Cupra EXTREME E: Ηλεκτρική… περιπέτεια στη λογική του «less is more»

Στο πιο ιδιαίτερο πρωτάθλημα μηχανοκίνητου αθλητισμού μας ξεναγεί ο Mattias Ekstrom, οδηγός της ομάδας ABT CUPRA XE

Cupra EXTREME E: Ηλεκτρική… περιπέτεια στη λογική του «less is more»

Στο πιο ιδιαίτερο πρωτάθλημα μηχανοκίνητου αθλητισμού μας ξεναγεί ο Mattias Ekstrom, οδηγός της ομάδας ABT CUPRA XE

Το Πρωτάθλημα Extreme Ε είναι μια σειρά αγώνων σε απομακρυσμένες περιοχές με αμιγώς ηλεκτρικά SUV. Οι θέσεις των αγώνων επιλέγονται με στόχο την ευαισθητοποίηση στην κλιματική αλλαγή και ο θεσμός προωθεί την ισότητα των δύο φύλων στο μηχανοκίνητο αθλητισμό με τα πληρώματα να αποτελούνται από μια γυναίκα και έναν άνδρα οδηγό με ίσες οδηγικές υποχρεώσεις. O Mattias Ekstrom, ο άνδρας οδηγός της ομάδας ABT CUPRA XE αποκαλύπτει τη ζωή του μέσα σε αυτή την “ηλεκτρική Οδύσσεια”.

Όλες οι ομάδες που συμμετέχουν στο Extreme E χρησιμοποιούν paddock ίδιου μεγέθους. Είναι μια φουσκωτή σκηνή, κάθε άλλο παρά ευρύχωρη. «Είναι σαν μια τέντα και αυτός είναι όλος ο χώρος που μας δίνεται. Το αυτοκίνητο είναι πολύ μεγάλο, με πλάτος 2,20 μέτρα, οπότε πρέπει να αξιοποιήσουμε στο έπακρο κάθε τετραγωνικό χιλιοστό. Στο πάτωμα μπορείτε να δείτε έναν ανεμιστήρα ψύξης, τον πυροσβεστήρα, τα μέτρα προστασίας και όλα όσα χρειάζονται οι μηχανικοί. Μπορεί να φαίνεται χαοτικό, αλλά δεν είναι. Είναι ένα οργανωμένο χάος», λέει ο οδηγός.

Μόλις οκτώ άτομα αποτελούν την ομάδα. Ένας μηχανολόγος, ένας διευθυντής ομάδας, τέσσερις μηχανικοί και δύο οδηγοί. Αυτός ο αριθμός απέχει πολύ από τους αντίστοιχους σε άλλα πρωταθλήματα. Αλλά στους δύο αγώνες που έχουν γίνει, στη Σαουδική Αραβία και τη Σενεγάλη, έχουν αποδείξει ότι είναι υπέρ αρκετοί. «Όταν είναι απαραίτητο, όλη η ομάδα βοηθά, ακόμη και οι οδηγοί. Κάθε χέρι μετράει» εξηγεί ο Ekström.

Στο πίσω μέρος του χώρου βρίσκεται ο φορτιστής, απαραίτητος για αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, και ψυγεία για να ψύχουν τις μπαταρίες, ώστε να μπορούν να φορτιστούν πιο γρήγορα. Ακριβώς δίπλα υπάρχει ένα κλειστό κομμάτι ένα επί ένα μέτρο που είναι το σημείο όπου οι οδηγοί μπορούν να ντυθούν.

Το Extreme E απέχει πολύ από όλα τα υπόλοιπα είδη αγώνων αυτοκινήτου. Ο κύριος στόχος είναι η ευαισθητοποίηση του κόσμου για την ανάγκη ενός πιο βιώσιμου πλανήτη. Για το λόγο αυτό, δεν υπάρχουν θεατές, γεγονός που μειώνει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα σε κάθε τοποθεσία. «Το Extreme E προσπαθεί να ενημερώσει τους ανθρώπους ότι πρέπει να φροντίζουμε καλύτερα το περιβάλλον και για να το κάνουμε αυτό, πρέπει να μάθουμε πώς να είμαστε ευτυχισμένοι με λιγότερα” καταλήγει ο Mattias Ekstrom.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!