Nissan Leaf: Ο ηλεκτροκινητήρας του διακρίθηκε στα Wards 10 Best Engines & Propulsion Systems

Αυτή η διάκριση σηματοδοτεί μια σημαντική στιγμή για τη Nissan, καθώς το κινητήριο σύνολο της πρώτης γενιάς του Leaf είχε επίσης βραβευτεί στα Wards 10 Best Engines πριν από σχεδόν 15 χρόνια.

Nissan Leaf: Ο ηλεκτροκινητήρας του διακρίθηκε στα Wards 10 Best Engines & Propulsion Systems

Αυτή η διάκριση σηματοδοτεί μια σημαντική στιγμή για τη Nissan, καθώς το κινητήριο σύνολο της πρώτης γενιάς του Leaf είχε επίσης βραβευτεί στα Wards 10 Best Engines πριν από σχεδόν 15 χρόνια.

Το νέο Nissan Leaf απέσπασε μια σημαντική διάκριση, καθώς το κινητήριο σύνολό του αναδείχτηκε νικητής στο ‘‘Wards 10 Best Engines & Propulsion Systems 2025’’.

Ο ετήσιος θεσμός βραβεύει τα κορυφαία κινητήρια σύνολα στην αγορά των ΗΠΑ, αξιολογώντας την καινοτόμο μηχανολογική εξέλιξη, την ιπποδύναμη, τη ροπή και την απόδοση.

H Nissan έχει διακριθεί και στο παρελθόν καθώς το 2010, το Leaf 1ης γενιάς είχε καταφέρει να βραβευτεί στην ίδια διοργάνωση για το τότε καινοτόμο ηλεκτρικό σύστημα κίνησης.

Φτάνοντας στο σήμερα, το νέο Nissan Leaf εξοπλίζεται με ένα νέας γενιάς 3-σε-1 κινητήριο σύνολο που ενσωματώνει τον κινητήρα, τον μετατροπέα και τον μειωτή σε μία ενιαία, συμπαγή μονάδα.

Nissan LEAF 2025 (3)

Η σχεδίαση αυτή μειώνει βάρος και όγκο, βελτιώνει την ενεργειακή απόδοση και ενισχύει τη δυναμική οδήγηση. Το σύστημα εξασφαλίζει αυτονομία έως και 604 χιλιόμετρα (WLTP) και δυνατότητα ταχυφόρτισης έως και 150 kW.

Ο Chris Reed, Senior Vice President, Research and Development, Nissan Americas, δήλωσε: «Το νέο Leaf ενσαρκώνει την κορυφαία καινοτομία της Nissan στην ηλεκτροκίνηση – έξυπνο, δυναμικό και απολαυστικό στην οδήγηση. Προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη αυτονομία, εξελιγμένη τεχνολογία και αναβαθμισμένη άνεση, ενώ παραμένει ένα από τα πιο προσιτά EV στις ΗΠΑ. Είναι απόδειξη της δέσμευσής μας να κάνουμε την ηλεκτροκίνηση προσβάσιμη και συναρπαστική για όλους».

Η Christie Schweinsberg, Manager των Wards 10 Best Engines & Propulsion Systems 2025, ανέφερε: «Το κινητήριο σύνολο του νέου Nissan Leaf συμβάλλει σημαντικά στον σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Με μέγιστη ροπή 355Nm, το Leaf ξεκινά αβίαστα, ενώ οι ελιγμοί και οι προσπεράσεις στον αυτοκινητόδρομο γίνονται εύκολα και με ασφάλεια. Επιπλέον, ακόμα και οι πιο ‘‘απαιτητικοί’’ κριτές μας επιβεβαίωσαν τις πολύ καλές επιδόσεις του Leaf κατά τη διάρκεια των δοκιμών τους».

Επιπλέον χαρακτηριστικά της μπαταρίας και του συστήματος κίνησης του νέου Nissan Leaf περιλαμβάνουν τη μπαταρία ιόντων λιθίου 75 kWh με υγρόψυξη και θερμική διαχείριση για σταθερή απόδοση, καθώς και τη δυνατότητα Plug & Charge (ευρέως διαθέσιμη στις ΗΠΑ, με περιορισμένη διαθεσιμότητα στην Ευρώπη).

Υπάρχουν δύο διαθέσιμες εκδόσεις του Nissan Leaf κατά το λανσάρισμα: η Standard και η Extended. H Standard αποκτά μπαταρία 52 kWh η οποία προσφέρει αυτονομία έως 436 χιλιόμετρα. Φορτίζει σε ταχυφορτιστή με ταχύτητα έως 105 kW, με την Nissan να ισχυρίζεται ότι χρειάζεται 30 λεπτά για μια φόρτιση από το 20 ως το 80%. O ηλεκτροκινητήρας στην συγκεκριμένη έκδοση παράγει 176 ίππους και επιταχύνει το Leaf από στάση στα 8,6 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα είναι 160 χλμ./ώρα.

Nissan LEAF 2025 (2)

Η Extended βρίσκεται στην κορυφή της γκάμας και διαθέτει μπαταρία 75 kWh. Η αυτονομία φτάνει πλέον τα 604 χιλιόμετρα – νούμερο παρεμφερές με αυτό του EV3. Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 217 ίππους, ενώ το σπριντ 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 7,6 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα και σε αυτή την έκδοση είναι τα 160 χλμ./ώρα. Η Nissan αναφέρει ταχύτητες φόρτισης έως και 150 kW, γεμίζοντας την μπαταρία από το 20 στο 80% σε λιγότερο από 30 λεπτά.

Διαβάστε περισσότερα για το Nissan Leaf

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!