Η Porsche αποκάλυψε την νέα 911 Turbo S – την πιο ισχυρή 911 παραγωγής στην ιστορία του μοντέλου, στην Έκθεση Αυτοκινήτου Μονάχου (IAA Mobility 2025).
Η νέα Turbo S αποκτά μια νέα κινητήρια μονάδα, η οποία προέρχεται από την GTS. Πρόκειται για ένα υβριδικό σύνολο το οποίο στην Turbo S αποκτά δύο ηλεκτρικά «e-Turbo» και έναν ηλεκτροκινητήρα στο 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη. Και τα τρία τροφοδοτούνται από μια μπαταρία 1,9 kWh.
H συνολική ισχύς φτάνει πλέον τους 711 ίππους – 61 παραπάνω από την προηγούμενη έκδοση, ενώ η ροπή φτάνει τα 800 Nm. Η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα πραγματοποιείται σε 2,5 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 320 χλμ./ώρα.
Παρά τα ηλεκτρικά μοτέρ και την μπαταρία, βάρος της κατασκευής έχει αυξηθεί κατά μόλις 85 κιλά σε σχέση με την προηγούμενη 911 Turbo S, νούμερο ιδιαίτερα εντυπωσιακό. Η ενεργή τετραδιεύθυνση είναι μέρος του βασικού εξοπλισμού, καθώς και μια αναβαθμισμένη έκδοση του PDCC, του ενεργού συστήματος ελέγχου πλαισίου της Porsche.

Τα φρένα έχουν μεγαλώσει και σε διαστάσεις, με δίσκους 42 εκατοστών εμπρός και 41 πίσω, ενώ η εξάτμιση είναι πιο ελαφριά και ο ήχος της έχει δημιουργηθεί «ειδικά για την κορυφαία έκδοση».
Οι αναβαθμίσεις φαίνονται και στην εξωτερική εμφάνιση της 911 Turbo S, όπου, όπως και στα μοντέλα GTS, υπάρχει ένας νέος μπροστινός προφυλακτήρας με ενεργά κλαπέτα διεύθυνσης αέρα. Αυτά μετακινούνται ανάλογα και προσαρμόζονται με βάση τις απαιτήσεις για αεροδυναμική απόδοση ή για καλύτερη ψύξη του κινητήρα. Τα φωτιστικά σώματα έχουν ανασχεδιαστεί, τόσο εμπρός όσο και πίσω, ενώ οι ζάντες είναι επίσης καινούργιες, με νέα αεροδυναμικά στοιχεία.






