Νέο Honda Civic: Αλλαγές στα σημεία φρεσκάρουν το υβριδικό μοντέλο

Η ανανέωση αφορά την εξωτερική σχεδίαση και το εσωτερικό του Civic, με το εξαιρετικό υβριδικό σύστημα να παραμένει ανέγγιχτο.

Νέο Honda Civic: Αλλαγές στα σημεία φρεσκάρουν το υβριδικό μοντέλο

Η ανανέωση αφορά την εξωτερική σχεδίαση και το εσωτερικό του Civic, με το εξαιρετικό υβριδικό σύστημα να παραμένει ανέγγιχτο.

Πάνε σχεδόν 3 χρόνια από τότε που οδηγήσαμε το νέο Civic στην Ισπανία, οπότε το πλήρωμα του χρόνου έφτασε για μια μικρή ανανέωση στο αειθαλές μοντέλο της Honda.

Όχι ιδιαίτερα πράγματα εδώ που τα λέμε, αφού ακόμη και σήμερα το ιαπωνικό μοντέλο παραμένει μια από τις πιο μοντέρνες αισθητικά παρουσίες στους δρόμους, ενώ και το υβριδικό του σύστημα είναι από τα κορυφαία σε απόδοση και λειτουργία. Οπότε, δεν έμεναν και πολλά περιθώρια για τους Ιάπωνες, οι οποίοι αρκέστηκαν – και πολύ σωστά – στο να φρεσκάρουν την εμφάνιση και το εσωτερικό του αυτοκινήτου.

Οι αλλαγές εξωτερικά εντοπίζονται κυρίως στο εμπρός μέρος και συγκεκριμένα στον επιθετικότερο προφυλακτήρα και τη νέα μάσκα που πλέον διαχωρίζεται από τους ελαφρώς ανασχεδιασμένους προβολείς. Αχνές πινελιές που όμως κάνουν τελικά τη διαφορά.

Honda Civic 2025 facelift (6)

Καινούριες είναι και οι ζάντες αλουμινίου 18’’ με επεξεργασία διαμαντιού στην Advance και μαύρες στην Sport έκδοση. Επιπλέον, χάρη στη βελτιωμένη τεχνολογία των εμπρός προβολέων LED, καταργούνται τα φώτα ομίχλης, προς όφελος της αισθητικής.

Νέα είναι και η απόχρωση Seabed Blue που αντικαθιστά την Premium Crystal Blue στην παλέτα χρωμάτων του Civic.

Στο εσωτερικό, ο ουρανός και οι κολώνες έχουν πλέον επενδύσεις σε μαύρο χρώμα, ενώ οι αεραγωγοί κοσμούνται από ματ χρώμιο. Ο εξοπλισμός αναβαθμίζεται επίσης με ασύρματη φόρτιση κινητού στη βασική Elegance, ατμοσφαιρικό φωτισμό στην έκδοση Advance και θερμαινόμενο τιμόνι στην Sport.

Όπως είπαμε και στην αρχή, το υβριδικό σύστημα κίνησης παραμένει ανέγγιχτο. Αποδίδει 184 ίππους, με τον ηλεκτροκινητήρα να αναλαμβάνει κατά κύριο λόγο την κίνηση του οχήματος. Ο βενζινοκινητήρας παράγει κατά βάση ηλεκτρική ενέργεια εφόσον χρειαστεί, συνδράμει στην κίνηση. Αν και δεν ανακοινώνονται επίσημα νούμερα, οι επιδόσεις και η οικονομία καυσίμου αναμένεται να είναι το ίδιο εξαιρετικές: 0-100 χλμ./ώρα σε 7,9’’, μέγιστη ταχύτητα 180 χλμ./ώρα και μέση  κατανάλωση από 4,7 λτ./100 χλμ..

 

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!