Οι ΟΚ GO είναι ένα Rock μουσικό συγκρότημα από το Σικάγο, οι οποίοι το 2012, με τη συνεργασία της Chevrolet δημιούργησαν μία μοναδική σύνθεση, το τραγούδι Needing/Getting, και ένα καταπληκτικό βίντεο κλιπ. Χρησιμοποιώντας προεκτάσεις σε ένα Chevrolet Sonic, οι OK GO χτυπάνε διάφορα προσεκτικά τοποθετημένα μουσικά όργανα -και μη- κατά τη διάρκεια μίας διαδρομής για να δημιουργηθεί το τραγούδι.
Περισσότερα από 1.100 μουσικά όργανα που περιλάμβαναν 55 πιάνα και 288 ηλεκτρικές κιθάρες, συνδεδεμένες σε 66 ενισχυτές παρατάχθηκαν προσεκτικά σε 3 χλμ. ερήμου έξω από το Λος Άντζελες. Το Chevrolet Sonic που χρησιμοποιήθηκε εξοπλίστηκε με αναδιπλούμενους πνευματικούς βραχίονες σχεδιασμένους για να «παίζουν» τα όργανα, κάμερες και μικρόφωνα, ώστε το συγκρότημα να ηχογραφήσει αυτή την έκδοση του Needing/Getting, τραγουδώντας καθώς έπαιζε τη συστοιχία οργάνων με το αυτοκίνητο.
Το βίντεο χρειάστηκε 4 μήνες προετοιμασίας και 4 ημέρες γυρισμάτων και ηχογράφησης και δεν χρησιμοποιήθηκε κασκαντέρ. Ο Damian Kulash, τραγουδιστής και κιθαρίστας του συγκροτήματος, δέχθηκε τριήμερο μάθημα οδήγησης κασκαντέρ. Ο Kulash προσέγγισε διάφορους κατασκευαστές αυτοκινήτων για να υποστηρίξουν την ιδέα και η Chevrolet αποφάσισε να επενδύσει μεταξύ 500.000 και 1 εκατομμυρίου δολαρίων για την παραγωγή του βίντεο, χωρίς να παρέμβει στη δημιουργία του.
Η συμβολή της Chevrolet περιλάμβανε την παροχή 2 αυτοκινήτων, συμπεριλαμβανομένων των τροποποιήσεων για την προσθήκη ράβδων προέκτασης και πνευματικών συστημάτων, καθώς και έναν ηχολήπτη για να επεξεργαστεί μαζί με το συγκρότημα ποια όργανα θα ήταν κατάλληλα και πώς θα μπορούσαν να παιχτούν από το αυτοκίνητο.
Το συγκρότημα ανέπτυξε ένα πρόγραμμα υπολογιστή που υπαγόρευε την ταχύτητα με την οποία ο Kulash έπρεπε να οδηγήσει το αυτοκίνητο μέσα στη διαδρομή, ώστε να ταιριάζει με το ρυθμό του τραγουδιού. Οι ταχύτητες κυμαίνονταν μεταξύ 27 και 56 χλμ./ώρα και η τήρηση του σωστού ρυθμού βοηθήθηκε με τη χρήση ενός μετρονόμου μέσα στο αυτοκίνητο. Απαιτήθηκαν πολλαπλές λήψεις για να τελειοποιηθεί η διαδρομή και συχνά έπρεπε να αντικατασταθούν οι βραχίονες επέκτασης καθώς έσπαγαν από την υπερβολική χρήση.
Προβλήματα προκάλεσαν επίσης οι ισχυροί άνεμοι της Santa Ana που έριχναν τα όργανα. Aν και οι OK GO ολοκλήρωσαν αρκετές λήψεις, αναγνώρισαν ότι θα χρειαζόταν να επεξεργαστούν εκ των υστέρων τα διάφορα πλάνα για να φτιάξουν το τελικό βίντεο, το οποίο έγινε αμέσως viral, καθώς είχε 5 εκατομμύρια προβολές την πρώτη ημέρα κυκλοφορίας του και ξεπέρασε τα 13 εκατ. προβολές σε λιγότερο από δύο εβδομάδες.