Η Porsche παρουσίασε ένα νέο μεσαίο μοντέλο στην ηλεκτροκίνητη γκάμα της σειράς Cayenne, την S E-Hybrid με απόδοση 519 ίππων, προσθέτοντας ένα ακόμη παράγωγο στην πρόσφατα ανανεωμένη γκάμα πολυτελών SUV. Διαθέτοντας ένα αναβαθμισμένο V6 plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης, το νέο μοντέλο θα τοποθετηθεί ακριβώς ανάμεσα στις υφιστάμενες E-Hybrid και Turbo E-Hybrid.
Βασικός πυρήνας της νέου S E-Hybrid είναι το σύστημα κίνησης, το οποίο χρησιμοποιεί έναν twin-turbo 3λιτρο V6 βενζινοκινητήρα 353 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα 130 kW (176 ίππων) για να δημιουργήσει μέγιστη συνδυαστική ισχύ 519 ίππων και 750 Nm ροπής, δηλαδή περίπου 50 ίππους και 100 Nm πάνω από το στάνταρ E-Hybrid. Αυτό της επιτρέπει πέσει κάτω από το φράγμα των 5 δευτερολέπτων για την επιτάχυνση από τα 0-100 χλμ./ώρα με χρόνο 4,9 δλ. ή 4,7 δλ. αν είναι εφοδιασμένο με το προαιρετικό πακέτο Sport Chrono.
Όπως συμβαίνει με όλα τα υβριδικά μοντέλα της Cayenne, πραγματοποιήθηκε μία σημαντική αναβάθμιση της μπαταρίας ιόντων λιθίου, με τη νέα έκδοση να έχει μεγαλύτερη χωρητικότητα 25,9 kWh. Η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία έχει αυξηθεί στα 90 χλμ., γεγονός που χάρη στον ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα σημαίνει ότι οι περισσότερες καθημερινές διαδρομές μπορούν εύκολα να γίνουν μόνο με τη χρήση της μπαταρίας.
Πέραν από τις αναβαθμίσεις κάτω από το νέο καπό, η νέα Cayenne S E-Hybrid διαθέτει επίσης πιο πλούσιο βασικό εξοπλισμό από το βασικό υβριδικό μοντέλο, όπως ζάντες 20 ιντσών, τετραπλές ασημένιες απολήξεις εξάτμισης και προβολείς LED Matrix. Το ανανεωμένο εσωτερικό είναι όπως και στις άλλες νέες Cayenne με το καμπυλωτό ψηφιακό πακέτο επιλογών και την ανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα.
Η δερμάτινη επένδυση στα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα 8 κατευθύνσεων είναι στάνταρ στην Cayenne S, αλλά όπως σε όλες τις Porsche υπάρχει ένας σημαντικός κατάλογος επιλογών που επιτρέπει στους πελάτες να εξατομικεύσουν σε πολύ μεγάλο βαθμό την Cayenne τους.
Με τα υβριδικά συστήματα κίνησης να έχουν πλέον ολοκληρωθεί, από τη νέα γκάμα Cayenne λείπει μόνο μία ακόμη παραλλαγή με τη μορφή του μοντέλου Cayenne GTS, το οποίο θα είναι η ισχυρότερη μη ηλεκτροκίνητη έκδοση, στη θέση της προηγούμενης Turbo, η οποία δεν θα ανανεωθεί. Η νέα Cayenne S E-Hybrid πωλείται ήδη, καθώς έχει ξεκινήσει η παραγωγή της.
Δείτε τις τιμές όλων των μοντέλων της Porsche στην Ελλάδα