To νέο Volkswagen Amarok πλησιάζει

Η δεύτερη γενιά του pick-up Volkswagen Amarok, που βασίζεται στο Ford Ranger και θα διατηρήσει την επιλογή diesel V6, πλησιάζει ολοένα και περισσότερο στην αποκάλυψή της.

To νέο Volkswagen Amarok πλησιάζει

Η δεύτερη γενιά του pick-up Volkswagen Amarok, που βασίζεται στο Ford Ranger και θα διατηρήσει την επιλογή diesel V6, πλησιάζει ολοένα και περισσότερο στην αποκάλυψή της.

Πριν από την παρουσίαση της δεύτερης γενιάς του Amarok αργότερα φέτος, η Volkswagen δημοσιοποίησε μια εικόνα teaser από το νέο pick-up, δείχνοντας πως θα είναι η πίσω πόρτα του φόρτωσης. Αυτό το νέο teaser είναι η πρώτη μας απροκάλυπτη ματιά στο πίσω μέρος του Amarok και επιβεβαιώνει τη σχεδίαση που υπαινίχθηκαν οι προηγούμενες κατασκοπευτικές φωτογραφίες.

Σε ένα σύντομο βίντεο που αναρτήθηκε στο λογαριασμό της Volkswagen Commercial Vehicle στο Twitter, τα πίσω φώτα του Amarok φαίνονται διαφορετικά από εκείνα των αρχικών σκίτσων που δημοσίευσε η Volkswagen το 2020, με τις συστοιχίες να ενσωματώνουν μια στενή κάθετη φωτεινή υπογραφή.

Ένα σκίτσο μας δίνει μία γεύση από το εσωτερικό του pick-up, αποκαλύπτοντας μία εντελώς νέα σχεδίαση του ταμπλό, που συνδυάζεται το τελευταίο τιμόνι της Volkswagen και τα τελευταία ψηφιακά όργανα «Virtual Cockpit». Διαθέτει επίσης ένα νέο κεντρικό σύστημα infotainment, ενώ φαίνεται ότι η μάρκα θα διατηρήσει κάποιους φυσικούς διακόπτες, σε αντίθεση με ορισμένα από τα τελευταία επιβατικά μοντέλα της.

Η Volkswagen αναφέρει ότι το καινούργιο Amarok διαθέτει «εντελώς νέα εμφάνιση εσωτερικά και εξωτερικά» και «ακόμη πιο πλούσιο εξοπλισμό», συμπεριλαμβανομένων «σημαντικά περισσότερων συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού» και νέων χαρακτηριστικών συνδεσιμότητας. Η εταιρεία ισχυρίζεται επίσης ότι διαθέτει «καινοτομίες που δεν έχουν γίνει διαθέσιμες ξανά σε αυτή την κατηγορία».

Το Amarok θα είναι μεγαλύτερο από τον προκάτοχό του, με συνολικό μήκος μήκος αμαξώματος 5.350 χιλιοστά, δηλαδή 100 χλστ. μεγαλύτερο. Ωστόσο, το μεταξόνιο αυξάνεται ακόμη περισσότερο –κατά 175 χλστ.– για να φτάσει τα 3.270 χλστ. Η VW αναφέρει ότι αυτό έχει ως αποτέλεσμα σημαντικά περισσότερο χώρο στην καμπίνα για τους επιβάτες, ενώ οι μικρότερες προεξοχές σημαίνουν ότι έχει περισσότερες δυνατότητες από πριν εκτός δρόμου. Το ωφέλιμο φορτίο αυξάνεται στους 1,2 τόνους, ενώ περισσότερες εκδόσεις κινητήρα και κιβωτίου ταχυτήτων θα μπορούν να επιτύχουν ικανότητα ρυμούλκησης 3,5 τόνων.

Τα τεχνικά στοιχεία για το Amarok είναι ακόμη ελάχιστα, αλλά η VW επιβεβαίωσε ότι το pick-up θα λαμβάνει κίνηση από έναν υπερτροφοδοτούμενο V6 diesel κινητήρα. Το Ford Ranger, διαθέτει μια 3λιτρη μονάδα και είναι σχεδόν βέβαιο ότι αυτό το κινητήριο σύνολο θα χρησιμοποιηθεί και στο Amarok. Όπως και στο Ford, ο κινητήρας αναμένεται να συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων και ένα νέο μόνιμο σύστημα τετρακίνησης, το οποίο υπόσχεται να κάνει τη δεύτερη γενιά του Amarok ταχύτερη και ικανότερη από το προηγούμενο μοντέλο.

Οι εισαγωγικές εκδόσεις του Amarok θα είναι πιθανότατα εφοδιασμένες με μία από τις υπερτροφοδοτούμενες 2λιτρες μονάδες diesel της Ford. Το νέο Ranger προσφέρεται ήδη με αναβαθμισμένες εκδόσεις των 4κύλινδρων μονάδων του προηγούμενου μοντέλου, και υπάρχει μια μικρή πιθανότητα η Volkswagen να ανασχεδιάσει την πλατφόρμα για να ταιριάζει στους δικούς της 4κύλινδρους diesel. Δεν είναι απίθανο η Volkswagen να ακολουθήσει τα βήματα της Ford και να λανσάρει και μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του Amarok.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!