F1: Προβλήματα με την MGU-K για την Haas

H Haas έχει αντιμετωπίσει φέτος τέσσερις αστοχίες της -παρεχόμενης από την Ferrari- MGU-K στα μονοθέσιά της.

F1: Προβλήματα με την MGU-K για την Haas

H Haas έχει αντιμετωπίσει φέτος τέσσερις αστοχίες της -παρεχόμενης από την Ferrari- MGU-K στα μονοθέσιά της.

Στο GP Καναδά, η Haas πέτυχε το καλύτερο πλασάρισμα της ιστορίας της σε σειρά εκκίνησης -με τη βοήθεια των καιρικών συνθηκών- καθώς τα δύο μονοθέσιά της παρατάχθηκαν στην 3η σειρά εκκίνησης. Ωστόσο, η αμερικανική ομάδα, που είχε βρεθεί στην 3η θέση του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών έπειτα από την πρεμιέρα της σεζόν στο Μπαχρέιν, έφυγε με άδεια χέρια από τον Καναδά για 5ο συνεχόμενο αγώνα, γεγονός που την έχει ρίξει στην προτελευταία θέση της βαθμολογίας, αν και σε αυτό συμβάλλει και η απουσία αναβαθμίσεων, πέραν της αξιοπιστίας.

Στο Μόντρεαλ, ο Mick Schumacher εγκατέλειψε λόγω αστοχίας της MGU-K, ενώ βρισκόταν σε καλή θέση να σημειώσει βαθμούς. Ο Γερμανός είχε σταματήσει και στο FP3 του GP Μονακό με το ίδιο πρόβλημα, ενώ ο Kevin Magnussen το συνάντησε στις κατατακτήριες δοκιμές της Imola και στον αγώνα του Μονακό.

Μόνο σε μία εξ αυτών των περιπτώσεων το αίτιο της βλάβης εντοπίστηκε σε πρόβλημα του συστήματος απαγωγής θερμότητας. Οι δύο οδηγοί της Haas διαθέτουν μόνο μία λειτουργική MGU-K για το υπόλοιπο της σεζόν και είναι σίγουρο ότι θα δεχθούν ποινές για τη χρήση επιπλέον εξαρτημάτων μονάδας ισχύος έως το τέλος της χρονιάς.

Ούτε η MGU-H όμως είναι αλεξίσφαιρη. Ο Magnussen εγκατέλειψε στο Μπακού λόγω αστοχίας του δεύτερου ηλεκτροκινητήρα. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, εξακολουθεί να αποτελεί μυστήριο στη Ferrari, η οποία προμηθεύει μονάδες ισχύος (και κιβώτιο) στην αμερικανική ομάδα, γιατί η Haas αντιμετωπίζει τόσα πολλά προβλήματα.

Haas VF-22

Ένα από τα στοιχεία που ενδέχεται να συμβάλλουν είναι η απόσταση της VF-22 από το έδαφος, που είναι μικρότερη από αυτή των μονοθεσίων της Ferrari και της Alfa Romeo, που μοιράζονται την ίδια μονάδα ισχύος. Συνεπώς, το δάπεδο της Haas «χτυπάει» στην άσφαλτο πιο συχνά. Άλλωστε, όλες οι αστοχίες προέκυψαν σε πίστες με έντονες ανομοιομορφίες στον ασφαλτοτάπητα.

Ο διευθυντής της Haas, Gunther Steiner, δήλωσε: «Ξαφνιάστηκα λίγο γιατί στους πέντε πρώτους αγώνες πήγαινε αρκετά καλά. Οι δοκιμές ήταν καλές και μετά ξαφνικά ξεκίνησε και υπήρχαν μεγάλα προβλήματα. Οπότε ναι, αιφνιδιάστηκα λίγο. Αν ο Mattia Binotto είχε μια εξήγηση, θα είχε ήδη λύσει τα προβλήματα».

«Εξετάζουν το θέμα, γιατί όσο απογοητευτικό είναι για εμάς, άλλο τόσο είναι για αυτούς, αφού παλεύουν για το Πρωτάθλημα. Δεν ξέρω καν τι αστόχησε και γιατί συμβαίνει στο μονοθέσιό μας εξαρχής. Είναι ένα από τα πράγματα που δεν αφιερώνεις πολλή ενέργεια στο να μάθεις, γιατί ακόμα κι αν το μάθω, δεν μπορώ να κάνω τίποτα για αυτό, ούτως ή άλλως».

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!