“Ναι” στην τεχνολογία υδρογόνου λέει η Jaguar Land Rover

Η βρετανική εταιρεία εξελίσσει ένα ηλεκτρικό πρωτότυπο όχημα με κυψέλες καυσίμου (FCEV), που θα βασίζεται στο νέο Land Rover Defender

“Ναι” στην τεχνολογία υδρογόνου λέει η Jaguar Land Rover

Η βρετανική εταιρεία εξελίσσει ένα ηλεκτρικό πρωτότυπο όχημα με κυψέλες καυσίμου (FCEV), που θα βασίζεται στο νέο Land Rover Defender

Πέρα από τις επενδύσεις στα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρίες (BEV), όπως το I-PACE, η Jaguar Land Rover δηλώνει “παρούσα” και στην τεχνολογία του υδρογόνου. Το concept του FCEV (fuel cell electric vehicle) αποτελεί μέρος του στόχου της εταιρείας να επιτύχει μηδενικές εκπομπές ρύπων έως το 2036, καθώς και μηδενικές εκπομπές CΟ2 σε ολόκληρη την γκάμα των προϊόντων της και τις λειτουργίες της έως το 2039, σύμφωνα με τη στρατηγική “reimagine”, που ανακοινώθηκε τον περασμένο μήνα.

Τα FCEV, τα οποία παράγουν ηλεκτρισμό από υδρογόνο, ώστε να τροφοδοτούν έναν ηλεκτρικό κινητήρα, “συνδράμουν” τα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία (BEV) στην προσπάθεια της φίρμας για την επίτευξη μηδενικών εκπομπών. Τα υδρογονοκίνητα FCEV εξασφαλίζουν υψηλή ενεργειακή πυκνότητα, γρήγορο ανεφοδιασμό και ελάχιστη απώλεια αυτονομίας σε χαμηλές θερμοκρασίες, καθιστώντας την τεχνολογία ιδανική για μεγαλύτερα οχήματα με μεγαλύτερη αυτονομία ή για όσα κινούνται σε ακραίες καιρικές συνθήκες. Και μέχρι το 2030, οι προβλέψεις κάνουν λόγο για 10 εκατ. οχήματα FCEV με 10.000 σταθμούς ανεφοδιασμού.

Το πρωτότυπο μηδενικών εκπομπών ρύπων Defender FCEV θα αρχίσει τις δοκιμές του προς τα τέλη του 2021 στο Ηνωμένο Βασίλειο, ώστε να επαληθευτούν βασικά χαρακτηριστικά, όπως οι εκτός δρόμου ικανότητες και η κατανάλωση καυσίμου.

Για την υλοποίηση του “project Zeus” και τη δημιουργία του πρωτοτύπου FCEV, η Jaguar Land Rover συνεργάστηκε με συνεργάτες παγκοσμίου επιπέδου στην έρευνα και την εξέλιξη, συμπεριλαμβανομένης της Delta Motorsport, της AVL, της «συστημάτων αυτοκινήτου Marelli» και του βρετανικού βιομηχανικού κέντρου (UKBIC) έρευνας, εξέλιξης και κατασκευής μπαταριών.

Ο Ralph Clague, αρμόδιος επικεφαλής των ζητημάτων «το υδρογόνο ως καύσιμο» και των «κυψελών καυσίμου» στην Jaguar Land Rover, δήλωσε σχετικά: «Γνωρίζουμε ότι το υδρογόνο είναι σε θέση να διαδραματίσει ένα σπουδαίο ρόλο στην μελλοντική παλέτα μικτών κινητήρων σε ολόκληρη τη βιομηχανία μεταφορών και, ειδικότερα, στον τομέα των ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία, όπου παρέχεται άλλη μία λύση για στις μηδενικές εκπομπές ρύπων τις συγκεκριμένες δυνατότητες και τις παγκόσμιας κλάσης απαιτήσεις των οχημάτων της Jaguar Land Rover. Η δουλειά που πραγματοποιήθηκε μαζί με τους συνεργάτες μας στο Project Zeus θα μας βοηθήσει στο ταξίδι μας για να γίνουμε μια επιχείρηση καθαρού μηδενικού άνθρακα έως το 2039, καθώς προετοιμάζουμε την επόμενη γενιά οχημάτων μηδενικών εκπομπών καυσαερίων.»

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!