπες ειδικές διαδρομές στη Χιλή, με καθαρή οδήγηση και κερδίζοντας πολύτιμο χρόνο. Με αρκετά ομαλές εμπειρίες στην Πολωνία και τη Λετονία, ο Sesks πήρε μερικά πολύτιμα μαθήματα στη Χιλή, τα οποία θα πάρει μαζί του στο επόμενο κεφάλαιο της καριέρας του.