Χαλαρώνουν τις προδιαγραφές Euro 7 για να δώσουν ανάσα στις αυτοκινητοβιομηχανίες

Μείωση των απαιτήσεων για το πρωτόκολλο Euro 7 αποφασίστηκε, προκειμένου να μειωθεί το κόστος εξέλιξης των αυτοκινητοβιομηχανιών.

Χαλαρώνουν τις προδιαγραφές Euro 7 για να δώσουν ανάσα στις αυτοκινητοβιομηχανίες

Μείωση των απαιτήσεων για το πρωτόκολλο Euro 7 αποφασίστηκε, προκειμένου να μειωθεί το κόστος εξέλιξης των αυτοκινητοβιομηχανιών.

Ως μεγάλη νίκη των αυτοκινητοβιομηχανιών, μεταφράζουν οι ειδικοί, την υποχώρηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όσον αφορά τις απαιτήσεις που έχει για το νέο, επερχόμενο πρωτόκολλο Euro 7. Στην πράξη και εφόσον δεν μιλάμε για πόλεμο και νικητές, αυτό που αποφασίστηκε, είναι δίχως άλλο μια οικονομική ανάσα για τις αυτοκινητοβιομηχανίες που τα τελευταία χρόνια κυνηγάνε τις αυστηρές προδιαγραφές, ξοδεύοντας εκατομμύρια ευρώ σε εξέλιξη.

Το νέο πρωτόκολλο Euro 7, αναμένεται να ανακοινωθεί επίσημα σε λίγες εβδομάδες και σύμφωνα με πληροφορίες οι απαιτήσεις στη μείωση των ρύπων από την Ευρωπαϊκή Ένωση δεν είναι μεγάλες. Θα τεθεί σε ισχύ αργότερα και περίπου στα μέσα της δεκαετίας και θα αφορά καινούρια αυτοκίνητα που θα κυκλοφορήσουν στην Ευρώπη.

Όπως φαίνεται η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, υπό τις πιέσεις των αυτοκινητοβιομηχανιών, φαίνεται να θέλει να αμβλύνει και πιθανότατα σημαντικά τους επερχόμενους κανονισμούς, με στόχο να μην χρειαστεί από την πλευρά των αυτοκινητοβιομηχανιών να καταφύγουν σε τεράστιες επενδύσεις.

Με απλά λόγια η Ευρωπαϊκή Ένωση δεν βλέπει την ανάγκη να υποχρεώσει τις εταιρείες να επενδύσουν δισεκατομμύρια ευρώ σε νέους κινητήρες εσωτερικής καύσης οι οποίοι επί της ουσίας θα είναι ελάχιστα πιο «καθαροί» από τους υπάρχοντες και δεδομένης της προτεινόμενης απαγόρευσης πωλήσεων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης το 2035.

 

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!