Ούτε o βροχερός καιρός, ούτε η διαδρομή μήκους σχεδόν 100 χιλιομέτρων μπόρεσαν να ταράξουν το Benz Spider: αυτό το αυτοκίνητο ηλικίας άνω των 120 ετών, που ανήκει στη συλλογή οχημάτων της γερμανικής εταιρείας, ολοκλήρωσε με επιτυχία τον αγώνα London to Brighton Veteran Car Run και έφτασε στον τερματισμό στην παραθαλάσσια πόλη στην ακτή της Μάγχης.
Η Mercedes-Benz Classic παρουσίασε το Benz Spider και επιπλέον ένα Mercedes-Simplex 28/32 hp πριν από το «Run» στο πλαίσιο του St. James’s Motoring Spectacle που πραγματοποιήθηκε στο κέντρο του Λονδίνου. Την προηγούμενη ημέρα, τα δύο διαμάντια βρέθηκαν στην πίστα του Mercedes-Benz World στο κοντινό Brooklands.
Με αυτή την παρουσία στην Αγγλία και τη συμμετοχή στην παλαιότερη εκδήλωση αυτοκινήτου που παραμένει αμετάβλητη, η Mercedes-Benz Classic έδωσε επίσης μια πρώτη γεύση από τη μεγάλη επέτειο «140 Χρόνια Αυτοκινήτου» που θα γιορταστεί το 2026.
Η αίτηση για δίπλωμα ευρεσιτεχνίας που υπέβαλε ο Carl Benz για το αυτοκίνητό του στις 29 Ιανουαρίου 1886 θεωρείται το πιστοποιητικό γέννησης. Τα «100 Χρόνια Mercedes-Benz» είναι μια άλλη σημαντική επέτειος το 2026: η Daimler-Motoren-Gesellschaft (DMG) και η Benz & Cie. συγχωνεύτηκαν το 1926 για να σχηματίσουν την Daimler-Benz AG και ίδρυσαν τη νέα μάρκα Mercedes-Benz.
Από τότε μέχρι σήμερα, και στο μέλλον, η Mercedes-Benz υπήρξε πάντα και συνεχώς η κινητήρια δύναμη για τις καινοτομίες στον τομέα της ασφάλειας, της αποδοτικότητας, της σπορ διάθεσης και της άνεσης των αυτοκινήτων. Τα εμβληματικά σχέδια της μάρκας συνεχίζουν να θέτουν τα πρότυπα στυλ για ολόκληρη τη βιομηχανία. Ένα από τα δυνατά σημεία του σχεδιασμού της Mercedes-Benz είναι η συνειδητοποίηση της μοναδικής ιστορίας της από το 1886.
Ο αγώνας London to Brighton Veteran Car Run (LBVCR) χρονολογείται από το 1896. Εκείνη την εποχή, με τον «Αγώνα Απελευθέρωσης», οι αυτοκινητιστές επευφημούσαν την αύξηση του μέγιστου επιτρεπόμενου ορίου ταχύτητας για οδικά οχήματα εκτός κατοικημένων περιοχών στα 22,5 χλμ./ώρα. Το «Run» γιορτάστηκε ως ο τελικός αποχαιρετισμός του «Locomotive Act», γνωστού και ως «Red Flag Act». Ο νόμος αυτός αρχικά όριζε ότι ένα άτομο με κόκκινη σημαία έπρεπε να περπατά μπροστά από τα αυτοκινούμενα οχήματα.
Το 1896, ο εφευρέτης του αυτοκινήτου Gottlieb Daimler συμμετείχε στο Emancipation Run ως επίτιμος καλεσμένος, σε ένα Daimler Vis-à-Vis 3 hp που ανήκε στον επιχειρηματικό του συνεργάτη και στενό φίλο Frederick R. Simms. Το 1897, οι Simms και Charles Harrington-Moore ίδρυσαν το Automobile Club of Great Britain and Ireland (ACGBI), τον πρόδρομο του σημερινού Royal Automobile Club.
Ο σύλλογος διαδραμάτισε καθοριστικό ρόλο στην εκστρατεία για την άρση των περαιτέρω περιορισμών στην κυκλοφορία των αυτοκινήτων στη Μεγάλη Βρετανία. Οι εκδηλώσεις του προκάλεσαν τον ενθουσιασμό του κοινού για το νέο μέσο μεταφοράς και από την αρχή ο σύλλογος υπήρξε σημαντικός υποστηρικτής του αυτοκινήτου και των οπαδών του.
Ο Simms απέκτησε τα δικαιώματα χρήσης των ευρεσιτεχνιών κινητήρων της Daimler στη Μεγάλη Βρετανία το 1890 και ίδρυσε την Daimler Motor Syndicate Limited το 1893. Εκτός από τα μοντέλα της Daimler-Motoren-Gesellschaft και της Benz & Cie., στην εκκίνηση του 1896 είχαν παραταχθεί αρκετά αυτοκίνητα της Panhard & Levassor με κινητήρες Daimler και τουλάχιστον ένα Arnold Motor Car που είχε προέλθει από το Benz Velo με άδεια χρήσης.
Σήμερα, ο αγώνας London to Brighton Veteran Car Run θεωρείται η μακροβιότερη διοργάνωση αυτοκινήτου στον κόσμο. Δικαίωμα συμμετοχής έχουν οχήματα δύο, τριών και τεσσάρων τροχών με διάφορα συστήματα κίνησης που κατασκευάστηκαν έως το 1904.
Από το 2017, επιτρέπεται επίσης η συμμετοχή ποδηλάτων. Παραδοσιακά, το LBVCR πραγματοποιείται κάθε χρόνο την πρώτη Κυριακή του Νοεμβρίου. Στο Hyde Park του Λονδίνου, σε ανάμνηση του 1896, μια κόκκινη σημαία σκίζεται συμβολικά την ανατολή του ηλίου, πριν από την εκκίνηση των περισσότερων από 300 οχημάτων που συμμετέχουν, με προορισμό το Brighton, σε ένα μοναδικό θέαμα.




























































