EKO Ράλλυ Ακρόπολις 2025 – ΕΔ5: Αντεπίθεση Hyundai με Fourmaux και Tanak

O Adrien Fourmaux σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην 5η ειδική διαδρομή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2025, στη Θήβα, καθώς ο Γάλλος και ο team-mate του στη Hyundai, Ott Tanak, μείωσαν τη διαφορά από τον επικεφαλής Sebastien Ogier.

EKO Ράλλυ Ακρόπολις 2025 – ΕΔ5: Αντεπίθεση Hyundai με Fourmaux και Tanak

O Adrien Fourmaux σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην 5η ειδική διαδρομή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2025, στη Θήβα, καθώς ο Γάλλος και ο team-mate του στη Hyundai, Ott Tanak, μείωσαν τη διαφορά από τον επικεφαλής Sebastien Ogier.

Για δεύτερη φορά στο φετινό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, έπειτα από την ΕΔ3 στο Λουτράκι, ο Γάλλος Adrien Fourmaux, το νεότερο μέλος της ομάδας της Hyundai και η πιο πρόσφατη προσθήκη στη σύνθεσή της, σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο και στη Θήβα. O Fourmaux επικράτησε με διαφορά μόλις 0,2 δλ. από τον Ott Tanak, ο οποίος σημείωσε με το άλλο Hyundai i20 N τη 2η επίδοση της ΕΔ5.

Ο Εσθονός, κινούμενος 3,2 δλ. ταχύτερα από τον Sebastien Ogier στο μπόσικο χώμα της Θήβας, κατάφερε να μειώσει στο μισό το προβάδισμα του Γάλλου οδηγού της Toyota στη γενική κατάταξη, από 6,1 δλ. σε μόλις 2,9 δλ. καθώς οι δύο Πρωταθλητές μονομαχούν για την πρωτοπορία, όπως είχε συμβεί και στους δύο προηγούμενους αγώνες του WRC. Παράλληλα, ο Fourmaux, 3ος γενικής κατάταξης, πλησίασε τον Ogier στα 11 δλ.

Στην 4η θέση της γενικής κατάταξης ανέβηκε ο Kalle Rovanpera, αλλά ο Φινλανδός ανέφερε ότι το δικό του Toyota GR Yaris Rally1 δέχθηκε τόσο δυνατά χτυπήματα στους Αγίους Θεοδώρους, που έχει λυγίσει και… ίσα που πηγαίνει ευθεία, όπως σχολίασε ο δύο φορές Πρωταθλητής. Λόγω αυτού, στρίβει διαφορετικά στις αριστερές και δεξιές στροφές, δυσκολεύοντας τον Rovanpera.

Πολύ πιο απογοητευμένος από τον Φινλανδό ήταν ο περυσινός νικητής του αγώνα και Πρωταθλητής, Thierry Neuville, o οποίος στο 9ο χλμ. της ΕΔ5 είχε δεύτερο συνεχόμενο κλατάρισμα (δεξιού εμπρός) ελαστικού, χάνοντας 2 ολόκληρα λεπτά… Ο Βέλγος ανέφερε ότι δεν χτύπησε τίποτα και χαρακτήρισε την κατάσταση καταστροφική, καθώς έχει βρεθεί εκτός δεκάδας, δυόμισι λεπτά μακριά από την κορυφή. Επίσης, διαθέτει μόνο μαλακά ελαστικά για το υπόλοιπο της ημέρας, κάτι που ενδέχεται να λειτουργήσει εναντίον του.

O Sami Pajari συνεχίζει σταθερά μία πολύ καλή εμφάνιση στην πρώτη ημέρα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, καθώς βρίσκεται στην 5η θέση, μόλις 3,8 δλ. πίσω από τον Rovanpera και 10,9 δλ. εμπρός από τον επικεφαλής της βαθμολογίας και επίσης οδηγό της Toyota Gazoo Racing, Elfyn Evans, ο οποίος έχει χάσει πολύ χρόνο «καθαρίζοντας» το δρόμο για τους υπόλοιπους σήμερα. Ο Gregoire Munster, με το πρώτο Ford Puma της M-Sport, έχει ανέβει στην 7η θέση λόγω των προβλημάτων του Neuville.

O επικεφαλής της κατάταξης στην κατηγορία WRC2, Oliver Solberg, συνέχισε το σερί νικών που έχει ξεκινήσει από τη χθεσινή Υπερειδική στην Αθήνα και έχει συνεχίσει σε κάθε σημερινή ειδική διαδρομή, αν και στη Θήβα επικράτησε για μόλις 0,1 δλ. επί του Robert Virves. O Solberg δήλωσε απόλυτα ευχαριστημένος με το Toyota GR Yaris Rally2 της Printsport που οδηγεί, αν και είχε υπερστροφή. Ο Σουηδός έχει επεκτείνει το προβάδισμά του επί του Πολωνού Kajetan Kajetanovicz στα 42,7 δλ.

Όσον αφορά τις ελληνικές συμμετοχές, ο Ιορδάνης Σερδερίδης παραμένει πρώτος μεταξύ τους, καθώς βρίσκεται στην 24η θέση γενικής κατάταξης με το Ford Puma Rally1 της M-Sport.

Έχοντας αντιμετωπίσει προβλήματα ήδη από την πρώτη ειδική διαδρομή της ημέρας, ο περυσινός Έλληνας Πρωταθλητής Ράλλυ Χώματος, Γιώργος Αμούτζας (με συνοδηγό τον Ηλία Παναγιωτούνη) είχε ένα σφοδρό ατύχημα στην ειδική διαδρομή της Θήβας, καταστρέφοντας το εμπρός μέρος του Skoda Fabia Evo Rally2, το οποίο όπως φαίνεται από την ακόλουθη φωτογραφία, δεν είχε τη δυνατότητα να συνεχίσει.

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2025 Χρόνοι ΕΔ5

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2025 Γενική κατάταξη μετά την ΕΔ5

#33 Elfyn EVANS / Scott MARTIN

«Οι μηχανικοί έκαναν καταπληκτική δουλειά στο αυτοκίνητο. Λειτουργεί άριστα. Δεν ήταν άσχημα στην ειδική. Τα μαλακά ελαστικά από το μέσον της ειδικής και έπειτα δεν απέδωσαν τόσο καλά».

#69 Kalle ROVANPERÄ / Jonne HALTTUNEN

«Το αυτοκίνητό μου είναι ταλαιπωρημένο από το πρωί, δεν πηγαίνει καν ίσια».

#17 Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS

«Δεν είχε καθόλου πρόσφυση, το χώμα ήταν πολύ μπόσικο. Τα επόμενα αυτοκίνητα θα βρουν καλύτερες συνθήκες».

#8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA

«Είναι κάπως ταχύτερη ειδική. Γενικά δεν είμαι ευχαριστημένος».

#1 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE

«Είναι καταστροφή. Είχαμε κλατάρισμα, χωρίς λόγο. Θα οδηγήσω ως το τέλος και θα δούμε».

Σταμάτησαν για αλλαγή ελαστικού.

#18 Takamoto KATSUTA / Aaron JOHNSTON

«Έχει μεγάλα λούκια σε κάποια σημεία, άλλα ήταν εντάξει».

#16 Adrien FOURMAUX / Alexandre CORIA

«Καλή ειδική, αλλά με πιο μπόσικο χώμα σε σχέση με αυτό που περίμενα. Η επόμενη ειδική θα είναι πολύ δύσκολη. Είναι λιγότερο σκληρές οι ειδικές του δεύτερου σκέλους».

#5 Sami PAJARI / Marko SALMINEN

«Δύσκολη ειδική. Γλιστρούσε πολύ, έκρυβε εκπλήξεις».

#13 Grégoire MUNSTER / Louis LOUKA

«Ήμουν πολύ προσεκτικός σε κάποια σημεία. Είχε πολλή ζέστη».

#55 Joshua MCERLEAN / Eoin TREACY

«Κάπως διαφορετική ειδική σε σχέση με τις πρωινές».

#22 Mārtiņš SESKS / Renārs FRANCIS

«Τα σκληρά ελαστικά είναι η ασφαλής επιλογή. Μαθαίνουμε πράγματα και το παίρνουμε χαλαρά».

#9 Jourdan SERDERIDIS / Frédéric MICLOTTE

«Έχει μπόσικο χώμα, αλλά σε κάποια κομμάτια είναι πολύ σκληρή εδιική. Ο δρόμος καθαρίζει. Είναι ένας πολύ δύσκολος αγώνας».

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2025

ΕΔ1 – Υπερειδική Ζαππείου: Ταχύτεροι οι Ogier και Tanak – Κόλλησαν στην κίνηση τα αγωνιστικά
ΕΔ2 – Άγιοι Θεόδωροι 1: Παραμένει στην κορυφή ο Ogier, κλατάρισμα για Katsuta, McErlean και Sesks
ΕΔ3 – Λουτράκι: Ταχύτερος ο Fourmaux, o Neuville επικεφαλής γενικής κατάταξης
ΕΔ4 – Άγιοι Θεόδωροι 2: Κλατάρισμα για τον Neuville, ο Ogier επικεφαλής

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!