Το ακόμη πιο «άγριο» Hyundai Ioniq 5 N NPX1 concept

Το Hyundai Ioniq 5 N NPX1 προλογίζει μια επιλογή εξαρτημάτων N Performance που θα προσφέρονται για το αμιγώς ηλεκτρικό hot hatchack της κορεατικής μάρκας.

Το ακόμη πιο «άγριο» Hyundai Ioniq 5 N NPX1 concept

Το Hyundai Ioniq 5 N NPX1 προλογίζει μια επιλογή εξαρτημάτων N Performance που θα προσφέρονται για το αμιγώς ηλεκτρικό hot hatchack της κορεατικής μάρκας.

Παρά το γεγονός ότι λάνσαρε το πρώτο του αυτοκίνητο παραγωγής μόλις το 2016, το τμήμα N της Hyundai έχει αποκτήσει πολύ καλό όνομα στον κόσμο των υψηλών επιδόσεων. Τώρα θέλει να ανεβάσει τους τόνους, με μια πρωτότυπη έκδοση του Ioniq 5 N που αποκαλύφθηκε πρόσφατα. Το Hyundai NPX1, που παρουσιάστηκε στο Tokyo Auto Salon, είναι ένα πρωτότυπο μοντέλο που φέρει μια σειρά από βελτιώσεις από την N Performance Parts.

Το 2018, η κορεατική εταιρεία είχε φέρει το i30 N “N Option” στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης για να αναδείξει τις δυνατότητες εξατομίκευσης του hot hatchback. Εκείνο το αυτοκίνητο διέθετε εργοστασιακές επιλογές, αλλά δεν είναι σαφές αν οι τροποποιήσεις του NPX1 θα προσφέρονται στα υπάρχοντα αυτοκίνητα ή μόνο για νέες παραγγελίες.

Ο κατάλογος εξαρτημάτων του NXP1 περιλαμβάνει ένα εμπρός splitter και πλευρικές ποδιές από ανθρακονήματα. Ο τεράστιος πίσω διαχύτης μοιάζει επηρεασμένος από αυτόν του RN22e (το concept preview του Ioniq 6), ενώ υπάρχει και μια μεγάλη πίσω αεροτομή. Για να αντισταθμίσει το βάρος των 2.235 κιλών του Ioniq 5 N, υπάρχει ένα σετ τροχών από ανθρακονήματα που φέρει ελαστικά Pirelli P Zero.

Τα τακάκια φρένων υψηλής απόδοσης έχουν προστεθεί για να διασφαλιστεί βέλτιστη πέδηση, ενώ τα ελατήρια της ανάρτησης που χαμηλώνουν την απόσταση από το έδαφος θα το βοηθήσουν να είναι πιο «βιδωμένο« στην άσφαλτο στις στροφές. Το εσωτερικό διαθέτει ταπετσαρία από Alcantara και αγωνιστικά καθίσματα τύπου μπάκετ.

Το NXP1 δε φέρει αλλαγές στο σύστημα κίνησης, αλλά το Ioniq 5 N σίγουρα δεν υστερεί σε αυτό τον τομέα, με 609 ίππους (και επιπλέον 41 ίππους διαθέσιμους για «εκρήξεις» διάρκειας 10 δευτερολέπτων), από μια διάταξη διπλού κινητήρα που τροφοδοτείται από μια μπαταρία 84 kWh. Το σπριντ 0-100 χλμ./ώρα διαρκεί 3,4 δευτερόλεπτα, όπως ακριβώς και στο στάνταρ Ioniq 5 N.

Ο Joon Park, αντιπρόεδρος της Hyundai N, δήλωσε κατά την αποκάλυψη: «Δεν περιοριζόμαστε μόνο στα εξαρτήματα βελτίωσης, αλλά αναπτύσσουμε επίσης την προσαρμογή λογισμικού, όπως ο ήχος και η βαθμονόμηση του οχήματος με over the air ενημερώσεις, οι οποίες θα ανοίξουν μια εντελώς νέα κατηγορία βελτίωσης ηλεκτρικών οχημάτων, για ένα συναρπαστικό μέλλον για την κοινότητα του tuning».

Η Hyundai αναφέρει ότι τα νέα χαρακτηριστικά του NXP1 βρίσκονται ακόμη υπό εξέλιξη, αλλά θα διατεθούν προς πώληση αργότερα φέτος.

Hyundai Ioniq 5 N NPX1

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!