Aehra: H νέα άφιξη της ιταλικής σχολής

Η Aehra είναι μια νέα ιταλική φίρμα που φιλοδοξεί να διεκδικήσει μερίδιο στην αγορά των premium ηλεκτροκίνητων σχεδιάζοντας αρχικά ένα αντίστοιχης τεχνολογία SUV και ένα τετράθυρο μοντέλο

Aehra: H νέα άφιξη της ιταλικής σχολής

Η Aehra είναι μια νέα ιταλική φίρμα που φιλοδοξεί να διεκδικήσει μερίδιο στην αγορά των premium ηλεκτροκίνητων σχεδιάζοντας αρχικά ένα αντίστοιχης τεχνολογία SUV και ένα τετράθυρο μοντέλο

Η ολοένα και πιο πολυπληθής κατηγορία των premium και των ηλεκτροκίνητων πρόκειται πολύ σύντομα να αποκτήσει έναν ακόμα εκπρόσωπο. Ο λόγος για την Aehra μια νέα εταιρεία με έδρα το Μιλάνο η οποία, σύμφωνα με τις συστάσεις, θα αναμείξει «το ιταλικό design με την τεχνολογία αιχμής και την πρόθεση για εξυπηρέτηση πελατών αμερικανικού τύπου».

Την αρχή θα κάνουν τρία ηλεκτροκίνητα μοντέλα με το πρώτο, ένα SUV να έχει ήδη προγραμματιστεί να αποκαλυφθεί τον προσεχή Οκτώβριο και το δεύτερο, ένα τετράθυρο μοντέλο για τον Φεβρουάριο του 2023. Αμφότερα αναμένεται να διατεθούν το 2025 ενώ για το τρίτο μοντέλο που θα πάρει την μορφή ενός sportscar με διάταξη 2+2, δεν έχει ακόμα ανακοινωθεί το χρονοδιάγραμμα.

Σε ό,τι αφορά την πρώτη άφιξη το ηλεκτροκίνητο SUV, θα πρόκειται για ένα γενναιόδωρο σε διαστάσεις μοντέλο το οποίο θα στοχεύσει σε προτάσεις όπως το Audi e-Tron, το BMW iX  και το Tesla Model X. Ανεξαρτήτως ανταγωνισμού και σε ό,τι αφορά το μέγεθος του SUV, η ιταλική φίρμα σημειώνει χαρακτηριστικά ότι θα μπορεί να «φιλοξενήσει άνετα τέσσερις παίκτες του NBA, αφήνοντας χώρο και για ένα πέμπτο ενήλικο με ύψος 1,80 στο μεσαίο κάθισμα της πίσω σειράς».

Ακόμα εντυπωσιακότερη προδιαγράφεται η αυτονομία του καθώς σύμφωνα με την υπόσχεση της ιταλικής φίρμας θα αγγίζει τα 800 χλμ. χωρίς προς το παρόν να αποκαλύπτεται επισήμως η χωρητικότητα της μπαταρίας, αν και δεδομένα θα αγγίζει τις 120 kWh. Να σημειωθεί ότι η μπαταρία θα συνοδεύεται από κύκλωμα φόρτισης 850 V κάτι που σημαίνει ότι η ταχύτητα επαναφόρτισης προδιαγράφεται η ταχύτερη στην αγορά μιας και μέχρι στιγμής τα αντίστοιχα συστήματα «σταματούν» στα 800V.

Το SUV όσο και το τετράθυρο μοντέλο που θα ακολουθήσει αναμένεται να έχουν ως αφετηρία κοινή πλατφόρμα ενώ δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι το αμάξωμα τους θα αποτελείται από ανθρακόνημα με στόχο τη διατήρηση του βάρους σε χαμηλά επίπεδα.

Σε ό,τι αφορά τους στόχους της Aehra, o συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της νεοσύστατης φίρμας, Hazim Nada δήλωσε ότι θα ξεκινήσουν με τις αγορές των ΗΠΑ και της Ευρώπη ενώ σε δεύτερο χρόνο, θα γίνει άνοιγμα στις αγορές της Μέσης Ανατολής και της Κίνας.

«Το φάσμα τιμών που έχουμε κατά νου κυμαίνεται μεταξύ 160-180 χιλιάδων δολαρίων. Σε αυτή την τιμή προφανώς μπορεί να αποκτήσει μια Porsche Taycan, ένα Lucid Air, μια Mercedes EQS ωστόσο τα δικά μας προϊόντα θα διαφέρουν. Διαφορετική θα είναι και η προσέγγιση μας στις αγορές καθώς δεν έχουμε θέσει συγκεκριμένους στόχους», πρόσθεσε ο ίδιος συμπληρώνοντας ότι η Αehra θα ξεκινήσει με προβάδισμα έναντι του premium ανταγωνισμού και κυρίως εκείνων που διαθέτουν προϊόντα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

«Η αρχιτεκτονική των Aehra θα ξεκινά ένα βήμα μπροστά καθώς τα προϊόντα μας θα είναι εξαρχής σχεδιασμένα ως ηλεκτροκίνητα που παρ΄όλα αυτά θα σέβονται τις σχεδιαστικές παραδόσεις των αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης», τόνισε χαρακτηριστικά

Δεδομένα τα ιταλικά μοντέλα θα επωφελούνται και από την τελευταία λέξη της τεχνολογίας σε ό,τι αφορά τα συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας αν και όπως σημειώνει ο H. Nada η δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης δεν αποτελεί προτεραιότητα.

Οι στόχοι παραγωγής τοποθετούνται από τον ίδιο σε 20.000-25.000 μονάδες ετησίως, ανά μοντέλο, αριθμός φιλόδοξος για την κατηγορία όπως σημειώνει ο ίδιος αλλά όπως προσθέτει θα υπάρξει δεδομένα η απαιτούμενη ζήτηση στις δύο πρώτες φάσεις της ανάπτυξής μας στις αγορές».

Αξίζει να σημειωθεί ότι εκτός από τον φιλικό προς το περιβάλλον χαρακτήρα τους ως αμιγώς ηλεκτροκίνητα, η Aehra θα φροντίσει να ισχύουν οι ίδιοι περιβαλλοντικοί όροι τόσο σε ό,τι αφορά τα υλικά και την προέλευσή τους όσο και την μετέπειτα ζωή τους καθώς το 100% των υλικών θα είναι ανακυκλώσιμα.

Προς το παρόν δεν υπάρχουν στοιχεία για την αισθητική γραμμή που θα ακολουθήσουν τα νέα μοντέλα, ωστόσο, το σημαντικότερο ίσως στοιχείο είναι ότι ο επικεφαλής σχεδιασμού της φίρμας είναι ο Filippo Perini, πρώην επικεφαλής σχεδιασμού της Lamborghini ο οποίος έχει υπογράψει μεταξύ άλλων τις Aventador, Murcielago, Huracan, Urus και Reventon.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!