Με μεγαλύτερη μάσκα και οι ανανεωμένες BMW X3 και X4

Πιο αιχμηρή σχεδίαση, ήπια υβριδική τεχνολογία για τους κινητήρες βενζίνης και περισσότερη ροπή για τις εκδόσεις M Competition

Με μεγαλύτερη μάσκα και οι ανανεωμένες BMW X3 και X4

Πιο αιχμηρή σχεδίαση, ήπια υβριδική τεχνολογία για τους κινητήρες βενζίνης και περισσότερη ροπή για τις εκδόσεις M Competition

Η ώρα της ανανέωσης έφτασε για το μεσαίο SUV της BMW, με τις X3 και X4 να αλλάζουν αισθητικά και να ωφελούνται από τη νέα τεχνολογία. Πιο συγκεκριμένα η γκάμα των κινητήρων βενζίνης των νέων BMW X3 και X4 αποκτά ήπια υβριδική τεχνολογία 48V. Δύο νέες εκδόσεις προστέθηκαν, xLine και M Sport, ενώ οι M40i και M40d προσφέρονται με M Sport Prom πακέτο.

Σχεδιαστικά, η ανανέωση εστιάζεται στον εμπρός ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα. Μεγαλύτερη είναι η μάσκα, τα χαρακτηριστικά «νεφρά» της BMW, που τώρα βρίσκονται ανάμεσα σε πιο λεπτά φωτιστικά σώματα. Ανάλογα, νέος είναι και ο πίσω προφυλακτήρας, όπως και τα φωτιστικά σώματα, που αποτελούν τη νέα ταυτότητα του μοντέλου.

Νέο αισθητικό πακέτο έχουμε και για τις σπορ εκδόσεις M Sport. Επιπλέον, νέες χρωματικές επιλογές είναι διαθέσιμες, όπως και νέοι τροχοί ελαφρού κράματος.

Ποιότητα και τεχνολογία

Στο εσωτερικό οι αλλαγές καθιστούν πιο κομψή την εικόνα, με τους αεραγωγούς να προέρχονται από τη νέα Σειρά 4. Πλήρως ψηφιακό είναι το περιβάλλον, με την κεντρική οθόνη να έχει διάσταση 10,25 ή 12,3 ίντσες, ανάλογα με την έκδοση, με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων να έχει διάσταση 5,1 ιντσών. Επίσης, αναβαθμισμένη είναι η εργονομία, με αλλαγές στην τοποθέτηση των βασικών πλήκτρων, με το start-stop του κινητήρα να έχει μετακομίσει τώρα δίπλα στον επιλογέα.

Αναβαθμισμένη είναι η ποιότητα όπως και τα επίπεδα εξοπλισμού. Όλες οι εκδόσεις xLine και M Sport διαθέτουν δερμάτινες επενδύσεις στο βασικό εξοπλισμό τους. Επιπλέον, συναντάμε σπορ τιμόνι και M Sport ανάρτηση, με προαιρετικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ.

Εξηλεκτρισμός

Οι κινητήρες βενζίνης απόκτησαν ήπια υβριδική τεχνολογία 48V, με τους πετρελαίου να είναι εφοδιασμένοι με αυτό το σύστημα από το 2020. Επιπλέον, ένα 12V ηλεκτρικό σύστημα χρησιμοποιείται για την τροφοδοσία των βασικών λειτουργιών του αυτοκινήτου. Το σύστημα συνολικά μπορεί να παρέχει επιπλέον ισχύ 11 ίππων.

Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει τις εκδόσεις πετρελαίου xDrive20d με απόδοση 190 ίππων, αλλά και την xDrive30d 286 ίππων. Όσον αφορά τις εκδόσεις βενζίνης είναι διαθέσιμες οι εκδόσεις: xDrive20i με απόδοση 184 ίππων, xDrive30i με 245 ίππους και M40i με 360 ίππους.

Επιπλέον, υπάρχει και η Plug-in υβριδική έκδοση xDrive30e, η οποία εφοδιάζεται με 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα και έναν ηλεκτρικό κινητήρα, που αποδίδουν συνδυαστικά 292 ίππους, που μπορεί να αυξηθεί κατά 41 ίππους με προσωρινή χρήση της μέγιστης ισχύος του ηλεκτροκινητήρα. Η αυτονομία σε ηλεκτρική λειτουργία φτάνει μέχρι τα 50 χιλιόμετρα.

Όλες οι εκδόσεις συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων οκτώ σχέσεων Steptronic, με τις M40i και M40d να διαθέτουν το -προαιρετικό στις άλλες εκδόσεις- Steptronic Sport.

M Competition

Στην κορυφή της γκάμας των X3 και X4 τοποθετούνται οι εκδόσεις M Competition. Πιο αιχμηρές σχεδιαστικά, τονίζουν ακόμα περισσότερο τις αλλαγές που έχουν γίνει. Οι μεγάλες εισαγωγές αέρα κάτω από τα «νεφρά» αποτελούν το κύριο χαρακτηριστικό τους γνώρισμα. Το λογότυπο είναι επίσης τοποθετημένο εμπρός στη μάσκα, ενώ το high-gloss black, όπως το ονομάζει η BMW δίνει πιο επιθετική εμφάνιση στο μοντέλο.

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο 6κύλινδρος σε σειρά κινητήρας που αποδίδει 510 ίππους και 650 Nm ροπής, δηλαδή 50 περισσότερα, από αυτά της προηγούμενης γενιάς. Επιταχύνει 0,3 δλ. πιο γρήγορα, κάνοντας το 0-100 χλμ./ώρα σε 3,8 δλ. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα αλλά αυξάνεται στα 285 km/h σε συνδυασμό με το προαιρετικό M Driver’s Package. Στην αφορά θα είναι διαθέσιμες από τον Αύγουστο του 2021.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!