Τα 10 πιο ακριβά αυτοκίνητα που πουλήθηκαν σε δημοπρασία

Εξερευνώντας τα 10 πιο ακριβά, συλλεκτικά, αυτοκίνητα που πουλήθηκαν σε δημοπρασία από το 2013 και έπειτα.

Τα 10 πιο ακριβά αυτοκίνητα που πουλήθηκαν σε δημοπρασία

Εξερευνώντας τα 10 πιο ακριβά, συλλεκτικά, αυτοκίνητα που πουλήθηκαν σε δημοπρασία από το 2013 και έπειτα.

Είναι γεγονός ότι η αγορά ενός συλλεκτικού αυτοκινήτου αποτελεί έναν από τους καλύτερους τρόπους για να επενδύσει κάποιος ένα μεγάλο ποσό μετρητών, πόσο μάλλον όταν πρόκειται για τα πιο περιζήτητα επενδυτικά κομμάτια στον κόσμο. Επομένως, είναι σαφές ότι τα σπάνια κλασσικά αυτοκίνητα, κυριαρχούν στην πρώτη δεκάδα των ακριβότερων αυτοκινήτων που πωλήθηκαν ποτέ σε δημοπρασία.

Τα αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν από τη Ferrari κυριαρχούν φυσικά στη λίστα, εδραιώνοντας την ιταλική μάρκα ως μία από τις πιο επιθυμητές και διάσημες αυτοκινητοβιομηχανίες στον κόσμο. Ωστόσο, το ακριβότερο αυτοκίνητο που πωλήθηκε ποτέ δεν είναι μια Ferrari, αλλά μια Mercedes.

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι αυτή η δεκάδα, αφορά αυτοκίνητα που πουλήθηκαν σε δημοπρασία απο το 2013 και έπειτα, φανερώνοντας ότι στις μέρες μας η αγορά ενός τέτοιου οχήματος είναι εξαιρετικά δημοφιλής επιλογή. Ο τίτλος του ακριβότερου αυτοκινήτου αλλάζει συχνά, τώρα όμως την πρώτη θέση κατέχει ένα αυτοκίνητο του οποίου η πώληση έγινε φέτος.

Με τις μεγάλες δημοπρασίες αυτοκινήτων να πραγματοποιούνται κάθε χρόνο σε εκδηλώσεις όπως το Goodwood Festival of Speed, η δημοπρασία Gooding & Company Pebble Beach και οι δημοπρασίες RM Sotheby’s στο Monterey και στο Maranello, δεν θα ήταν έκπληξη να δούμε νέες συμμετοχές στη λίστα στο εγγύς μέλλον.

Επίσης, φημολογείται ότι ορισμένα αυτοκίνητα έχουν πωληθεί σε ακόμη υψηλότερες τιμές ιδιωτικά, ωστόσο, δεν υπάρχει τρόπος να επαληθευτούν αυτές οι πωλήσεις, οπότε οι φήμες και οι πωλήσεις εκτός επίσημων δημοπρασιών δεν συμπεριλαμβάνονται. Για παράδειγμα, μια Ferrari 250 GTO θεωρείται ότι πωλήθηκε για 52 εκατομμύρια λίρες (70 εκατομμύρια δολάρια) σε έναν Αμερικανό επιχειρηματία.

Τα ποσά που εμπλέκονται σε αυτές τις συμφωνίες είναι συγκλονιστικά, και ενώ μια κλασική Ferrari μπορεί να είναι μια σοφή επένδυση, θα έχετε αναμφίβολα καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής και περισσότερη ηρεμία, αν βρίσκεστε πίσω από το τιμόνι ενός supercar ή ενός hypercar, τα οποία κοστίζουν ένα κλάσμα της τιμής της. Παρακάτω, θα δείτε τα δέκα πιο ακριβά αυτοκίνητα που πωλήθηκαν σε δημοπρασία.

10. 1956 Ferrari 290 MM

  • Δημοπρασία: RM Sotheby’s, Λος Άντζελες, Καλιφόρνια, 2018
  • Τιμή: 22.005.000 δολάρια

Η Ferrari δημιούργησε το 290 MM για να διεκδικήσει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Σπορ Αυτοκινήτων του 1956 και το Mille Miglia – τον θρυλικό αγώνα που έδωσε το όνομά της στο αυτοκίνητο. Η Scuderia Ferrari έτρεξε με το συγκεκριμένη 290 MM τη σεζόν 1956/57, με οδηγούς όπως ο Juan Manuel Fangio, ο Phil Hill και ο Sir Stirling Moss να την οδηγούν στη νίκη για μια ιδιωτική ομάδα.

9. 1956 Aston Martin DBR1

  • Δημοπρασία: RM Sotheby’s Auctions, Monterey Sale, 2017
  • Τιμή: $22.550.000

Η Aston Martin DBR1/1 του 1956 είναι μια από τις πιο πρόσφατες προσθήκες σε αυτή τη λίστα, αφού πωλήθηκε για το απίστευτο ποσό των 22,5 δολαρίων στην εβδομάδα Monterey Car Week το 2017 και είναι σήμερα το πιο ακριβό βρετανικό αυτοκίνητο που έχει πωληθεί ποτέ σε δημοπρασία. Ήταν το πρώτο από μια σειρά πέντε DBR1 και γνώρισε αξιοσημείωτη αγωνιστική επιτυχία στο Nürburgring 1000 του 1959 στα χέρια του Sir Stirling Moss.

8. 1964 Ferrari 275 GTB/C Speciale by Scaglietti

  • Δημοπρασία: RM Sotheby’s Auctions, Monterey Sale, 2014
  • Τιμή: 26.400.000 δολάρια

Αυτή η Ferrari αξίας 15,7 εκατομμυρίων λιρών είναι ακόμη πιο σπάνια από τη μυθική 250 GTO. Είναι ένα από τα μόλις τρία μοντέλα Ferrari 275 GTB/C Speciale που κατασκευάστηκαν από τη μάρκα του Μαρανέλο στα τέλη του 1964 και στις αρχές του 1965. Η Ferrari 275 GTB σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε για να αντιμετωπίσει τις Ford GT40 και Shelby Cobra Daytona στο Le Mans το 1965. Ήταν η πρώτη Ferrari που διέθετε ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση και αντιπροσώπευε την εξέλιξη των επιτυχημένων αυτοκινήτων της σειράς 250, η οποία περιελάμβανε την εμβληματική 250 GTO.
Με αλουμινένιο αμάξωμα, ελαφρύτερο σκελετό και έναν βελτιωμένο κινητήρα V12 (με επιπλέον 70 ίππους) τοποθετημένο χαμηλότερα στο αυτοκίνητο για να φέρει το κέντρο βάρους πιο κοντά στην πίστα, η 275 GTB/C Speciale ήταν σημαντικά ελαφρύτερη και ταχύτερη από το κανονικό αυτοκίνητο δρόμου 275 GTB. Η συγκεκριμένη 275 GTB/C Speciale δεν είδε ποτέ ανταγωνιστική δράση στην πίστα, αλλά ένα από τα άλλα αυτοκίνητα κατέλαβε την τρίτη θέση στη γενική κατάταξη στο Le Mans το 1965.

7. 1967 Ferrari 275 GTB/4*S NART Spider

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!