WRC – Ράλλυ Μόντε Κάρλο: 9η νίκη-ρεκόρ για τον Sebastien Ogier

Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από την τελική ημέρα του Ράλλυ Μόντε Κάρλο, όπου ο 8 φορές Πρωταθλητής του WRC, Sebastien Ogier κατέκτησε τη νίκη για 9η φορά, αριθμός που αποτελεί ρεκόρ στο θρυλικό αγώνα.

Παρότι ο 8 φορές Πρωταθλητής του WRC, Sebastien Ogier, θα συμμετάσχει και πάλι σε επιλεγμένους αγώνες με την Toyota φέτος, έδειξε πως δεν έχει χάσει την ανταγωνιστικότητά του, επικρατώντας για 9η φορά στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο, μία περισσότερη από τον περυσινό νικητή, Sebastien Loeb. Ο Ogier, έχοντας επικρατήσει σε 9 από τις 18 συνολικά ειδικές διαδρομές του αγώνα, διαχειρίστηκε τη διαφορά που είχε από τον Kalle Rovanpera στις 4 ειδικές διαδρομές της Κυριακής και κατάφερε να επικρατήσει, όντας επικεφαλής της γενικής κατάταξης από την αρχή έως το τέλος. Πρόκειται για την πρώτη νίκη του Ogier με συνοδηγό τον Vincent Landais.

H Toyota έκανε το «1-2» με τον περυσινό Πρωταθλητή Kalle Rovanpera, ο οποίος πήρε τους πέντε επιπλέον βαθμούς επικρατώντας στην τελική υπερειδική. Οι δύο οδηγοί μοιράστηκαν τις νίκες στις ειδικές διαδρομές της τελευταίας ημέρας (2-2), ωστόσο, ο Φινλανδός δεν κατάφερε να πλησιάσει τον Ogier, που είχε ολοκληρώσει το Σάββατο με προβάδισμα που είχε μειωθεί στα 16 δλ. και τερμάτισε τον αγώνα με διαφορά 18,8 δλ. από τον team-mate του. Ο Thierry Neuville με το Hyundai i20 N συμπλήρωσε το βάθρο, αλλά ο Βέλγος κατάφερε να αποσπάσει για την κορεατική ομάδα μόλις δύο νίκες σε ειδικές διαδρομές, με όλες τις υπόλοιπες να πηγαίνουν στην κυρίαρχη Toyota.

Η Hyundai είχε επιλέξει ρυθμίσεις για πιο χειμερινές συνθήκες, συνεπώς δεν κατάφερε να αξιοποιήσει στο μέγιστο τις δυνατότητες του αυτοκινήτου της. Ο Neuville είχε ένα τετ-α-κέ το πρωί της Κυριακής, το οποίο απέδωσε σε πρόβλημα με το υβριδικό σύστημα του i20 N. Τετ-α-κέ διέγαψε το πρωί της Κυριακής και ο Ουαλός οδηγός της Toyota, Elfyn Evans, ο οποίος νόμιζε ότι κάτι είχε αστοχήσει στο αυτοκίνητό του πριν το λάθος και στη συνέχεια πήγε πιο συντηρητικά. Έπειτα από την αστοχία ελαστικού της Παρασκευής, ο Evans δεν κατάφερε να απειλήσει τον Neuville.

O Ott Tanak επέλεξε να διατηρήσει τα ελαστικά του Ford Puma της M-Sport για την υπερειδική, όπου νικήθηκε για μόλις μισό δλ. από τον Rovanpera, αλλά πήρε τους 4 βαθμούς της 2ης θέσης, όντας 0,1 δλ. εμπρός από τον Evans. Στην 6η θέση ολοκλήρωσε τον αγώνα ο 4ος οδηγός της Toyota, o Ιάπωνας Takamoto Katsuta, o οποίος αντιμετώπισε πρόβλημα στην πίσω ανάρτηση στην τελική υπερειδική, αλλά κατάφερε να φτάσει έως τον τερματισμό με αργό ρυθμό.

Ο Ιάπωνας κατετάγη εμπρός από τον Ισπανό Dani Sordo, o οποίος επίσης αντιμετώπισε προβλήματα με το υβριδικό σύστημα του δικού του Hyundai, όπως είχε συμβεί και το Σάββατο. Ο Ισπανός είχε δεχθεί μία ποινή 10 δλ. για πρόωρη εκκίνηση, αλλά τελικά διαπιστώθηκε ότι επρόκειτο για πρόβλημα στο ρολόι αντίστροφης μέτρησης στο ξεκίνημα της ειδικής.

Ο Esapekka Lappi, που δεν κατάφερε να προσαρμοστεί στο Hyundai i20 N και είχε μία αστοχία ελαστικού το Σάββατο, τερμάτισε στην 8η θέση. Στον αγώνα επέστρεψε την Κυριακή και ο έτερος οδηγός της M-Sport, Pierre-Louis Loubet, έπειτα από το ατύχημα του Σαββάτου, αλλά μία διαρροή νερού στο Ford Puma τον έθεσε άμεσα εκτός αγώνα ξανά.

Στην κατηγορία WRC2, ο Ρώσος Nikolay Gryazin με το Skoda Fabia της Toksport κατέκτησε τη νίκη με διαφορά μόλις 4,5 δλ. από τον Γάλλο Yohan Rossi με το Citroen C3. O συμπατριώτης μας, Ιορδάνης Σερδερίδης, ολοκλήρωσε τον αγώνα στην 24η θέση της γενικής κατάταξης με το Ford Puma Rally1 της M-Sport.

WRC - Ράλλυ Μόντε Κάρλο 2023, Βαθμολογία Πρωταθλήματος Κατασκευαστών

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!