H Honda αποκάλυψε και επίσημα το νέο GT, στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης, η οποία πραγματοποιείται φέτος μεταξύ 23 Απριλίου και 2 Μαΐου.
Πρόκειται για ένα ιδιαίτερα αεροδυναμικό αυτοκίνητο, με coupe οροφή και είναι το δεύτερο μοντέλο στην νέα σειρά «Ye», η οποία απαρτίζεται από αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα αποκλειστικά για την αγορά της Κίνας.
Το GT αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Dongfeng και την GAC, οι οποίες αμφότερες θα έχουν την δική τους έκδοση. Στις επίσημες φωτογραφίες, το μοντέλο με το μπλε αμάξωμα είναι της Dongfeng, ενώ η κόκκινη εκδοχή είναι της GAC.
- Best seller αυτοκίνητα σε Black Friday προσφορές που δύσκολα θα ξαναβρείς >>
- Πλούσιος βασικός εξοπλισμός, Υβριδική τεχνολογία & Off-road δυνατότητες!
- Υβριδικό C-SUV με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο στην ίδια τιμή!
- Αυτοκίνητο πόλης με φουλ εξοπλισμό και τιμή 14.990 €
- Πολυβραβευμένο Pick-up με έκπτωση έως 3.000 €
- Ηλεκτρικά Skoda SUV με όφελος έως 6.000 ευρώ
Και οι δύο εκδόσεις είναι βαμμένες σε διχρωμία, ενώ στο μπροστινό μέρος ξεχωρίζει το νέο, μίνιμαλ σήμα της Honda. Τα πάνελ του αμαξώματος είναι ως επί το πλείστον τα ίδια και στις δύο εκδοχές.
Τα μοντέλα διαφοροποιούνται μεταξύ τους στον σχεδιασμό των προφυλακτήρων και των φωτιστικών σωμάτων εμπρός και πίσω.

Η σχεδίαση του μοντέλου δεν θυμίζει κανένα παγκόσμιο μοντέλο της Honda. Ίσως μόνο αν προσπαθήσουμε αρκετά, να μπορέσουμε με δυσκολία να διακρίνουμε τις βασικές γραμμές του Civic στους πίσω θόλους. Πρόκειται όμως για έναν εντελώς νέο σχεδιασμό, ο οποίος στοχεύει αποκλειστικά στην ικανοποίηση της κινεζικής αγοράς. Και οι δύο εκδόσεις είναι ιδιαίτερα καλαίσθητες και σίγουρα μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες ενός αγοραστή που ψάχνει ένα ξεχωριστό αυτοκίνητο με ιδιαίτερο design.

Αυτό όμως που σίγουρα «τραβάει» την προσοχή είναι το εσωτερικό. Η Honda επέλεξε να εξοπλίσει το GT με συνολικά… 6 οθόνες! Δύο από αυτές εξυπηρετούν αποκλειστικά την λειτουργία των καμερών που αντικαθιστούν τους πλαϊνούς καθρέπτες. Ο οδηγός έχει την δική του οθόνη για τις απαραίτητες ενδείξεις ταχύτητας, ενώ ο επιβάτης μπορεί να χειριστεί συνολικά 3 οθόνες: μία για το infotainment, μία που βρίσκεται ακριβώς κάτω από το infotainment, δίπλα από τον επιλογέα ταχυτήτων στην κονσόλα και μία ακριβώς μπροστά του.

Δεν ξέρουμε ακόμα επίσημα τις διαστάσεις κάθε οθόνης, ούτε είμαστε 100% σίγουροι τι σκοπό θα επιτελούν. Μπορούμε να υποθέσουμε ότι η κεντρική οθόνη θα επικεντρώνεται στην πλοήγηση, την μουσική και άλλες λειτουργίες ψυχαγωγίας, ενώ η κάθετη οθόνη στην κονσόλα πιθανότατα θα ελέγχει τον κλιματισμό στην καμπίνα – ίσως και κάποιες ρυθμίσεις οδήγησης. Η οθόνη του συνοδηγού κατά πάσα πιθανότητα θα έχει φίλτρο μπροστά της, προκειμένου να μην αποσπά τον οδηγό όταν το αυτοκίνητο κινείται.

To οξύμωρο είναι πως ακόμα και με 6 οθόνες στο εσωτερικό, μπορούμε να διακρίνουμε και ορισμένους φυσικούς διακόπτες, πιθανότατα για βασικές λειτουργίες όπως τα αλαρμ.

Γνωρίζουμε ότι το Honda GT θα αξιοποιεί τη νέα πλατφόρμα e:N Architecture W. Ωστόσο τα τεχνικά χαρακτηριστικά αυτής (επιδόσεις, νούμερα ισχύος και αυτονομίας) θα ανακοινωθούν σε μεταγενέστερη ημερομηνία από την Honda, πιθανότατα όταν τα δύο μοντέλα θα πλησιάζουν το στάδιο της παραγωγής.


