Τα νέα αμιγώς ηλεκτρικά Peugeot E-308 και Ε-308 SW

H Peugeot παρουσίασε τα αμιγώς ηλεκτρικά E-308 και Ε-308 SW, τα οποία διαθέτουν νέας γενιάς ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία και θα είναι διαθέσιμα από το μέσο του 2023.

Τα νέα αμιγώς ηλεκτρικά Peugeot E-308 και Ε-308 SW

H Peugeot παρουσίασε τα αμιγώς ηλεκτρικά E-308 και Ε-308 SW, τα οποία διαθέτουν νέας γενιάς ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία και θα είναι διαθέσιμα από το μέσο του 2023.

H Peugeot παρουσίασε την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του 308 σε δύο μορφές: hatchback και station wagon, τα οποία είναι ήδη διαθέσιμα σε plug-in υβριδικές εκδόσεις. Από τα μέσα του 2023 θα παρέχονται και στην αμιγώς ηλεκτρική τους εκδοχή. Μάλιστα, η Peugeot θα είναι ο πρώτος ευρωπαϊκός κατασκευαστής που θα διαθέτει ένα αμιγώς ηλεκτρικό station wagon.

Ο σχεδιασμός των νέων Peugeot E-308 και E-308 SW έχει τις ρίζες στο DNA της γαλλικής μάρκας, με δυναμικούς και πρωτοποριακούς τόνους. Το μακρύτερο καπό ενισχύει τη σιλουέτα, που διαθέτει αιχμηρές γραμμές, ενώ στο κέντρο της μάσκας φιγουράρει το νέο έμβλημα της μάρκας.

Ένας ολοκαίνουργιος αμιγώς ηλεκτρικός κινητήρας θα λανσαριστεί στα νέα Peugeot E-308 και E-308 SW: με 115 kW (156 ίππους) και 260 Nm ροπής (διαθέσιμη από 0 χλμ./ώρα) για άμεση απόκριση. Ο νέος κινητήρας θα κινεί το E-308 αθόρυβα, χωρίς κραδασμούς και με μηδενικές εκπομπές CO2. Αυτός ο κινητήρας θα συμπληρώσει την τρέχουσα γκάμα, η οποία περιλαμβάνει τα plug-in υβριδικά μοντέλα, με 180 ίππους/132 kW και 220 ίππους/162 kW καθώς και τις εκδόσεις με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Νέας γενιάς είναι επίσης και η μπαταρία υψηλής τάσης 54 kWh (51 kWh ωφέλιμη). Διαθέτει νέα χημική σύσταση με 80% νικέλιο, 10% μαγγάνιο και 10% κοβάλτιο. Λειτουργεί στα 400 Volt και επιτρέπει αυτονομία άνω των 400 χλμ. σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP. Ο ενσωματωμένος τριφασικός φορτιστής είναι στάνταρ και έχει ονομαστική ισχύ 11 kW. Από ένα δημόσιο σημείο φόρτισης 100 kW, η πλήρωση της μπαταρία φτάνει από το 20% στο 80% σε λιγότερο από 25 λεπτά.

Νέες ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών έχουν εξελιχθεί ειδικά για τις αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις των Peugeot Ε-308 και Ε-308 SW. Στο σύνολό της, η αεροδυναμική διαμόρφωση έχει σχεδιαστεί για τη βελτιστοποίηση των επιδόσεων, που συνδυάζεται με τη μείωση των απωλειών τριβής μέσω της χρήσης ελαστικών κλάσης Α.

Παράλληλα, έχει ελαττωθεί και το βάρος της πλατφόρμας EMP2. Τα χαρακτηριστικά αυτά κατέστησαν δυνατή την επίτευξη εντυπωσιακά χαμηλής μέσης κατανάλωσης ενέργειας: 12,7 kWh ανά 100 χλμ., που αποτελεί σημείο αναφοράς μεταξύ των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων στην κατηγορία C.

Επιπλέον, προκειμένου ο οδηγός να έχει τη δυνατότητα να διαχειριστεί όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικά την κατανάλωση ενέργειας, μπορεί να επιλέξει μεταξύ τριών λειτουργιών οδήγησης (Eco, Normal και Sport). Επιπλέον, χάρη στη λειτουργία «Brake», να αυξήσει την επιβράδυνση όταν ο οδηγός αφήνει το πεντάλ του γκαζιού, προκειμένου να βελτιστοποιήσει την ανάκτηση ενέργειας.

Τα νέα Peugeot E-308 και E-308 SW προσφέρουν την τελευταία γενιά του i-Cockpit, το οποίο είναι αναγνωρίσιμο από το θερμαινόμενο τιμόνι την τρισδιάστατη ψηφιακή οθόνη head-up display και την κεντρική οθόνη αφής 10 ιντσών. Έμφαση έχει δοθεί στα πλήρως διαμορφώσιμα εικονικά i-toggles και στη συνδεσιμότητα, συμπεριλαμβανομένου του συστήματος infotainment τελευταίας τεχνολογίας i-Connect Advanced.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!