Δοκιμές εκτός ορίων για το ηλεκτρικό Seat MÓ 125

Το ηλεκτρικό σκούτερ της ισπανικής εταιρείας ταξίδεψε από τους πάγους των Πυρηναίων στην έρημο της Αλμερίας για να δοκιμαστεί κάτω από τις πιο αντίξοες συνθήκες.

Δοκιμές εκτός ορίων για το ηλεκτρικό Seat MÓ 125

Το ηλεκτρικό σκούτερ της ισπανικής εταιρείας ταξίδεψε από τους πάγους των Πυρηναίων στην έρημο της Αλμερίας για να δοκιμαστεί κάτω από τις πιο αντίξοες συνθήκες.

Προκειμένου να διασφαλίσουν την απρόσκοπτη λειτουργία του ηλεκτρικού σκούτερ Seat MÓ 125, οι μηχανικοί της ισπανικής εταιρείας το υπέβαλαν σε σκληρές δοκιμασίες. Αυτές είχαν χιόνι, πάγο, βρεγμένους δρόμους, θερμοκρασίες υπό το μηδέν, άμμο, σκόνη, έρημο, μη ασφαλτοστρωμένους δρόμους και ζέστη.

Αυτά είναι τα μέρη που μπορεί να ταξιδέψει και να οδηγηθεί απροβλημάτιστα το νέο Seat MÓ 125. Και για να εξασφαλίσει την καλύτερη δυνατή απόδοση του 100% ηλεκτρικού σκούτερ, η ομάδα Ποιότητας και Έρευνας και Ανάπτυξης της Seat το δοκίμασε σε δύο αντίθετα τοπία, τα βουνά Baqueira Beret (Lleida) και την έρημο Tabernas (Αλμερία) στην Ισπανία, με διαφορά θερμοκρασίας ακόμα και 55 βαθμούς C μεταξύ τους, καλύπτοντας συνολικά 4.400 χιλιόμετρα.

«Οι δοκιμές ποιότητας της Seat MÓ έχουν στόχο να εγγυηθούν ότι το σκούτερ θα είναι σε θέση να προσφέρει ισχύ, ταχύτητα, κράτημα και ηλεκτρική αυτονομία σε κάθε περίσταση», λέει ο Γενικός Διευθυντής της Seat MÓ, Lucas Casanovas. Γι’ αυτό το Seat MÓ 125 έχει ωθηθεί «στα άκρα» σε δρόμους και στροφές, χιόνι και άμμο, σε βρεγμένα πεζοδρόμια και χωματόδρομους, στον ήλιο και τη βροχή, επιταχύνοντας και φρενάροντας.

Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, οι μηχανικοί έλεγξαν την μπαταρία και τα εξαρτήματα της μοτοσικλέτας και διασφάλισαν ότι η πρόσφυση και η ανάρτηση δεν διακυβεύονταν σε καμία περίπτωση και ότι τα ελαστικά δεν έχασαν την πρόσφυσή τους.

Επιπλέον, στόχος ήταν να εξασφαλιστεί ότι η πλήρως ηλεκτρική απόδοση της μοτοσικλέτας παραμένει σταθερή ακόμη και σε δραματικά διαφορετικά κλίματα, όπως το κρύο των -10 βαθμούς C στα Πυρηναία (Baqueira) ή η ζέστη του καλοκαιριού στους 45 βαθμούς C στην άνυδρη έρημο της Αλμερίας. «Πρέπει να εγγυηθούμε ότι το επίπεδο φόρτισης δεν θα πέσει δραματικά σε θερμοκρασίες κάτω από το μηδέν και ταυτόχρονα ότι η μπαταρία δεν θα υπερθερμανθεί σε πιθανό καύσωνα», εξηγεί ο Lucas.

Έτσι, η μπαταρία διαθέτει ένα σύστημα αυτοπροστασίας που, για παράδειγμα, μειώνει την ισχύ εάν αισθανθεί ότι ζεσταίνεται πολύ. Αυτές οι δοκιμές χρησιμοποιούνται για τον καθορισμό των ρυθμίσεων του μοντέλου για τις διεθνείς αγορές σε ακραίο κρύο καθώς και σε πολύ ζεστά κλίματα.

Η μπαταρία πρέπει να είναι επίσης πλήρως σφραγισμένη και στεγανή για να προστατεύει τα ηλεκτρικά της εξαρτήματα από επιβλαβή εξωτερικά στοιχεία όπως η σκόνη και το νερό. Για το λόγο αυτό, το Seat MÓ 125 πληροί τα διεθνή πρότυπα IP67: «Αυτό σημαίνει ότι η μπαταρία προσφέρει πλήρη προστασία από τη σκόνη και ότι η στεγανοποίηση της επιτρέπει να βυθιστεί σε ένα μέτρο αλατούχου νερού για τουλάχιστον 30 λεπτά χωρίς να καταστραφεί» λέει ο Lucas. «Ένα σκούτερ πρέπει να το απολαμβάνετε ανεξάρτητα από τις καιρικές συνθήκες ή τις συνθήκες του δρόμου και με αυτές τις δοκιμές ποιότητας επιβεβαιώσαμε ότι το Seat MÓ 125 αποδίδει άριστα σε κάθε περίπτωση», καταλήγει.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!