To νέο Skoda Superb λίγο πριν από την πλήρη αποκάλυψή του

Το Skoda Superb σε εκδόσεις hatchback και station wagon θα ανανεωθεί, με βελτιωμένες μονάδες ισχύος που θα περιλαμβάνουν κινητήρες εσωτερικής καύσης και plug-in υβριδικά συστήματα.

To νέο Skoda Superb λίγο πριν από την πλήρη αποκάλυψή του

Το Skoda Superb σε εκδόσεις hatchback και station wagon θα ανανεωθεί, με βελτιωμένες μονάδες ισχύος που θα περιλαμβάνουν κινητήρες εσωτερικής καύσης και plug-in υβριδικά συστήματα.

Έχουμε ήδη δει κάποια teaser του Skoda Superb τόσο στην hatchback, όσο και στην station wagon εκδοχή του, πριν από την πλήρη αποκάλυψή του αργότερα φέτος. Αμφότερα θα βασίζονται σε μια σημαντικά αναβαθμισμένη έκδοση της πλατφόρμας MQB του υφιστάμενου αυτοκινήτου, αλλά θα έχουν ουσιαστικές αλλαγές σε όλους τους τομείς, με μια εντελώς νέα σχεδίαση μέσα και έξω, καθώς και μια πολύ ευρύτερη γκάμα ήπια υβριδικών και plug-in υβριδικών κινητήρων.

Πέραν του γεγονότος ότι θα υιοθετήσει την τελευταία εξηλεκτρισμένη τεχνολογία, το επερχόμενο Skoda Superb θα αποκτήσει επίσης μια μικρή αύξηση σε μήκος και μεταξόνιο, δημιουργώντας ακόμα περισσότερους χώρους στο -ήδη ευρύχωρο- εσωτερικό. Η τελευταία προεπισκόπηση αποκαλύπτει ότι τόσο το hatchback όσο και το station wagon θα μοιράζονται σε μεγάλο βαθμό παρόμοια σιλουέτα με τα σημερινά μοντέλα.

Παράλληλα με αυτές τις νέες teaser εικόνες, οι αποκλειστικές ψηφιακές αναπαραστάσεις μας, που βασίζονται σε πληροφορίες εκ των έσω και κατασκοπευτικές φωτογραφίες, αναδεικνύουν την σχεδιαστική εξέλιξη του Superb. Αποκαλύπτουν μια τρισδιάστατη μάσκα που κάθεται ανάμεσα σε πιο λεπτούς προβολείς με τεχνολογία LED νέας γενιάς. Στο κάτω μέρος, περιμένουμε να δούμε τη μάσκα να κατεβαίνει πιο χαμηλά, με εισαγωγές αέρα στα πλαϊνά άκρα.

Κοιτώντας από το πλάι, οι διογκωμένες διαστάσεις του αυτοκινήτου αποκαλύπτονται από ένα μεγάλο πίσω πρόβολο, τόσο στη sedan όσο και στη station wagon εκδοχή. Παράλληλα, η τυπική για τη Skoda γραμμή κατά το μήκος των πλευρών είναι παρούσα, ενώ στο πίσω μέρος βλέπουμε μια διακριτική σχεδίαση προφυλακτήρα. Περιμένουμε να δούμε μεγαλύτερα πίσω φώτα σχήματος C από το νέο Fabia, δημιουργώντας ένα πιο δυναμικό και φωτεινό γραφικό.

Δεν θα υπάρχει αμιγώς ηλεκτρικό Superb σε αυτή τη γενιά. Αντιθέτως, θα δούμε την τελευταία γενιά κινητήρων εσωτερικής καύσης του Ομίλου VW, ο καθένας συμβατός με τους κανόνες εκπομπών ρύπων Euro 7 που θα εισαχθούν το 2025. Ενώ η δημοτικότητα του diesel έχει μειωθεί, περιμένουμε να το δούμε να επιστρέφει στο νέο Superb με μια ποικιλία επιλογών TDI, που κυμαίνονται από 150 έως 200 ίππους.

Οι βενζινοκινητήρες θα πρέπει να είναι διαθέσιμοι σε ήπια υβριδικές και plug-in υβριδικές εκδόσεις, με τη δυνατότητα να δανειστούν το σύστημα κίνησης του ισχυρότερου Passat GTE. Αναμένεται ότι η αναβαθμισμένη πλατφόρμα MQB θα φιλοξενήσει μια plug-in διάταξη με μεγαλύτερη μπαταρία, η οποία θα δίνει στο Superb PHEV αυξημένη αυτονομία χρησιμοποιώντας αποκλειστικά ηλεκτρική ενέργεια, που θα ξεπερνάει τα 100 χλμ.

Ενώ η εξωτερική σχεδίαση και η τεχνική διαμόρφωση αντιπροσωπεύουν μια εξελικτική πορεία, το εσωτερικό του νέου Superb θα είναι πλήρως ανανεωμένο, και θα μοιάζει περισσότερο με τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της Skoda. Αυτός ήταν ένας αμφιλεγόμενος τομέας εντός του Ομίλου VW, χάρη στη μικτή ανταπόκριση για τη διαμόρφωση της καμπίνας του Golf 8ης γενιάς.

Η Skoda μπορεί να αποφύγει κάποια από αυτά τα προβλήματα μέσω της καλύτερης χρήσης των οθονών infotainment. Ο πρώην CEO της Skoda Thomas Schafer (νυν CEO της VW), είχε δηλώσει ότι θα έρθουν πιο θεμελιώδεις αναθεωρήσεις με το Superb: «Το εσωτερικό του αυτοκινήτου είναι ένα τεράστιο βήμα προς τα εμπρός. Θα φέρει τη νέα γλώσσα χρήστη, η οποία επεκτείνεται σε ό,τι αγγίζετε και αισθάνεστε. Το Superb θα την αποκτήσει πρώτα, και μετά το Kodiaq» (δεύτερης γενιάς).

«Θα δούμε ορισμένα στοιχεία από το Enyaq iV, αλλά πιστεύουμε ότι πρέπει να κάνουμε περισσότερα με τα παραδοσιακά χειριστήρια, και όχι μόνο παίζοντας με τη μεγαλύτερη οθόνη του χώρου (μια νύξη ότι το Superb θα μπορούσε να διαθέτει την οθόνη 13 ιντσών του Enyaq), διατηρώντας στοιχεία που έχουν νόημα για τη μάρκα μας. Αν υπάρχει μια μάρκα που πρέπει να είναι λειτουργική, σαφής και εύχρηστη, αυτή είμαστε εμείς». Αυτό ενδέχεται να σημαίνει ότι μεμονωμένα φυσικά χειριστήρια θα μπορούσαν να έχουν πολλαπλές λειτουργίες.

Αποκλειστική συνεργασία: Auto Express

Απόδοση: Φαμπρίτσιο Λαζάκις

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!