Lynk & Co 900: Aπό τον Μάρτιο διαθέσιμο στην Κίνα, με έως και 845 ίππους

Το Plug-In υβριδικό 900 θα λανσαριστεί ως η ναυαρχίδα της Lynk & Co, με μπαταρία που φορτίζει από το 20 στο 80% σε 17 λεπτά.

Lynk & Co 900: Aπό τον Μάρτιο διαθέσιμο στην Κίνα, με έως και 845 ίππους

Το Plug-In υβριδικό 900 θα λανσαριστεί ως η ναυαρχίδα της Lynk & Co, με μπαταρία που φορτίζει από το 20 στο 80% σε 17 λεπτά.

Η Lynk & Co ετοιμάζεται να ξεκινήσει το λανσάρισμα του 900 στην αγορά της Κίνας μέσα στον Μάρτιο του 2025. Πρόκειται για ένα Plug-In υβριδικό SUV μεγάλων διαστάσεων, το οποίο παρουσιάστηκε τον Ιανουάριο του 2025.

Το 900 είναι η ναυαρχίδα της εταιρείας και είναι το πρώτο όχημα της Lynk & Co το οποίο εξοπλίζεται με την νέα μπαταρία Freevoy με νάτριο, από την CATL.

H συγκεκριμένη μπαταρία είναι τύπου LFP, ενώ η χωρητικότητά της φτάνει τις 52,38 kWh.  Σύμφωνα με την Lynk & Co το 900 μπορεί να διανύσει έως και 280 χιλιόμετρα χρησιμοποιώντας μόνο τους ηλεκτροκινητήρες. Ωστόσο πρέπει να σημειώσουμε πως το νούμερο που ανακοίνωσε η εταιρεία υπολογίζεται με βάση το κινεζικό πρότυπο μετρήσεων CLTC (China Light-Duty Vehicle Test Cycle) και όχι με το πρότυπο WLTP (World Harmonized Light-Duty Vehicles Test Procedure) το οποίο αξιοποιείται σε όλα τα κράτη. Η πραγματική αυτονομία επομένως περιμένουμε να είναι ελαφρώς μειωμένη.

Η νέα μπαταρία Freevoy υποστηρίζει την τεχνολογία 4C, που σημαίνει ότι η ταχύτητα φόρτισης είναι 4 φορές μεγαλύτερη από την χωρητικότητά της, ξεπερνώντας τα 200 kW. Ως αποτέλεσμα, το Lynk & Co 900 φορτίζει από το 20 ως το 80% σε 17 λεπτά. Η μπαταρία αναπτύχθηκε ειδικά για Plug-In υβριδικά αυτοκίνητα, προσφέροντας σύμφωνα με την εταιρεία μια εμπειρία «παρόμοια με εκείνη των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων».

Lynk & Co 900

Αυτή κατασκευάζεται από ένα «νανοσκοπικό προστατευτικό στρώμα» και χρησιμοποιεί τεχνολογία σωματιδίων υψηλής δραστηριότητας στον θετικό πόλο, υποστηρίζοντας καλύτερο έλεγχο ισχύος. Η μπαταρία ενσωματώνει επίσης τεχνολογία ιόντων νατρίου, επιτρέποντας την εκφόρτιση σε ακραίες θερμοκρασίες έως -40°C και τη φόρτιση σε συνθήκες έως -30°C.

Lynk & Co 900

Κάτω από το καπό υπάρχουν τρεις εκδόσεις κινητήρων. Η βασική έκδοση του Lynk & Co 900 διαθέτει κινητήρα 1,5 λίτρων καθώς και δύο ηλεκτροκινητήρες, οι οποίοι συνδυαστικά αποδίδουν 711 ίππους. Η δεύτερη έκδοση προσφέρει κινητήρα 2 λίτρων με δύο ηλεκτροκινητήρες για συνολική ισχύ 724 ίππων.

Lynk & Co 900

Στην κορυφή της γκάμας συναντάμε έναν 2λιτρο turbo τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα, ο οποίος υποστηρίζεται από 3 ηλεκτροκινητήρες (έναν στον μπροστινό άξονα και δύο στον πίσω). Η συνολική ισχύς φτάνει πλέον τους 845 ίππους, επιταχύνοντας έτσι το 900 από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 4 δευτερόλεπτα.

Σχεδιαστικά, το Lynk & Co 900 θέτει στο στόχαστρό του το νέο Range Rover, με μοντέρνα και επιβλητική σχεδίαση. Αξιοποιεί την πλατφόρμα SPA Evo, μια τροποποιημένη εκδοχή της πλατφόρμας που χρησιμοποιεί η Volvo στο EX90 και στο ES90. Οι διαστάσεις του επομένως είναι ιδιαίτερα επιβλητικές, με 5,24 μέτρα μήκος, 2 μέτρα πλάτος και 1,81 μέτρα ύψος.

Στο εσωτερικό τις εντυπώσεις κερδίζουν οι δύο οθόνες 30 ιντσών ανάλυσης 6Κ για το infotainment και για τον συνοδηγό. Ο οδηγός έχει μπροστά του μια μικρότερη οθόνη, 12,66 ιντσών. Οι οθόνες συνεχίζουν και στη δεύτερη σειρά καθισμάτων, καθώς διαθέτει μια μικρή οθόνη στο πίσω μέρος της κεντρικής κονσόλας και μια δεύτερη οθόνη 6K 30 ιντσών που κατεβαίνει από την οροφή του αυτοκινήτου(!). Ο CEO της Zeekr Technology, Andy An, δήλωσε ότι το Lynk & Co 900 θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο με το Nvidia Drive Thor SoC, το οποίο διαθέτει υπολογιστική ισχύ έως 1.000 TOPS.

H Lynk & Co δεν έχει ανακοινώσει επίσημα την έλευση του 900 στην Ευρώπη, ωστόσο υπάρχει ένα ενδεχόμενο να το δούμε στις ευρωπαϊκές αντιπροσωπείες στο δεύτερο μισό του 2025 ή το 2026.

Compressed by jpeg recompress

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!