Η Alpine προετοιμάζει αγωνιστικό με κυψέλη υδρογόνου

H Alpine προετοιμάζει αγωνιστικό πρωτότυπο με κυψέλη καυσίμου υδρογόνου με το οποίο ενδέχεται να συμμετάσχει στις 24 Ώρες του Le Mans.

Η Alpine προετοιμάζει αγωνιστικό με κυψέλη υδρογόνου

H Alpine προετοιμάζει αγωνιστικό πρωτότυπο με κυψέλη καυσίμου υδρογόνου με το οποίο ενδέχεται να συμμετάσχει στις 24 Ώρες του Le Mans.

H Alpine θέλει να δοκιμάσει την τεχνολογία καύσιμου υδρογόνου στο θρυλικό αγώνα 24 Ωρών του Le Mans, σύμφωνα με τον CEO της γαλλικής εταιρείας, Laurent Rossi. H Alpine ενδέχεται να χρησιμοποιήσει τη συμμετοχή Garage 56, η οποία προορίζεται για κατασκευαστές που θέλουν να δοκιμάσουν καινούργιες τεχνολογίες.

Όπως δήλωσε ο Laurent Rossi: «Εξετάζουμε τη δυνατότητα αξιοποίησης του Garage 56 για την παρουσίαση του υδρογόνου ως καυσίμου. Το σκεφτόμαστε ενεργά. Εξελίσσουμε την τεχνολογία. Πρώτον, πρέπει να βεβαιωθούμε ότι λειτουργεί για εμάς και για τους αγώνες. Δεύτερον, πρέπει να βεβαιωθούμε ότι θα βρούμε τον κατάλληλο τρόπο για να την παρουσιάσουμε, επειδή απαιτεί δυνατότητες βιομηχανικού επιπέδου. Έχουμε μιλήσει για αυτό με την ACO».

Η ACO (Automobile Club de l’Ouest) είναι η αυτοκινητική λέσχη της Γαλλίας που διοργανώνει τον αγώνα 24 Ωρών του Le Mans. Η Alpine ενδέχεται επίσης να επιδείξει την πρόοδο που έχει σημειώσει στην τεχνολογία καυσίμου υδρογόνου με μια απόπειρα κατάρριψης του ρεκόρ γύρου στο Nordschleife του Nurburgring.

«Υπάρχουν λιγότερο ορατοί, αλλά αξιοσημείωτοι τρόποι για την παρουσίαση της τεχνολογίας αυτής», δήλωσε ο Rossi. «Για παράδειγμα, παίρνουμε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο με κινητήρα που τροφοδοτείται με υδρογόνο και πηγαίνουμε στο Nurburgring για να καταρρίψουμε το ρεκόρ».

«Λόγω της υποχρέωσής μας ως κατασκευαστής κινητήρων και προμηθευτής μονάδων ισχύος, πρέπει να διαμορφώσουμε τον ανταγωνισμό. Η Renault έχει διαμορφώσει τον ανταγωνισμό όλα αυτά τα χρόνια (έχοντας παρουσιάσει πρώτη τους κινητήρες turbo στη Formula 1 το 1977, πρακτική που αργότερα ακολούθησαν μετά σχεδόν όλες οι ομάδες). Εξετάζουμε πολύ ενεργά το υδρογόνο ως καύσιμο, επειδή δεν είναι ασύμβατο με την ηλεκτροκίνηση. Για τις υψηλές επιδόσεις, πιστεύουμε ότι αυτή η πορεία θα μπορούσε να είναι πολύ ελπιδοφόρα».

«Ερευνούμε νέα τεχνολογία για ρεζερβουάρ, που αξιοποιεί όλο τον ελεύθερο χώρο του αυτοκινήτου και μπορεί να αντέξει τους περιορισμούς που σχετίζονται με την αποθήκευση υδρογόνου. Αυτό συμβάλλει στην επιτάχυνση της εξέλιξης της τεχνολογίας υδρογόνου συνολικά. Αυτό ήταν ένα μεγάλο εμπόδιο, επειδή χρειαζόταν να έχεις πίσω σου ένα… ρυμουλκούμενο. Τώρα μπορείς να χρησιμοποιήσεις όλο τον κενό χώρο στο αυτοκίνητο και να κατανεμηθεί η μάζα διαφορετικά, χρησιμοποιώντας αξιόπιστα και ανθεκτικά υλικά».

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!