Με το πρώτο πέρασμα από τις ειδικές Παύλιανη, Καρούτες και Οινοχώρι ολοκληρώθηκε το πρωινό σκέλος της τρίτης ημέρας του αγώνα. Έπειτα από την ολοκλήρωση του πρωινού κύκλου ειδικών διαδρομών του Σαββάτου στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2025, ο Ott Tanak έχει βρεθεί με το Hyundai i20 N Rally1 να απολαμβάνει με προβάδισμα 33 δλ. από τον Sebastien Ogier με το Toyota GR Yaris Rally1.
O Adrien Fourmaux, που βρισκόταν στη 2η θέση έως την ΕΔ10, χτύπησε την πίσω δεξιά ανάρτηση του Hyundai του και έπειτα από ορισμένες βιαστικές και πρόχειρες επισκευές έκανε αγώνα δρόμου για να βρεθεί εγκαίρως στο Service Park της Λαμίας, όπου συγκεντρώθηκαν ξανά όλα τα πληρώματα, πριν αντιμετωπίσουν για δεύτερη φορά τις τρεις ειδικές διαδρομές που έκαναν το πρωί.
Λόγω των προβλημάτων του, ο Fourmaux έχασε επαφή με τους δύο προπορευόμενους, και βρίσκεται πλέον ενάμισι λεπτό μακριά από την κορυφή. Ωστόσο, η 3η θέση του δεν απειλείται από τον Elfyn Evans, ο οποίος βρίσκεται ένα λεπτό πιο πίσω, με τον Takamoto Katsuta να συμπληρώνει την πρώτη πεντάδα για την Toyota Gazoo Racing, έχοντας περάσει μπροστά από τον Gregoire Munster, τον ταχύτερο οδηγό της M-Sport Ford.
- Best seller αυτοκίνητα σε Black Friday προσφορές που δύσκολα θα ξαναβρείς >>
- Πλούσιος βασικός εξοπλισμός, Υβριδική τεχνολογία & Off-road δυνατότητες!
- Υβριδικό C-SUV με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο στην ίδια τιμή!
- Αυτοκίνητο πόλης με φουλ εξοπλισμό και τιμή 14.990 €
- Πολυβραβευμένο Pick-up με έκπτωση έως 3.000 €
- Ηλεκτρικά Skoda SUV με όφελος έως 6.000 ευρώ
Watch the best highlights from Stages 8-10 of Acropolis Rally! #WRC #AcropolisRally pic.twitter.com/NwAeOxB4hp
— WRC Fanatix (@wrcfanatix) June 28, 2025
Πίσω τους, ο Thierry Neuville (Hyundai), που σκοπεύει να φτάσει και να περάσει τον Katsuta το απόγευμα. Ο Βέλγος δεν ήταν καθόλου ευχαριστημένος από την αντοχή των ελαστικών της Hankook: «Τα ελαστικά δεν βρίσκονται στο σωστό επίπεδο. Αν δείτε γιατί έχουμε κλαταρίσματα, είναι απλά αδιανόητο. Δεν είναι δυνατόν να παίζεις σε αυτό το επίπεδο με ένα τέτοιο προϊόν. Τιμωρούμαστε συνεχώς για το τίποτα, και δεν είναι διασκεδαστικό. Είναι απλά η τύχη που αποφασίζει».
Τα απαιτητικά χώματα των τριών ειδικών διαδρομών της ημέρας δυσκόλεψαν πολύ τα πληρώματα, με φθορές στα ελαστικά και σπασμένη ανάρτηση και για τον Joshua McErlean (M-Sport Ford).
Δείτε παρακάτω τις δηλώσεις των πρωταγωνιστών μετά το ενδιάμεσο service.
#33 Elfyn EVANS / Scott MARTIN
«Χρησιμοποιήσαμε μαλακή γόμα χθες γιατί ήμασταν πρώτοι στη σειρά εκκίνησης, και θα χρειαστούμε κάποια για αύριο. Σίγουρα δεν είναι το ιδανικό να έχουμε σκληρά ελαστικά, ειδικά στην τελευταία ειδική. Γλιστρούσε πολύ, αλλά τη βγάλαμε. Δεν παίρνουμε ρίσκο. Ποτέ δεν ξέρεις τι θα συμβεί».
#69 Kalle ROVANPERÄ / Jonne HALTTUNEN
«Δεν έχουμε καθόλου καλή ταχύτητα. Δεν έχουμε πετύχει τον σωστό συνδυασμό οδήγησης και στησίματος αυτοκινήτου. Προς το παρόν αυτό δεν λειτουργεί».
#17 Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS
«Δεν ήταν δυνατόν να ακολουθήσουμε τον ρυθμό των υπολοίπων. Έχουμε ένα μαλακό ελαστικό, και αυτό είναι μεγάλος συμβιβασμός. Λόγω της φθοράς των ελαστικών χθες, δεν έχω διαθέσιμα μαλακά ελαστικά σήμερα το πρωί. Αλλά ήταν εντάξει. Γλιστρούσε περισσότερο απ’ ό,τι περίμενα».
#8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA
«Έχουμε καλύτερη σειρά εκκίνησης σε σχέση με χθες, αλλά και καλύτερη αίσθηση του αυτοκινήτου. Αλλά είναι μια πολύ απαιτητική λούπα. Ο κύριος στόχος και η πρόκληση είναι να προφυλάξουμε τα ελαστικά και να διατηρήσουμε καλό ρυθμό».
#1 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE
«Μειώσαμε τη διαφορά από τον Taka. Έχουμε μάχη, αλλά όχι για τη θέση που ελπίζαμε. Είναι πολύ απογοητευτικό. Ήταν δύσκολο το πρωί για εμάς. Ξεκινούσαμε δεύτεροι και ένα ελαστικό έχασε αέρα. Και ήταν μαλακό ελαστικό, που θα μας ήταν πολύ χρήσιμο. Καθαρίζαμε πολύ την ειδική. Το δεύτερο πέρασμα θα είναι πολύ σκληρό. Θα προσπαθήσουμε να παλέψουμε με τον Taka για να ανέβουμε μία θέση. Πρέπει να κάνουμε τη σωστή επιλογή και να το κυνηγήσουμε».
Having a clear target for this afternoon! #AcropolisRally pic.twitter.com/jcCi4Qtehg
— Thierry Neuville (@thierryneuville) June 28, 2025
#18 Takamoto KATSUTA / Aaron JOHNSTON
«Σίγουρα καλύτερα από χθες. Θα μπορούσαμε να πιέσουμε περισσότερο, αλλά δεν θα είχε νόημα. Παρ’ όλα αυτά, ο ρυθμός μας ήταν αρκετά καλός. Τα χαρακτηριστικά ήταν διαφορετικά και γνωρίζαμε πως θα χάσουμε χρόνο, αλλά δεν χάσαμε πολύ. Ήταν εντάξει».
#13 Grégoire MUNSTER / Louis LOUKA
«Αντιμετωπίσαμε το πρόβλημα με το χειρόφρενο από το ξεκίνημα της ημέρας. Η πρώτη ειδική ήταν πολύ στενή και ήταν πολύ δύσκολο χωρίς χειρόφρενο. Χάσαμε πολύ χρόνο προσπαθώντας να τοποθετήσουμε το αυτοκίνητο στις στροφές. Αλλά έτσι είναι, και συνεχίζουμε. Θα δούμε τι μπορούμε να κάνουμε. Η απογευματινή λούπα θα είναι σκληρή και απαιτητική».
#55 Joshua MCERLEAN / Eoin TREACY
«Χτυπήσαμε μια πέτρα στην πρώτη ειδική και σπάσαμε έναν βραχίονα της ανάρτησης. Το επισκευάσαμε στην απλή, άλλα είχε κοπεί και το ημιαξόνιο. Καταφέραμε να επιστρέψουμε στο σέρβις, και αυτό είναι το σημαντικό».
#22 Mārtiņš SESKS / Renārs FRANCIS
«Ήταν δύσκολα. Από τις Αναγνωρίσεις καταλάβαινες πως οι ειδικές του Σαββάτου και της Κυριακής θα έχουν μπόσικο χώμα και σκόνη. Όλοι παραπονιούνται – φαντάσου πώς είναι να είσαι πρώτος στο δρόμο. Οδηγούσαμε αργά και παρ’ όλα αυτά στο τέλος της ειδικής γλιστρούσαμε».
The race is on… can Fourmaux make it back on time? ⏳ pic.twitter.com/0SO1e66BAH
— DirtFish (@DirtFishRally) June 28, 2025

WRC2
#20 Yohan ROSSEL / Arnaud DUNAND
«Δεν ήταν άσχημα για εμάς. Προσπαθούμε να μειώσουμε τη διαφορά και να ευχαριστηθούμε το αυτοκίνητο. Αλλά είναι λίγο περίπλοκο με τα ελαστικά. Δεν έχουμε την πρόσφυση που ήλπιζα. Οι σημερινές ειδικές είναι καλύτερες από τις χθεσινές. Αλλά το απόγευμα θα είναι πολύ σκληρές».
#21 Oliver SOLBERG / Elliott EDMONDSON
«Προσπαθούμε να διατηρήσουμε τον ίδιο ρυθμό, ίσως βέβαια όχι τόσο ψηλά όπως χθες. Προσπαθούμε να αποφύγουμε τις πέτρες και να κάνουμε καθαρά περάσματα. Διαχειριστήκαμε τα ελαστικά και αυξήσαμε τη διαφορά, οπότε θα συνεχίσουμε έτσι. Δεν πιστεύω ότι θα βρέξει, δεν έχω δει βροχή με 35 βαθμούς».
#23 Gus GREENSMITH / Jonas ANDERSSON
«Κανάμε μισό τετ-α-κε στη δεύτερη ειδική και χάσαμε χρόνο από τη φθορά των ελαστικών στην τελευταία. Σήμερα το αυτοκίνητο είναι άριστο. Οι απογευματινές ειδικές θα είναι πολύ σκληρές και απαιτητικές».
#28 Alejandro CACHÓN / Borja ROZADA
«Η ταχύτητά μας ήταν αρκετά καλή. Έχουμε καλό ρυθμό, θα προσπαθήσουμε να διατηρήσουμε τη θέση μας και να αποφύγουμε τα λάθη».
#34 Kajetan KAJETANOWICZ / Maciej SZCZEPANIAK
«Ήταν καλό το ξεκίνημα σήμερα. Θα συνεχίσουμε με τον ίδιο τρόπο. Κάνουμε τη δουλειά μας, βάζουμε τα δυνατά μας και παράλληλα προσπαθούμε να αποφύγουμε τα προβλήματα. Αυτό είναι το σχέδιό μας, αλλά βρισκόμαστε στο Ράλλυ Ακρόπολις, και ποτέ δεν ξέρεις».
#42 Robert VIRVES / Jakko VIILO
«Είχαμε ένα ακόμα κλατάρισμα στην πρώτη ειδική. Μακριά από το ιδανικό, αλλά είναι μέρος του παιχνιδιού. Το απόγευμα οι ειδικές θα είναι σκληρές, και είναι σημαντικό να αποφύγουμε τις πέτρες».
#43 Martin PROKOP / Michal ERNST
«Ήταν καλύτερα σήμερα. Η θερμοκρασία ήταν χαμηλότερη και οι ειδικές καλές. Το διασκέδασα! Ελέγχουμε τον καιρό, υπάρχει μια μικρή πιθανότητα για βροχή, αλλά θα το διασκεδάσουμε όπως και να έχει».
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2025
ΕΔ1 – Υπερειδική Ζαππείου: Ταχύτεροι οι Ogier και Tanak – Κόλλησαν στην κίνηση τα αγωνιστικά
ΕΔ2 – Άγιοι Θεόδωροι 1: Παραμένει στην κορυφή ο Ogier, κλατάρισμα για Katsuta, McErlean και Sesks
ΕΔ3 – Λουτράκι: Ταχύτερος ο Fourmaux, o Neuville επικεφαλής γενικής κατάταξης
ΕΔ4 – Άγιοι Θεόδωροι 2: Κλατάρισμα για τον Neuville, ο Ogier επικεφαλής
ΕΔ5 – Θήβα: Αντεπίθεση Hyundai με Fourmaux και Tanak
ΕΔ6 – Στείρι: Tanak και Fourmaux περνούν εμπρός από τον Ogier
ΕΔ7 – Ελάτεια: Ο Neuville ταχύτερος, ο Tanak επικεφαλής
ΕΔ8 – Παύλιανη 1: Ο Tanak άνοιξε τη διαφορά από τους Fourmaux και Ogier
ΕΔ9 – Καρούτες 1: Ο Ott Tanak διατηρεί την πρωτιά με ταχύτερο χρόνο
ΕΔ10 – Οινοχώρι: Ταχύτερος ο Ogier, άτυχος ο Fourmaux που έσπασε την ανάρτηση