Η Hyundai παρουσίασε το Crater Concept, ένα πρωτότυπο SUV, στο σαλόνι LA AutoMobility, το οποίο αντλεί έμπνευση από τη σειρά XRT της μάρκας.
Το εξοπλιστικό επίπεδο XRT απευθύνεται στην αγορά των ΗΠΑ και πρόκειται για ένα πακέτο που προσφέρει τροποποιήσεις για εκτός δρόμου περιπέτειες, σε μοντέλα όπως τα Ioniq 5, Tucson και Santa Fe.
Σύμφωνα με την Hyundai, το Crater Concept είναι «η ενσάρκωση της δέσμευσης της Hyundai να σχεδιάσει πιο ικανά και συναρπαστικά μελλοντικά μοντέλα XRT».
- Best seller αυτοκίνητα σε Black Friday προσφορές που δύσκολα θα ξαναβρείς >>
- Πλούσιος βασικός εξοπλισμός, Υβριδική τεχνολογία & Off-road δυνατότητες!
- Υβριδικό C-SUV με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο στην ίδια τιμή!
- Αυτοκίνητο πόλης με φουλ εξοπλισμό και τιμή 14.990 €
- Πολυβραβευμένο Pick-up με έκπτωση έως 3.000 €
- Ηλεκτρικά Skoda SUV με όφελος έως 6.000 ευρώ
Ο σχεδιασμός του Crater είναι αρκετά τετραγωνισμένος. Οι έντονες γωνίες του αμαξώματος δημιουργούν ένα στιβαρό σύνολο. Οι ζάντες 18 ιντσών, σύμφωνα με την Hyundai, έχουν επιρροές από έναν «εξαγωνικό αστεροειδή που προσκρούει σε ένα απόκρημνο μεταλλικό τοπίο».

Φυσικά υπάρχουν και όλα τα off-road «καλούδια» που περιμένει κανείς από ένα τέτοιου τύπου αυτοκίνητο, όπως προστατευτικά κάτω από το αμάξωμα, γάντζους ρυμούλκησης, καθώς και μεταλλικά καλώδια, στο καπό, τα οποία απομακρύνουν τα κλαδιά από το παρμπρίζ. Δεν απουσιάζουν βέβαια και ορισμένα τεχνολογικά στοιχεία, όπως οι κάμερες που αντικαθιστούν τους πλαϊνούς καθρέφτες.
Το εσωτερικό του Hyundai Crater είναι ακόμα πιο θεαματικό, διατηρώντας όμως και ορισμένα ξεχωριστά χρηστικά στοιχεία. Υπάρχει κουτί πρώτων βοηθειών και ένας πυροσβεστήρας σε εύκολα προσβάσιμες θέσεις, καθώς και ένας κλωβός ασφαλείας, σε περίπτωση που το αυτοκίνητο ανατραπεί. Σε περίπτωση που οι επιβάτες θέλουν να απολαύσουν τη μουσική τους εκτός του οχήματος, υπάρχει ένα φορητό ηχείο Bluetooth που αποθηκεύεται στην κεντρική κονσόλα.
Η Hyundai δεν έχει μοιραστεί τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Crater, όμως ξέρουμε ότι είναι αμιγώς ηλεκτρικό. Δεν αποκλείεται, επομένως, να μοιράζεται τα μέρη του συστήματος κίνησης με το Ioniq 5, με μπαταρία 84 kWh και δύο ηλεκτροκινητήρες που χαρίζουν τετρακίνηση.
Παρότι υπήρχαν φήμες ότι η Hyundai θα μπορούσε να βάλει στην παραγωγή το Crater, ως το πρώτο της καθαρόαιμο off-road όχημα, όλα δείχνουν πως το μοντέλο δεν προορίζεται για την παραγωγή. Αυτό που ξέρουμε όμως είναι πως ο σχεδιασμός του Crater θα επηρεάσει μελλοντικά μοντέλα της μάρκας.











