Η Maserati MC20 συμπλήρωσε αισίως πέντε χρόνια παρουσίας στην κορυφή της γκάμας της ιταλικής φίρμας και, όπως φαίνεται, όχι μόνο συνεχίζει αλλά επανέρχεται πιο ώριμη διατηρώντας ωστόσο τον αυθεντικό σπορ χαρακτήρα της.
Η ανανεωμένη εκδοχή της μετονομάζεται πλέον σε Maserati MCPURA, μια ονομασία που σύμφωνα με την ίδια τη Maserati αντικατοπτρίζει την “purezza“ — την αγνότητα του DNA της.
Νέο όνομα, ίδια ψυχή
Το “MCPURA” δεν είναι απλώς μια εμπορική μετονομασία. Είναι μια δήλωση πρόθεσης. Η Maserati θέλει να τονίσει πως το κορυφαία της μοντέλο παραμένει προσηλωμένο στην πυρήνα της οδηγικής απόλαυσης, χωρίς περιττές τεχνολογικές παρεμβολές ή μετασχηματισμούς.

Περιττός, στην περίπτωση αυτή θεωρείται και ο εξηλεκτρισμός. Τουλάχιστον προς το παρόν, καρδιά της MCPURA παραμένει ο 3λιτρος V6 Nettuno, με διπλό turbo και απόδοση 630 ίππων και 720 Nm. Ένας κινητήρας με ξεκάθαρα αγωνιστικό DNA, που χαρίζει εντυπωσιακές επιδόσεις: 0–100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,9 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 325 χλμ./ώρα.
Νούμερα που επιβεβαιώνουν πως η MCPURA εξακολουθεί να είναι μια από τις πιο καθαρές εκφράσεις της μηχανολογικής υπεροχής της εταιρεία με έδρα τη Modena.

Αισθητική ανανέωση με έμπνευση από την MC Extrema
Η Maserati προφανώς και δεν περιορίστηκε στην νέα ονομασία. Η MCPURA ξεχωρίζει και αισθητικά, με αρκετές λεπτομέρειες που την διαφοροποιούν από την MC20.
Έτσι, έχουμε αφενός ένα νέο εμπρός μέρος, με πιο έντονη δυναμική και αεροδυναμική αισθητική. Στο πίσω μέρος, ο ανασχεδιασμένος διαχύτης αντλεί έμπνευση από την MC Extrema, την πιο σκληροπυρηνική εκδοχή της MC20.
Γενικότερα, η σχεδίαση ακολουθεί τις αρχές της «less is more» προσέγγισης: λίγα, καλά και απολύτως στοχευμένα για το μέγιστο δυναμικό αποτέλεσμα.
Το εσωτερικό της MCPURA δεν έμεινε ανεπηρέαστο από την ανανέωση. Αντίθετα, φέρνει στον οδηγό μια ακόμα πιο αγωνιστική εμπειρία:
- Νέο τιμόνι, εμπνευσμένο από την αγωνιστική MC20 GT2, προσφέρει καλύτερο grip και πιο άμεση αίσθηση ελέγχου.
- Ενδείξεις αλλαγής ταχυτήτων στο head-up display, δίνουν αγωνιστικό ρυθμό στις αλλαγές σχέσεων.
- Η αλκαντάρα κυριαρχεί στην καμπίνα, προσφέροντας premium αίσθηση και σπορ αύρα ταυτόχρονα.
Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και το σύστημα infotainment παραμένουν γνώριμα, ωστόσο έχουν δεχθεί διακριτικές αναβαθμίσεις σε γραφικά και λογισμικό, προσφέροντας καλύτερη ταχύτητα απόκρισης και πιο καθαρή απεικόνιση πληροφοριών.
Στο φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood, το νέο supercar παρουσιάστηκε στο εκλεπτυσμένο χρώμα αμαξώματος Ai Aqua Rainbow, σχεδιασμένο στο πλαίσιο του προγράμματος εξατομίκευσης Maserati Fuoriserie, σε ματ απόχρωση για την κουπέ MCPURA και γυαλιστερή για την ανοιχτή MCPURA Cielo.














