Δοκιμάζουμε το υβριδικό Kia Sportage 1.6T 48V 7DCT με τους 160 ίππους

Το Kia Sportage φρεσκάρεται σε μηχανολογικό επίπεδο και προσφέρει απόδοση 160 ίππων, τα οφέλη της υβριδικής τεχνολογίας και την άνεση του αυτόματου κιβωτίου σε ένα ιδιαίτερα ελκυστικό πακέτο.

Δοκιμάζουμε το υβριδικό Kia Sportage 1.6T 48V 7DCT με τους 160 ίππους

Το Kia Sportage φρεσκάρεται σε μηχανολογικό επίπεδο και προσφέρει απόδοση 160 ίππων, τα οφέλη της υβριδικής τεχνολογίας και την άνεση του αυτόματου κιβωτίου σε ένα ιδιαίτερα ελκυστικό πακέτο.

Το Kia Sportage, ένα από τα πιο δημοφιλή SUV στην ευρωπαϊκή αγορά, μας συστήνεται στην έκδοση Model Year 2025 με αλλαγές στον κινητήρα και τον εξοπλισμό του.

Συγκεκριμένα, η Kia αποφάσισε να καταργήσει τις προηγούμενες επιλογές ισχύος των 150 και 180 ίππων για τον τούρμπο βενζινοκινητήρα 1.6 T-GDi, προσφέροντας πλέον μια έκδοση με 160 ίππους που ενσωματώνει mild hybrid 48V τεχνολογία.

Εμφάνιση που… δεν μένει απαρατήρητη

Η εξωτερική εμφάνιση του Sportage MY2025 διατηρεί τον δυναμικό και μοντέρνο χαρακτήρα που το έχει καταστήσει δημοφιλές. Η χαρακτηριστική μαύρη μάσκα “Tiger Nose” κυριαρχεί στο μπροστινό μέρος, ενώ τα φώτα ημέρας LED Matrix σε σχήμα “μπούμερανγκ” προσδίδουν μια φουτουριστική πινελιά και μια μοναδική ταυτότητα στο μεσαίο C-SUV που δύσκολα θα μπερδέψεις με άλλο.

Kia Sportage 1.6 160 test 2

Οι έντονες γραμμές και οι ακμές στο πίσω μέρος, σε συνδυασμό με τα οριζόντια τοποθετημένα φώτα και την αεροτομή, ολοκληρώνουν την κομψή εικόνα του οικογενειακού SUV, χαρίζοντας του και μια σπορ νότα. Αναμφίβολα, το Kia Sportage δεν περνάει incognito, ειδικά σε εκδόσεις όπως η GT Line με τις δίχρωμες ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών.

Με τεχνολογία και ανέσεις

Μπαίνοντας στο εσωτερικό, η εικόνα παραμένει όπως τη γνωρίζαμε. Το Sportage συνεχίζει να εντυπωσιάζει με την high-tech αισθητική του και την κυρτή γυάλινη επιφάνεια που φιλοξενεί δύο οθόνες 12,3 ιντσών, μία για τον πίνακα οργάνων και μία για το σύστημα πολυμέσων.

Τα μαλακά στην υφή πλαστικά στο μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό και ο συνδυασμός δερμάτινων και σουέντ επενδύσεων που προσφέρει η έκδοση GT-Line της δοκιμής αναβαθμίζουν μια ήδη ποιοτική εικόνα που χαρακτηρίζεται από ποιοτικά υλικά και συναρμολόγηση.

Kia Sportage 1.6 160 test 10

Ο περιστροφικός διακόπτης στην κεντρική κονσόλα για τον χειρισμό του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων συνοδεύεται από έναν μικρότερο για τα προγράμματα οδήγησης. Το Drive Mode Select συμβάλλει επίσης στην παραμετροποίηση του ψηφιακού πίνακα οργάνων Supervision προσαρμόζοντας τα γραφικά και τις ενδείξεις στο επιλεγμένο προφίλ οδήγησης.

Οι θέσεις για μικροαντικείμενα δεν απουσιάζουν όπως και οι έξυπνες θήκες, ενώ το μεγάλο μεταξόνιο των 2,68 μέτρων έχει αξιοποιηθεί σε χώρους για τους επιβάτες. Ακόμα και 5 ενήλικες θα βρουν φιλόξενη την καμπίνα, με τις αποσκευές τους λίγο πιο πίσω να βρίσκουν θέση στα 562 διαθέσιμα λίτρα του πορτμπαγκάζ.

Kia Sportage 1.6 160 test 11

Αναμενόμενα, ο εφεδρικός τροχός θυσιάζεται στην ανάγκη χώρου για το mild hybrid σύστημα, ενώ η τετρακίνηση δεν αφορά την έκδοση που οδηγούμε.

Πολιτισμένο και αποδοτικό μοτέρ

Η σημαντικότερη αλλαγή στο Sportage MY’25 αφορά στον κινητήρα. Ο 1.6 λίτρων T-GDi αποδίδει 160 ίππους και 265 Nm ροπής (όση και η προηγούμενη έκδοση των 180 ίππων). Σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία, η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται σε 9,2 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 192 χλμ./ώρα.

Η κατανάλωση καυσίμου που ανακοινώνει το εργοστάσιο είναι 6,2 λίτρα/100 χλμ., με εκπομπές CO2 στα 146 γρ./χλμ.. Σε πραγματικές συνθήκες το mild hybrid σύστημα κίνησης χρειάζεται περίπου 8 λτ./100 χλμ., νούμερο που κρίνεται χαμηλό για αυτοκίνητο αυτού του μεγέθους και απόδοσης.

Σε συνδυασμό με το 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, το Sportage διαπρέπει σε ευκολία χρήσης.

Kia Sportage 1.6 160 test 5

Σίγουρο “πάτημα”

Στον δρόμο, το Sportage MΥ’25 προσφέρει μια άνετη και σταθερή οδήγηση, όπως άλλωστε μας είχε συνηθίσει η Kia και με τα προηγούμενα Sportage. Η ανάρτηση απορροφά αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, ενώ το σύστημα διεύθυνσης παρέχει καλή πληροφόρηση. Η ηχομόνωση της καμπίνας είναι εξαιρετική, εξασφαλίζοντας ένα ήσυχο περιβάλλον ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες.

Kia Sportage 1.6 160 test 3

Πλούσιος εξοπλισμός από τη βασική έκδοση

Το νέο Sportage έρχεται με αναβαθμισμένο εξοπλισμό, περιλαμβάνοντας στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις προηγμένα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης οδηγού, όπως αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, σύστημα διατήρησης λωρίδας και cruise control. Επιπλέον, διαθέτει σύστημα πλοήγησης, ψηφιακές υπηρεσίες Kia Connect δωρεάν για 7 χρόνια και αυτόματος διζωνικός κλιματισμός.

Kia Sportage 1.6 160 test 6

Παρά τις βελτιώσεις στον εξοπλισμό, η τιμή παραμένει ανταγωνιστική, με την βασική έκδοση 1.6T Dynamic να κοστίζει 29.990 ευρώ (για τη δικίνητη έκδοση και με το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο). Με επιπλέον 5.000 ευρώ μπορεί κανείς να αποκτήσει την κορυφαία εξοπλστικά έκδοση GT-Line. Φυσικά παρέχονται 7 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και (προαιρετικά) πακέτο για 5 χρόνια δωρεάν service.

Kia Sportage 1.6 160 test 9

Τελικά;

Το Kia Sportage MY2025 καταφέρνει να συνδυάσει την κομψότητα με την απόδοση, προσφέροντας έναν ανανεωμένο κινητήρα που ισορροπεί μεταξύ ισχύος και οικονομίας καυσίμου. Με τον πλούσιο εξοπλισμό και την ανταγωνιστική τιμή του, αποτελεί μια εξαιρετική επιλογή για όσους αναζητούν ένα σύγχρονο και αξιόπιστο SUV.

 

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!