F1-GP Μεξικού FP1: O Charles Leclerc ταχύτερος με τη Ferrari

O Charles Leclerc σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο της αρχικής διαδικασίας ελεύθερων δοκιμών του GP Μεξικού, όπου η πίστα ήταν σκονισμένη και 9 αγωνιστικοί πιλότοι είχαν παραχωρήσει το μονοθέσιό σε νέους οδηγούς.

F1-GP Μεξικού FP1: O Charles Leclerc ταχύτερος με τη Ferrari

O Charles Leclerc σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο της αρχικής διαδικασίας ελεύθερων δοκιμών του GP Μεξικού, όπου η πίστα ήταν σκονισμένη και 9 αγωνιστικοί πιλότοι είχαν παραχωρήσει το μονοθέσιό σε νέους οδηγούς.

Σε μία διαδικασία FP1 για το Grand Prix Πόλης Μεξικού από την οποία δεν μπορούν να βγουν συμπεράσματα, o Charles Leclerc με τη Ferrari σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο. Λόγω προβλήματος στις οπτικές ίνες στα συστήματα χρονομέτρησης και βιντεοσκόπησης της Formula 1, δεν είχαμε πρόσβαση στην τηλεμετρία.

Ωστόσο, ο Leclerc ήταν ταχύτερος στο τελικό sector, δείγμα ίσως ότι η Ferrari δεν υπερθερμαίνει τα ελαστικά της έως το τέλος του γύρου, όπου χρειάζεται επίσης μηχανική πρόσφυση στις αργές στροφές, τομέας στον οποίο η SF-25 είναι καλή. Άλλωστε, ο ασφαλτοτάπητας του Μεξικού είναι αρκετά λείος και ίσως επιτρέψει στη Ferrari να στήσει το μονοθέσιο με μικρότερη απόσταση από το έδαφος.

O Andrea Kimi Antonelli ήταν ταχύτατος στο FP1 τόσο με τα σκληρά ελαστικά, όσο και με τη μαλακή γόμα, με την οποία έγραψε χρόνο 0,1 δλ. μακριά από την κορυφή. Η Mercedes έδειχνε ανταγωνιστική, με τον Antonelli να γράφει τον ταχύτερο χρόνο στο 1ο sector, το οποίο κυριαρχείται από ευθείες, αλλά και ο Ιταλός είναι καλός όταν υπερθερμαίνονται τα ελαστικά, καθώς η θερμοκρασία στην άσφαλτο ήταν 48οC.

F1 Grand Prix of Mexico Practice

Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από το FP1 του GP Πόλης Μεξικού

Ο Nico Hulkenberg έγραψε έναν πολύ καλό χρόνο για να βρεθεί στην 3η θέση του πίνακα των χρόνων με τη Sauber, γράφοντας τον ταχύτερο χρόνο στο μεσαίο sector με τις γρήγορες στροφές. Ο Γερμανός βρέθηκε 0,024 δλ. εμπρός από τον επικεφαλής της βαθμολογίας, Oscar Piastri.

Ο Αυστραλός ήταν ο πρώτος οδηγός που βγήκε στην πίστα με τη μαλακή γόμα ελαστικών, λίγο πριν από το μέσο της διαδικασίας. Συνεπώς, η πίστα βελτιώθηκε αρκετά στη συνέχεια. Ο Piastri είχε ένα γλίστρημά στην στροφή 7 προς το τέλος της διαδικασίας στη δεύτερη εφόρμησή του στην πίστα με τα μαλακά ελαστικά, στο γύρο εξόδου από τα pits. Η McLaren ήταν η ομάδα με τις μικρότερες διατρήσεις στο αμάξωμά της για την απαγωγή θερμότητας, γεγονός που της δίνει μικρό αεροδυναμικό πλεονέκτημα.

F1 Grand Prix of Mexico Practice

Ο Gabriel Bortoleto συμπλήρωσε με την 5η θέση μία πολύ καλή εμφάνιση για τη Sauber, η οποία όμως ήταν η μοναδική ομάδα που είχε και τους δύο αγωνιστικούς οδηγούς της στην πίστα, καθώς οι υπόλοιπες 9 τοποθέτησαν στο ένα cockpit έναν νεαρό οδηγό.

Ένας εξ αυτών ήταν και ο 18χρονος Arvid Lindblad, ο οποίος οδηγούσε τη Red Bull του Max Verstappen και είχε την ευκαιρία να δοκιμάσει τα μαλακά ελαστικά. Ο Βρετανοσουηδός ήταν ο ταχύτερος από τους αντικαταστάτες και έγραψε τον 6ο χρόνο, όντας 0,1 δλ. ταχύτερος του Yuki Tsunoda (8ος) με το άλλο μονοθέσιο της ομάδας.

F1 Grand Prix of Mexico Practice

H Red Bull έφερε περαιτέρω μικρές αναβαθμίσεις στο δάπεδο του μονοθεσίου του Max Verstappen για αυτό το Σαββατοκύριακο, μαζί με τις συνηθισμένες επιπλέον διατρήσεις στο αμάξωμα και τους μεγαλύτερους αεραγωγούς φρένων, που βλέπουμε και σε κάποια άλλα μονοθέσια. Ο Esteban Ocon με τη Haas βρέθηκε με τη Haas μεταξύ των δύο οδηγών της Red Bull.

Μόνο οι Ocon, Hadjar και Hulkenberg επέλεξαν να ξεκινήσουν τη διαδικασία με τη μέση γόμα, καθώς όλοι οι υπόλοιποι επέλεξαν να «ξεφορτωθούν» ένα από τα δύο σετ σκληρών ελαστικών, καθώς η πίστας ήταν πολύ σκονισμένη, αφού χρησιμοποιείται πολύ σπάνια. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν ο Franco Colapinto με την Alpine και ο Alex Albon με τη Williams.

Ο Isack Hadjar φοράει σε αυτό το Grand Prix ένα κράνος που θυμίζει τα χρώματα που χρησιμοποιούσε ο 4άκις Γάλλος Πρωταθλητής Alain Prost. Ο Hadjar, που έχει κερδίσει το προσωνύμιο «μικρός Prost» από τον Helmut Marko γιατί σκέφτεται πάντα πριν μιλήσει και υπολογίζει τα πάντα, μνημονεύει 35 χρόνια από τη νίκη (από τη 13η θέση εκκίνησης) του Prost στο GP Μεξικού του 1990 με τη Ferrari.

Από τη 13η θέση (που κατέλαβε ο τοπικός ήρωας του IndyCar, Pato O’Ward με τη McLaren) και πίσω, όλοι οι οδηγοί ήταν νέοι ή άπειροι στην F1. O Εσθονός Paul Aron (15ος) έκανε καλή εμφάνιση με το μονοθέσιο της Alpine.

F1 Χρόνοι FP1 GP Μεξικού 2025

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!