Τα νέα Citroen ë-C4 X και C4 X πηγαίνουν κόντρα στα στερεότυπα

Η Citroen αποκάλυψε τα νέα ë-C4 X και C4 X, τα οποία προσφέρουν μια εναλλακτική και ελκυστική σχεδιαστική προσέγγιση.

Τα νέα Citroen ë-C4 X και C4 X πηγαίνουν κόντρα στα στερεότυπα

Η Citroen αποκάλυψε τα νέα ë-C4 X και C4 X, τα οποία προσφέρουν μια εναλλακτική και ελκυστική σχεδιαστική προσέγγιση.

H σχεδίαση των νέων Citroen ë-C4 X και C4 X τολμά να αμφισβητήσει τους παραδοσιακούς ορισμούς των compact αμαξωμάτων, έναν συνδυασμό της κομψής σιλουέτας ενός fastback, με τη μοντέρνα γραμμή ενός SUV και τη διαχρονική φινέτσα και ευρυχωρία ενός sedan μοντέλου.

Με μήκος 4.600 χιλιοστά, τα ë-C4 X και C4 X τοποθετούνται στη γκάμα της Citroen ανάμεσα στα C4 C-Cross και C5 X. Το μεταξόνιο των 2.670 χιλιοστών είναι ίδιο με το C4 C-Cross, καθώς και τα δύο βασίζονται στην πλατφόρμα CMP της εταιρείας. Ωστόσο, το συνολικό μήκος του C4 X είναι 240 χλστ. μεγαλύτερο από την κανονική έκδοση του C4. Η διαμόρφωση του πίσω μέρους κρύβει την επιμήκυνση του πίσω πρόβολου, χάρη στην οποία ο χώρος των αποσκευών έχει αυξηθεί στα 510 λίτρα.

Το καινούργιο πίσω μέρος είναι εξοπλισμένο με νέα φώτα LED, που έχουν διαφορετικό σχεδιασμό. Μια μικρή αεροτομή δίνει στο αυτοκίνητο μια σπορ πινελιά, ενώ ο πίσω προφυλακτήρας είναι επίσης σχεδιασμένος ειδικά για το e-C4 X. Κοιτώντας από το πλάι, η γραμμή της οροφής δημιουργεί μια fastback σιλουέτα. Με συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις 0,29 Cd, η αεροδυναμική απόδοση έχει βελτιωθεί, γεγονός που προσφέρει όφελος και στην αυτονομία, ή την οικονομία καυσίμου.

Η άνεση βρίσκεται στο επίκεντρο των Citroen ë-C4 X και C4 X χάρη στα Advanced Comfort καθίσματα και την ανάρτηση με Progressive Hydraulic Cushions. Οι επιβαίνοντες στην πίσω σειρά καθισμάτων έχουν στη διάθεσή τους χώρο για τα γόνατα 198 χιλιοστών και κλίση 27 μοιρών στην πλάτη του καθίσματος. Το εξωτερικό του πλάτος των 1.800 χιλιοστών σημαίνει ότι τρία άτομα μπορούν να κάθονται άνετα πίσω, με αρκετό χώρο και χωρίς παραχωρήσεις.

Με έως και 20 συστήματα υποβοήθησης οδήγησης κάτω από την «ομπρέλα» του ADAS, του συστήματος που εξελίχθηκε για τη βελτίωση της ασφάλειας κατά την οδήγηση, τα ë-C4 X και C4 X έρχονται με: Αυτόματο φρενάρισμα και ειδοποίηση κινδύνου, αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 2 με Adaptive Cruise Control που αναλαμβάνει και τη στάση, αλλά και την επανεκκίνηση του αυτοκινήτου στο μποτιλιάρισμα, σύστημα παρακολούθησης της κόπωσης του οδηγού, προειδοποίηση για την ακούσια αλλαγή λωρίδας κυκλοφορίας, έξυπνους προβολείς αυτόματης ενεργοποίησης και άλλα συστήματα.

Για πρόσθετη άνεση και ασφάλεια, στα Citroen ë-C4 X και C4 X διατίθεται και το πακέτο διασυνδεδεμένων υπηρεσιών Citroen Connect που συμπληρώνουν το MyCitroen Drive Plus. Τα ë-C4 X και C4 X θα κατασκευαστούν αποκλειστικά στην Ευρώπη, στις εγκαταστάσεις της Stellantis στο Villaverde της Μαδρίτης στην Ισπανία, με τις πρώτες παραδόσεις να ξεκινούν στις αρχές του 2023.

Το νέο C4 X θα είναι διαθέσιμο με υπερτροφοδοτούμενους 3κύλινδρους βενζινοκινητήρες 1,2 λίτρων PureTech και έναν 4κύλινδρο diesel 1,5 λίτρου BlueHDi, με απόδοση ισχύος από 100 έως 130 ίππους, σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο 8 σχέσεων.

Για το αμιγώς ηλεκτρικό ë-C4 X, η Citroen έχει προβλέψει να το εφοδιάσει με κορυφαία τεχνολογία όσον αφορά τη φόρτιση. Η γαλλική εταιρεία προσφέρει 8ετή εγγύηση160.000 χιλιόμετρα) για την καλή λειτουργία της μπαταρίας του αυτοκινήτου, διασφαλίζοντας το 70% της χωρητικότητας των 50 kWh.

Χάρη στην τεχνολογία 400 V που εξασφαλίζει η πλατφόρμα του μοντέλου, είναι εφικτή η γρήγορη φόρτιση, καθώς φτάνει στο 80% σε 30 λεπτά, χρησιμοποιώντας ταχυφορτιστή DC 100 kW. Αυτό σημαίνει πως κάθε λεπτό σύνδεσης στον ταχυφορτιστή, το ë-C4 X «κερδίζει» 10 χιλιόμετρα αυτονομίας.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!