Το Navara είναι ένα από τα πιο ιστορικά και σημαντικά μοντέλα για την Nissan. Όταν ξεκίνησε την πορεία του στις αγορές, πριν 40 χρόνια (το 1985) κατάφερε να φτάσει στις κορυφή των πωλήσεων σε αρκετές αγορές σε όλο τον κόσμο.
Σταδιακά όμως, η πτώση στις ταξινομήσεις, ιδιαίτερα στην δεκαετία του 2010, ώθησαν την Nissan στην απόσυρση του μοντέλου στην Ευρώπη, στα τέλη του 2021.
Τέσσερα χρόνια αργότερα η Nissan αποκάλυψε την ολοκαίνουργια, 5η γενιά του Navara, το οποίο θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στην Αυστραλία και την Νέα Ζηλανδία μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2026.
- Best seller αυτοκίνητα σε Black Friday προσφορές που δύσκολα θα ξαναβρείς >>
- Πλούσιος βασικός εξοπλισμός, Υβριδική τεχνολογία & Off-road δυνατότητες!
- Υβριδικό C-SUV με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο στην ίδια τιμή!
- Αυτοκίνητο πόλης με φουλ εξοπλισμό και τιμή 14.990 €
- Πολυβραβευμένο Pick-up με έκπτωση έως 3.000 €
- Ηλεκτρικά Skoda SUV με όφελος έως 6.000 ευρώ
Το μοντέλο βασίζεται στο Mitsubishi L200 (γνωστό και ως Triton σε ορισμένες αγορές) και οι επιρροές στον σχεδιασμό είναι ξεκάθαρες. Οι προβολείς και οι προφυλακτήρες αλλά και η συνολικότερη σιλουέτα του Navara θυμίζει αρκετά αυτή του Mitsubishi. Μάλιστα, τα φώτα ημέρας είναι ίδια και στα δύο μοντέλα.

Το εσωτερικό είναι επίσης σχεδόν πανομοιότυπο με αυτό του Mitsubishi, με την Nissan να προσφέρει ένα νέο infotainment με οθόνη 9 ιντσών. Οι χώροι στα πίσω καθίσματα έχουν επίσης βελτιωθεί, σε σχέση με το προηγούμενο Navara, ενώ η έκδοση Pro-4X αποκτά δερμάτινη ταπετσαρία με κόκκινα ένθετα και ραφές.
Τα μηχανολογικά μέρη είναι επίσης αρκετά γνώριμα, με τον twin-turbo diesel κινητήρα των 2,4 λίτρων να προσφέρει 204 ίππους και 470 Nm ροπής. Ανάλογα με την έκδοση η κίνηση περνά είτε στους πίσω είτε σε όλους τους τροχούς μέσω 6τάχυτου χειροκίνητου ή αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων. Η Nissan αναφέρει πως η μέση κατανάλωση φτάνει τα 7,7 λίτρα/100 χλμ., ενώ μπορεί να ρυμουλκήσει έως και 3.500 κιλά, μεταφέροντας παράλληλα έως και 1.000 κιλά.

Δεν υπάρχει επίσημη επιβεβαίωση από την Nissan ότι το Navara θα φτάσει στις ευρωπαϊκές αγορές, όμως δεν αποκλείεται η ιαπωνική μάρκα να θέλει να επιστρέψει στην κατηγορία των pick-up. Η Toyota αποκάλυψε πρόσφατα το νέο Hilux, ενώ η καλή εμπορική πορεία του Ford Ranger δείχνει ότι η ζήτηση υπάρχει…




