O 22 ετών Αυστραλός οδηγός Jack Doohan, που συμμετείχε σε μόλις 6 Grand Prix στην αρχή της φετινής σεζόν της Formula 1 με την Alpine, πριν αντικατασταθεί από τον Franco Colapinto, φαίνεται να εξετάζει τις μελλοντικές του επιλογές μακριά από τη γαλλική ομάδα.
Ο εκτελεστικός σύμβουλος της Alpine, Flavio Briatore, έχει δηλώσει ότι το δεύτερο cockpit της γαλλικής ομάδας για το 2026 διεκδικούν οι Franco Colapinto και Paul Aron, αφήνοντας τον Doohan εκτός εξίσωσης. Στους τελευταίους αγώνες ο Colapinto έχει βελτιώσει την απόδοσή του και επιπλέον, έχει πολλούς γενναιόδωρους σπόνσορες να τον υποστηρίζουν οικονομικά, πράγματα που λειτουργούν υπέρ του όσον αφορά το 2026.
Παρότι την καριέρα του Doohan διαχειρίζεται η εταιρεία μάνατζμεντ του Briatore, αυτό δεν φαίνεται λειτουργεί υπέρ του Αυστραλού. Ο πατέρας του, Mick Doohan, θρύλος του MotoGP με πέντε παγκόσμιους τίτλους στο όνομά του, εθεάθη σε αρκετές περιπτώσεις στο paddock του Grand Prix Σιγκαπούρης να συνομιλεί με τον επικεφαλής της ομάδας της Haas, Ayao Komatsu.
O Doohan ίσως εποφθαλμιά το ρόλο του εφεδρικού οδηγού στη Haas, τον οποίο διατηρεί αυτή τη στιγμή ο 31 ετών Ιάπωνας Ryo Kirakawa, οδηγός της Toyota Gazoo Racing στο WEC, ενώ τα αγωνιστικά cockpit είναι καλυμμένα από τους Esteban Ocon και Oliver Bearman.
Ωστόσο, ο Doohan ίσως βλέπει περισσότερες πιθανότητες να επιστρέψει στο grid της Formula 1 μέσω της Haas, παρά με την Alpine. H Haas έχει τεχνική συνεργασία με την Toyota Gazoo Racing, γεγονός που θα μπορούσε να επιτρέψει στον Doohan να αγωνιστεί του χρόνου στο Ιαπωνικό Πρωτάθλημα μονοθεσίων της Super Formula.