Απομένουν πλέον μόλις μερικές ημέρες από την επίσημη αποκάλυψη του νέου supercar της Toyota, στις 5 Δεκεμβρίου, όμως έχουμε ένα ακόμα teaser για το μοντέλο, το οποίο θα ονομάζεται «GR GT».
Διαφήμιση που έπαιξε στην ιαπωνική τηλεόραση και που δημοσιεύτηκε και στο YouTube έδειξε το νέο μοντέλο μαζί με τους «προγόνους» του: το Lexus LFA και το Toyota 2000GT.
Φυσικά ακούστηκαν οι ήχοι και των τριών supercar της μάρκας: πρώτα το εξακύλινδρο μοτέρ του Toyota 2000GT, μετά ο χαρακτηριστικός V10 του Lexus LFA και, τέλος, ο ήχος από τον κινητήρα του νέου μοντέλου.
- Το νέο Jeep Compass σηματοδοτεί την είσοδο σε μια καινούργια εποχή
- Mercedes-Benz GLA: Κάντε upgrade στην καθημερινότητά σας
- Νέος ΚΟΚ: Οι 8 παραβάσεις στο «φακό» των νέων καμερών
- Audi A3: Αποκτήστε το με προνομιακό επιτόκιο 4%
- Νέος ΚΟΚ: Τι ποινές επιφέρει σε όσους ξεπερνούν τα 200 χλμ/ώρα ή κάνουν «κόντρες»
Ο βαθύς πλούσιος ήχος θυμίζει αρκετά τον ήχο αντίστοιχων V8 κινητήρων, που σημαίνει πως είναι πολύ πιθανό να κινείται από ένα τέτοιο σύνολο. Η ισχύς και η ροπή του δεν έχουν αποκαλυφθεί, όμως με δεδομένο ότι οι άμεσοι αντίπαλοι του μοντέλου αποδίδουν πάνω από 700 ίππους, είναι πολύ πιθανό και η Toyota να βρίσκεται σε αυτό το εύρος. Είναι σχεδόν βέβαιο επίσης πως θα διαθέτει κάποιας μορφής υβριδική υποβοήθηση, με στόχο την βελτίωση των επιδόσεων.

Το video προσφέρει επίσης μια καλή ευκαιρία να δούμε το GR GT χωρίς καμουφλάζ. Η Toyota μείωσε τη φωτεινότητα για να αποκρύψει τις λεπτομέρειες, όμως ξεχωρίζουν τα φαρδιά φτερά του αυτοκινήτου. Μέσα σε όλες τις λεπτομέρειες ξεχωρίζουν επίσης τα φώτα εμπρός και πίσω, τα οποία αντανακλούν το επερχόμενο hypercar GR010 Le Mans προδιαγραφών 2026.
Με την δημοσίευση της διαφήμισης λύνονται και όλες οι αμφιβολίες που υπήρχαν σχετικά με το αν τελικά το μοντέλο θα κυκλοφορήσει ως Toyota ή ως Lexus. Υπήρχαν βέβαια υποψίες πως θα επικρατούσε το πρώτο, μαζί με το σήμα της Gazoo Racing, καθώς όλες οι προηγούμενες ανακοινώσεις που αφορούσαν το μοντέλο είχαν δημοσιευτεί στην ιστοσελίδα της Gazoo Racing.

Οι υπόλοιπες λεπτομέρειες για το αυτοκίνητο παραμένουν επίσης άγνωστες για την ώρα. Φημολογείται ότι το σασί και τα πάνελ του αμαξώματος θα κατασκευάζονται από ανθρακονήματα, περιορίζοντας το βάρος της και αυξάνοντας τη δομική ακαμψία. Παρόμοια επιλογή είχε γίνει και για το Lexus LFA, το οποίο ήταν μάλιστα και το πρώτο μοντέλο του ομίλου Toyota που υιοθέτησε το συγκεκριμένο υλικό, το 2011.
Μετά την παρουσίαση του νέου supercar, στις 5 Δεκεμβρίου (4:00 το πρωί ώρα Ελλάδας) θα ακολουθήσει τον Ιανουάριο του 2026 το παγκόσμιο ντεμπούτο, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο.