Ferrari SC40: Φόρος τιμής στην θρυλική F40

Αυτή η μοναδική Ferrari βασίζεται στην 296 GTB όμως διαθέτει αισθητικές αλλαγές που «κλείνουν το μάτι» στον σχεδιασμό της F40.

Ferrari SC40: Φόρος τιμής στην θρυλική F40

Αυτή η μοναδική Ferrari βασίζεται στην 296 GTB όμως διαθέτει αισθητικές αλλαγές που «κλείνουν το μάτι» στον σχεδιασμό της F40.

H Ferrari F40 είναι ένα από τα πιο θρυλικά supercars όλων των εποχών. Ήταν μάλιστα, το τελευταίο αυτοκίνητο της ιταλικής μάρκας το οποίο σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε υπό την εποπτεία του ιδρυτή της, Enzo Ferrari.

Όταν παρουσιάστηκε, το 1987, ήταν και επίσημα το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής σε παγκόσμια κλίμακα, σπάζοντας το «φράγμα» των 200 μιλίων/ώρα (320 χλμ./ώρα). Στα πλαίσια των εντολών που δόθηκαν για την μεγιστοποίηση των επιδόσεων το αυτοκίνητο ήταν όσο το δυνατόν πιο ελαφρύ, χωρίς ABS, υδραυλικό τιμόνι, ηλεκτρικά παράθυρα, χειρολαβές στις πόρτες και μοκέτα στο πάτωμα. Το αποτέλεσμα ήταν η δημιουργία ενός πραγματικά εστιασμένου supercar για την πίστα, που λατρεύτηκε από τους petrolheads.

Με την Ferrari Testarossa να επανέρχεται πρόσφατα στο προσκήνιο, ως ο αντικαταστάτης της SF90 Stradale, η ιταλική μάρκα παρουσίασε την νέα SC40 – ένα μοναδικό μοντέλο που δημιουργήθηκε κατά παραγγελία, ειδικά για έναν από τους πιο σημαντικούς πελάτες της. Μπορεί να μην είναι ο πνευματικός διάδοχος της F40, αντλεί όμως έμπνευση από το θρυλικό supercar στον σχεδιασμό του.

H SC40 αναφέρεται από την εταιρεία ως ένα supercar «με τη δική του ξεχωριστή προσωπικότητα» και όχι απλά ως ένας κλώνος της F40. Βασίζεται στην 296 GTB, όμως οι ρέουσες γραμμές στο αμάξωμα έχουν αντικατασταθεί από νέες, αιχμηρές γωνίες.

Ferrari SC40 (5)

Τα μπροστινά φωτιστικά σώματα είναι από τα πιο χαρακτηριστικά στοιχεία του νέου μοντέλου, καθώς διαθέτουν ένα μαύρο κάλυμμα που φτάνει μέχρι το κάτω μέρος του αμαξώματος και «τυλίγεται» γύρω από την αιχμηρή μπροστινή μάσκα.

Ferrari SC40 (3)

Στο προφίλ εντοπίζουμε νέες εισαγωγές αέρα που θυμίζουν για μία ακόμη φορά την F40, ενώ στο πίσω μέρος υπάρχει μια επίσης καινούργια στατική αεροτομή. Οι ζάντες και η λευκή απόχρωση έχουν δημιουργηθεί αποκλειστικά για την SC40.

Στο εσωτερικό, οι αλλαγές είναι περιορισμένες αλλά στοχευμένες και σημαντικές. Τα κόκκινα καθίσματα είναι, φυσικά, εμπνευσμένα από το θρυλικό supercar. Τα στοιχεία από ανθρακονήματα εντός της καμπίνας έχουν μια ελαφρώς πράσινη απόχρωση, θυμίζοντας το υλικό που χρησιμοποιούσε η Ferrari τη δεκαετία του ’80, που αξιοποιούσαν ίνες άνθρακα ενισχυμένες με Κevlar. Οι λεπτομέρειες αυτές βρίσκονται στο πάτωμα του αυτοκινήτου και στο πίσω μέρος της καμπίνας, καθώς και στον χώρο του κινητήρα.

Το υβριδικό κινητήριο σύνολο παραμένει ίδιο με την 296 GTB. Ένας V6 κινητήρας ισχύος 663 ίππων συνεργάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 167 ίππων, αποδίδοντας συνολικά 830 ίππους. Η μπαταρία φορτίζει από εξωτερική πηγή και προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία 25 χιλιομέτρων. Η μέγιστη ταχύτητα είναι στα 330+ χλμ./ώρα και η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε μόλις 2,9 δευτερόλεπτα.

Ferrari SC40 (4)

H Ferrari δεν ανακοινώνει επίσημα την τιμή της SC40, όμως αναμένεται να κοστίζει εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ παραπάνω από την «βασική» 296 GTB.

Ferrari SC40 (7)

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!