Το όνομα της SsangYong καταργήθηκε, καθώς μετά από μερικά δύσκολα χρόνια για την κατασκευάστρια εταιρεία SUV και pick-up φορτηγών, μετονομάστηκε σε KGM το 2023.
Από τότε η κορεάτικη εταιρεία προσπαθεί να ορθοποδήσει, όχι μόνο κάνοντας σημαντικές αλλαγές στην προϊοντική της γκάμα, αλλά και προωθώντας την εξέλιξη νέων τεχνολογιών.
Μάλιστα η KGM προχώρησε σε επίσημη ανακοίνωση συνεργασίας με την γαλλική Phinia Delphi, προκειμένου να αναπτύξουν από κοινού ένα υδρογονοκίνητο σύστημα κίνησης, ιδανικό για «χρήση σε αυτοκίνητα δρόμου και στην βαριά βιομηχανία».
Εκπρόσωπος της KGM ανέφερε σχετικά: «Οι φιλικοί προς το περιβάλλον κινητήρες υδρογόνου είναι μια κρίσιμη τεχνολογία μετάδοσης κίνησης επόμενης γενιάς. Ο κινητήρας υδρογόνου που θα αναπτυχθεί μέσω αυτής της συνεργασίας θα μπορεί να εφαρμοστεί όχι μόνο σε οχήματα αλλά και σε κατασκευαστικά και βιομηχανικά μηχανήματα».
Η εταιρεία δήλωσε επίσης ότι η τεχνολογία θα μπορούσε να αξιοποιηθεί σε ένα όχημα τύπου pick-up: «Αξιοποιώντας τη μοναδική τεχνογνωσία της KGM στον τομέα της εσωτερικής καύσης, στοχεύουμε να πρωτοπορήσουμε στην αγορά εναλλακτικών καυσίμων και να επεκτείνουμε την κατηγορία των φιλικών προς το περιβάλλον pick-up, στοχεύοντας σε εξειδικευμένες ευκαιρίες στην αγορά της εσωτερικής καύσης».
Η Νότια Κορέα θα συμβάλλει στην προώθηση των σχεδίων της KGM για την υδρογονοκίνηση με το project «MOTIE», το οποίο επικεντρώνεται σε τεχνολογίες χαμηλών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα και έχει ως πηγή καυσίμου το υδρογόνο. Το project διευθύνεται από το Υπουργείο Εμπορίου, Βιομηχανίας και Ενέργειας της χώρας.
Η KGM δήλωσε ότι επιδιώκει να δημιουργήσει έναν κινητήρα υδρογόνου 2 λίτρων ο οποίος θα πληροί τα πρότυπα εκπομπών ρύπων αλλά θα παρέχει επίσης αυτονομία άνω των 500 χιλιομέτρων.
Πριν περίπου έναν χρόνο, η κορεάτικη εταιρεία ανακοίνωσε τεχνική συνεργασία και με την BYD, με στόχο να χρησιμοποιήσει τις μπαταρίες του κινεζικού κολοσσού στα δικά της ηλεκτροκίνητα οχήματα.