F1-GP Μεξικού FP2: O Max Verstappen ταχύτερος με αυτοπεποίθηση (στον ένα γύρο)

Με χαρακτηριστική αυτοπεποίθηση σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο του FP2 για το GP Μεξικού ο Max Verstappen, με διαφορά 0,15 δλ. από τον Charles Leclerc, με τη McLaren να μην εισέρχεται στην πρώτη τριάδα, που συμπλήρωσε ο Kimi Antonelli.

F1-GP Μεξικού FP2: O Max Verstappen ταχύτερος με αυτοπεποίθηση (στον ένα γύρο)

Με χαρακτηριστική αυτοπεποίθηση σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο του FP2 για το GP Μεξικού ο Max Verstappen, με διαφορά 0,15 δλ. από τον Charles Leclerc, με τη McLaren να μην εισέρχεται στην πρώτη τριάδα, που συμπλήρωσε ο Kimi Antonelli.

Ο Max Verstappen επέδειξε ιδιαίτερη αυτοπεποίθηση στο FP2 του Grand Prix Πόλης Μεξικού. Παρότι δεν οδήγησε στο FP1, έκανε μόνο μία γρήγορη προσπάθεια με τα μαλακά ελαστικά (ενώ οι περισσότεροι έκαναν δύο) και έγραψε τον ταχύτερο χρόνο με διαφορά 0,15 δλ. και επέστρεψε στα pits για να βάλει ξανά τα μέσα ελαστικά και να επικεντρωθεί στις προσομοιώσεις αγώνα, οι οποίες φαίνεται να τον απασχολούν περισσότερο.

Ο Ολλανδός ανέφερε στον ασύρματο έπειτα από ένα μπλοκάρισμα φρένων ότι δεν είχε καθόλου πρόσφυση με τη μέση γόμα, και σχολίασε ότι ήταν σαν να οδηγούσε σε πάγο. Ο Verstappen ξεκίνησε το FP2 με μπογιά παραφίνης στο επάνω μέρος του δαπέδου, ώστε να μελετήσει η Red Bull τη συμπεριφορά του αναβαθμισμένου δαπέδου σε μικρές λεπτομέρειες για αυτό το αγωνιστικό τριήμερο.

Ωστόσο, ο Verstappen δήλωσε ότι πέραν από τον καλό του γύρο με τη μαλακή γόμα, τα πράγματα δεν ήταν πολύ καλά στια μεγάλα stint. H ισορροπία της Red Bull δεν ήταν κακή, αλλά χωρίς πρόσφυση, γλιστρούσε και υπερθέρμαινε τα ελαστικά του. Οι χρόνοι του Verstappen στα μεγάλα stint με τη μέση γόμα δεν ήταν καλοί και αυτό ανησυχούσε τον Ολλανδό, που ισχυρίστηκε ότι με αυτή την εικόνα δεν θα μπορούσε να επικρατήσει στον αγώνα.

F1 Max Verstappen (Red Bull) (2)

Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από το FP2 του GP Πόλης Μεξικού

Ο Charles Leclerc, ταχύτερος στο FP1, ήταν και πάλι πολύ γρήγορος με τη Ferrari, για να γράψει το 2ο χρόνο της διαδικασίας. Η Ferrari ήταν ταχύτατη στις ευθείες, γεγονός που εγείρει υποψίες ότι χρησιμοποιούσε πιο επιθετικές ρυθμίσεις μονάδας ισχύος, όπως συνηθίζει να κάνει αρκετές φορές στις ελεύθερες δοκιμές.

Πάντως, η Ferrari έδειχνε να καβαλάει τα kerb με αρκετή άνεση, αν και ο Leclerc θα πρέπει να προσέξει περισσότερο τα όρια πίστας στις κατατακτήριες δοκιμές, καθώς «έκοβε δρόμο» αρκετές φορές στα πρώτα chicane.

F1 Charles Leclerc (Ferrari)

Ο Andrea Kimi Antonelli ήταν και πάλι ταχύτατος, για να βρεθεί στην 3η θέση με το μονοθέσιο της Mercedes, μόλις 0,021 δλ. πίσω από τον Leclerc. O Ιταλός φαίνεται να είναι πολύ καλός σε πίστες όπου η υπερθέρμανση ελαστικών παίζει σημαντικό ρόλο σε ένα γρήγορο γύρο, αλλά ήταν επίσης από τους τελευταίους οδηγούς που σημείωσαν την επίδοσή τους, οπότε συνάντησε τις καλύτερες συνθήκες στην πίστα.

Ο Antonelli ξεκίνησε τη διαδικασία διαβάζντας ένα μήνυμα ασφαλούς λειτουργίας του μονοθεσίου στην οθόνη του τιμονιού του, την οποία κατάφερε να παρακάμψει με κάποιες εντολές. Ωστόσο, το πρόβλημα επανεμφανίστηκε λίγο αργότερα και ο Ιταλός αναγκάστηκε να επιστρέψει στα pits, όπου παρέμεινε για 7-8 λεπτά, μέχρι οι μηχανικοί να βρουν τη λύση.

2025 Mexico City Grand Prix, Friday,

Ο Lando Norris πλασαρίστηκε στην 4η θέση, αλλά η επίδοσή του απείχε 0,25 δλ. από την κορυφή. Ο Norris, επιστρέφοντας στο cockpit της McLaren για πρώτη φορά από το Austin, ξεκίνησε το FP2 αναφέροντας ότι ο κινητήρας του δεν λειτουργούσε σωστά, αλλά βρήκε αμέσως καλό ρυθμό. Ο Βρετανός στο 15ο περίπου λεπτό, με τη μέση γόμα, είχε ένα γλίστρημα στη στροφή 9 και βγήκε εκτός πίστας στην 11.

O team-mate του Norris και επικεφαλής της βαθμολογίας, Oscar Piastri, έγραψε τη 12η μόλις επίδοση, 0,84 δλ. μακριά από την κορυφή, καθώς δεν κατάφερε να κάνει έναν καθαρό γύρο με τη μαλακή γόμα. O Piastri ξεκίνησε το FP2 με ένα γλίστρημα στις αργές στροφές στην αρχή του 2ου sector.

O πρώτος γύρος αμφότερων των οδηγών της McLaren με τη μαλακή γόμα ελαστικών δεν ήταν εντυπωσιακός. Ο Piastri είχε πλαγιολίσθηση στην έξοδο της στροφής 5 και κάποιες αποσταθεροποιήσεις στις γρήγορες στροφές του μεσαίου sector, ενώ ο Norris φάνηκε να υπερθερμαίνει τα ελαστικά στου στο τελικό sector. Η McLaren δεν φαινόταν να καβαλάει με ιδιαίτερη ευκολία τα kerb. Ο Piastri έκανε τα πιο θετικά σχόλια, αλλά κυνηγά περισσότερη σταθερότητα από το μονοθέσιο.

F1 Grand Prix of Mexico Practice

Αμφότεροι οι οδηγοί της McLaren ξεκίνησαν τα μεγάλα stint με τα μαλακά ελαστικά, δείγμα ότι ίσως εξετάζουν το ενδεχόμενο να εκκινήσουν με αυτή τη γόμα στον αγώνα της Κυριακής. Ο Norris ήταν ο ταχύτερος οδηγός στις προσομοιώσεις αγώνα, με μεγάλη διαφορά από τον Piastri. Ωστόσο, ο Βρετανός δήλωσε ότι η ισορροπία της McLaren δεν ήταν ιδανική και ότι η ομάδα βρίσκεται πίσω όσον αφορά την απόδοση στον ένα γύρο.

Στην 5η θέση βρέθηκε ο Lewis Hamilton με την άλλη Ferrari, 0,15 δλ. πίσω από τον team-mate του. Ο Hamilton βγήκε εκτός πίστας στη στροφή 13 στην πρώτη του προσπάθεια με τη μαλακή γόμα και έδειχνε να παλεύει αρκετά με το τιμόνι στην ταχύτερη προσπάθειά του. Ο George Russell, που πέρασε το FP1 στις κερκίδες, φορώντας μάσκα παλαιστή από το Μεξικό για να μην αναγνωριστεί, κατετάγη 6ος με την άλλη Mercedes. Ο Russell ανέφερε ότι το πίσω μέρος της W16 είχε κακή αίσθηση με τη μέση γόμα ελαστικών.

To ότι η Red Bull δείχνει δυνατή στο Μεξικό, τουλάχιστον στον ένα γύρο, φαίνεται να υποστηρίζει και η επίδοση του Yuki Tsunoda, που βρέθηκε στην 7η θέση, αν και σχεδόν μισό δευτερόλεπτο πίσω από τον team-mate του. Ο Tsunoda ζήτησε από τη Red Bull να ελέγξει το δάπεδο του μονοθεσίου του, καθώς πέρασε άτσαλα πάνω από το kerb της 2ης στροφής στη δεύτερη γρήγορη προσπάθειά του με τα μαλακά ελαστικά.

Στην 8η θέση βρέθηκε ο Fernando Alonso. H Aston Martin πειραματίστηκε με τη μαλακή γόμα στην αρχή του FP2, καθώς ο Alonso έκανε μόνο ένα αργό γύρο με ένα σετ, για να τα περάσει από ένα θερμικό κύκλο και να τα κάνει λίγο πιο σκληρά, είτε για να τα προστατεύσει από την υπερθέρμανση στις κατατακτήριες δοκιμές ή για να γίνει πιο ανθεκτικά για τον αγώνα.

O Alonso κέρδισε την ισπανική μονομαχία για μόλις 0,001 δλ. από τον Carlos Sainz (Williams), ενώ η Aston Martin είδε αμφότερους τους οδηγούς της στην πρώτη δεκάδα, με τον Lance Stroll να τη συμπληρώνει. Στο 23ο λεπτό, ο Alex Albon, με την άλλη Williams, στον πρώτο του γρήγορο γύρο με τη μαλακή γόμα ελαστικών, χτύπησε ελαφρά τον τοίχο στην προτελευταία στροφή.

F1 Χρόνοι FP2 GP Μεξικού 2025

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!