Οι Andre Lotterer, Kevin Estre και Laurens Vanthoor, οδηγοί της Porsche Penske έκαναν ένα σημαντικό βήμα προς την κατάκτηση του τίτλου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) της FIA, εξασφαλίζοντας την δεύτερη νίκη τους στη φετινή σεζόν, στις 6 Ώρες του Fuji. Από την 5η θέση της εκκίνησης, η νικητήρια #6 Porsche 963 ήταν διεκδικητής από την αρχή, με τον Vanthoor να περνά και τα δύο Toyota στους πρώτους γύρους πριν ασκήσει πίεση στον Marco Wittmann με τη δεύτερη BMW M Hybrid V8.
Κατά τη διάρκεια του πρώτου γύρου των pit stop, το πλήρωμα της Porsche καθυστέρησε να επισκεφθεί τα pits, και στη συνέχεια πέρασε την BMW και την Cadillac Racing V-Series.R, η οποία είχε προηγηθεί τους πρώτους 42 γύρους από την pole position, για να τεθεί επικεφαλής. Πέρα από τους κύκλους των pit-stop και τον Nicklas Nielsen με τη Ferrari 499P #50 στην 3η ώρα του αγώνα, ήταν ένα πλεονέκτημα που η Porsche #6 δεν θα έχανε έως την καρό σημαία.
Το πλήρωμα #6 της Porsche διαχειρίστηκε άψογα αρκετές περιόδους αυτοκινήτου ασφαλείας και ακολούθησε εναλλακτική στρατηγική σε σχέση με την πλειοψηφία του grid των Hypercar. Tο πλήρωμα της Porsche φαινόταν πάντα το φαβορί για τη νίκη, με τον Lotterer να προσπερνά τη Ferrari του Nielsen στα μέσα του αγώνα και τον Estre να επιβιώνει τόσο από μια επίθεση του Ryo Hirakawa (Toyota), όσο και από ένα ολισθηρό πεντάλ που τον έκανε να χάσει τα φρένα για την 1η στροφή την τελευταία ώρα.
Ο αγώνας χωρίστηκε ουσιαστικά σε δύο άνισα μέρη, με μια περίοδο προειδοποίησης στην αρχή της 4ης ώρας να φέρνει όλα τα πρωτοπόρα αυτοκίνητα στην ίδια στρατηγική και να επαναφέρει τη μάχη για την πρωτοπορία. Καθώς η Lamborghini SC63 που οδηγούσε ο Daniil Kvyat σταμάτησε στην έξοδο της τελευταίας στροφής με τεχνικό πρόβλημα, σχεδόν το σύνολο του grid των Hypercar εκμεταλλεύτηκε την εικονική περίοδο αυτοκινήτου ασφαλείας για να ολοκληρώσει ένα pit stop με μικρότερη απώλεια χρόνου. Το VSC ακολουθήθηκε από ένα κανονικό αυτοκίνητο ασφαλείας, έπειτα από το οποίο ακολούθησε ένα σπριντ 90 λεπτών έως τον τερματισμό.
Το πέμπτο βάθρο του πληρώματος #6 στη φετινή σεζόν, αύξησε τη διαφορά τους στην κορυφή του Πρωταθλήματος Οδηγών στους 35 βαθμούς, ενώ το μέγιστο που μπορεί να σημειωθεί στο φινάλε της χρονιάς στο Μπαχρέιν (2 Νοεμβρίου) είναι 39. Αυτό σημαίνει ότι μόνο μια 8η θέση στο Μπαχρέιν θα είναι αρκετή για τους Lotterer, Estre και Vanthoor να εξασφαλίσουν τον τίτλο.
Η διαφορά αυξήθηκε από το γεγονός ότι ήταν μια απογοητευτική ημέρα για την Toyota στην έδρα της, αλλά και για τη Ferrari. Το #7 Toyota GR010 – Hybrid των Kamui Kobayashi, Mike Conway και Nyck de Vries ήταν ανταγωνιστικό (ιδιαίτερα στα χέρια του τελευταίου), αλλά μια σύγκρουση μεταξύ του Kobayashi και του Matt Campbell με την εργοστασιακή Porsche #5 στον 163ο γύρο έθεσε και τα δύο αυτοκίνητα εκτός μάχης και σήμανε το τέλος των φιλοδοξιών των οδηγών της Toyota για τον τίτλο.
Το πλήρωμα του Toyota #8 δέχθηκε ποινή για τη μάχη του Hirakawa με τον Estre και έπεσε πίσω στην κατάταξη. Αυτό σήμαινε ότι δεν υπήρχε πλήρωμα της Toyota στο βάθρο του Fuji για πρώτη φορά από το 2015.
Παρά τους ηρωισμούς του Nielsen με σαφώς φθαρμένα ελαστικά, η #50 499P δεν μπόρεσε τελικά να τερματίσει υψηλότερα από την 9η θέση. Αν και μαθηματικά, οι Nicklas Nielsen, Antonio Fuoco και Miguel Molina εξακολουθούν να έχουν ελπίδες για τον τίτλο, χρειάζονται ένα μικρό θαύμα για να κλέψουν το στέμμα από την Porsche.
Έχοντας συγκεντρώσει μόλις έξι βαθμούς σε όλη τη σεζόν φτάνοντας στην Ιαπωνία, το πλήρωμα #15 της BMW M Team WRT με οδηγούς τους Marco Wittmann, Raffaelle Marciello και Dries Vanthoor τερμάτισε επάξια στη 2η θέση, έπειτα από έναν δυνατό αγώνα, σηματοδοτώντας μόλις τη δεύτερη φορά στην ιστορία που δύο αδέρφια τερματίζουν στο ίδιο βάθρο του WEC.
Υπήρξε μια σκληρή μάχη για το 3ο σκαλί του βάθρου, αλλά η ποινή για τη Ferrari #50 και μια παρόμοια παράβαση από την Alpine #35, με τον Charles Milesi να χτυπάει ένα αυτοκίνητο LMGT3, έδωσαν τέλος στις ελπίδες τους, ενώ η Cadillac έπεσε θύμα πολλών λαθών.
Αυτό επέτρεψε στην Alpine #36 να πάρει την 3η θέση, με τον Mick Schumacher να κάνει ένα εξαιρετικό τελευταίο stint, κατά τη διάρκεια του οποίου προσπέρασε τις δύο Porsche της ομάδας της Jota, ανεβάζοντας τους team-mates του, Nicolas Lapierre και Matthieu Vaxiviere στο βάθρο.
Στην κατηγορία LMGT3, η Ferrari κατέκτησε τη νίκη με τους Davide Rigon, Francesco Castellacci και Thomas Flohr, αλλά οι Klaus Bachler, Aliaksandr Malkyhin και Joel Sturm με Porsche εξασφάλισαν τον τίτλο οδηγών με τη 2η θέση στην οποία τερμάτισαν.