WRC-Ράλλυ Πολωνίας: Εκπληκτική νίκη του Kalle Rovanpera

Ο Kalle Rovanpera, που κλήθηκε την τελευταία στιγμή να αντικαταστήσει τον τραυματία Sebastien Ogier στο Ράλλυ Πολωνίας του WRC, κατέκτησε μία εκπληκτική νίκη, παρά την εσπευσμένη προετοιμασία του.

Ο Πρωταθλητής των δύο προηγούμενων σεζόν στο WRC, Kalle Rovanpera, απέδειξε για μία ακόμη φορά το ταλέντο του, καθώς επικράτησε στο 80ό Ράλλυ Πολωνίας με το Toyota GR Yaris Rally1. Ο Φινλανδός είχε κληθεί την τελευταία στιγμή να αντικαταστήσει τον Sebastien Ogier, ο οποίος τραυματίστηκε ελαφρά στα αναγνωριστικά περάσματα από τις ειδικές διαδρομές του αγώνα, έπειτα από σύγκρουση με άλλο αυτοκίνητο που βρισκόταν στο δρόμο.

O Rovanpera κατέκτησε μία από τις καλύτερες νίκες της καριέρας του στο WRC, κερδίζοντας 8 από τις 18 χωμάτινες ειδικές διαδρομές σε έναν αγώνα που δεν έπρεπε να αποτελεί μέρος του αγωνιστικού προγράμματός του φέτος, καθώς συμμετέχει σε συγκεκριμένα ράλλυ. Ωστόσο, ο Φινλανδός έσπευσε από τις διακοπές του χωρίς κατάλληλη προετοιμασία, καθώς ολοκλήρωσε τα βεβιασμένα αναγνωριστικά περάσματα (με κανονικό αυτοκίνητο) από τις ειδικές μόλις λίγες ώρες πριν από την έναρξη του αγώνα.

Παρά ταύτα, και ενώ Rovanpera δεν είχε την αυτοπεποίθηση να πιέσει στο πρώτο πέρασμα από ορισμένες ειδικές διαδρομές, κατάφερε να κυριαρχήσει με διαφορά 28,3 δλ. από τον team-mate του στην Toyota Gazoo Racing, Elfyn Evans, του οποίου ο αγώνας είχε πληγεί από μία αστοχία ελαστικού στη δεύτερη ειδική διαδρομή του Σαββάτου και άλλη μία στην τελική Power Stage. Ο Adrien Fourmaux ανέβηκε για τρίτη φορά φέτος στο βάθρο έπειτα από άλλη μία πολύ καλή εμφάνιση με το Ford Puma της M-Sport.

Ο Rovanpera έδινε σκληρή μάχη για την επικράτηση με τον Νορβηγό Andreas Mikkelsen (νικητή του αγώνα το 2016), ο οποίος συμμετείχε για πρώτη φορά σε χωμάτινο ράλλυ με αυτοκίνητο Rally1, αλλά μία αστοχία ελαστικού στην πρώτη ειδική διαδρομή της Κυριακής, που του κόστισε 55 δλ. κατέστρεψε το πίσω μέρος του Hyundai I20 N και τον περιόρισε στην 6η θέση της γενικής κατάταξης στη γραμμή τερματισμού.

Αυτό προώθησε στη 2η θέση τον Evans, o οποίος με αυτό το αποτέλεσμα, και την 4η θέση στην Super Sunday, σημείωσε 17 βαθμούς και μείωσε τη βαθμολογική του διαφορά από τον Thierry Neuville στο Πρωτάθλημα Οδηγών στους 15. Ο Βέλγος οδηγός της Hyundai ολοκλήρωσε τον αγώνα στην 4η θέση της γενικής κατάταξης, όντας 5ος στη Super Sunday και την Power Stage, για να συγκεντρώσει 14 βαθμούς.

Ο Ott Tanak ήταν ένα από τα φαβορί, καθώς είναι πολύ καλός στα ταχύτατα χωμάτινα ράλλυ, αλλά αναγκάστηκε να εγκαταλείψει στη δεύτερη μόλις ειδική διαδρομή του αγώνα, όταν χτύπησε ένα ελάφι, χωρίς να έχει χρόνο να αντιδράσει, συμβάν το οποίο ξήλωσε το ψυγείο στο εμπρός μέρος του Hyundai i20 N.

H ομάδα απέσυρε τον Tanak από τον αγώνα το απόγευμα του Σαββάτου, για να επικεντρωθεί στη συγκομιδή βαθμών στη Super Sunday, όπου τερμάτισε 1ος και την Power Stage (2ος), για να φύγει από την Πολωνία με 11 βαθμούς, παρά το καταστροφικό ξεκίνημα, και βρίσκεται 21 βαθμούς πίσω από τον Neuville στη βαθμολογία.

Ο Λετονός Martin Sesks, περυσινός νικητής του αγώνα (στο ERC), συμμετείχε με Ford Puma το οποίο όμως δεν είχε το υβριδικό σύστημα των αυτοκινήτων Rally1, αλλά πραγματοποίησε μία εκπληκτική εμφάνιση για να σημειώσει τον 2ο ταχύτερο χρόνο στη 2η ειδική διαδρομή του αγώνα.

O Sesks και τερμάτισε στην 5η θέση, εμπρός από τον Mikkelsen, τον Gregoire Munster και τον Takamoto Katsuta παρά την υστέρηση ιπποδύναμης, σε μία εξαιρετική εμφάνιση. Τη νίκη στην κατηγορία WRC2 κατέκτησε ο Φινλανδός Sami Pajari με το Toyota GR Yaris Rally2, με διαφορά 22 δλ. από τον Oliver Solberg.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!